19 Temmuz 2016 Salı

Beautyblender Süngeri ve Cantasi "Air Port Pro"



Uzun yillardir beautyblender süngeriyle makyajimi uygulamayi seviyorum
ilk aldigim günden beride hep cantasinida kullandim
burda tik tik 2014 yilin favorilerindede göstermistim hatta :)
Su an bu cantayi ücüncü kez almis oluyorum
ilk iki aldigim cantalar beyazdilar, sadece beyaz rengi satiliyordu
eskidikce yenilemistim tekrar
ikinci cantada iyice eskiyince bu sefer almak istedigimde baktim sadece siyahi var
ayrica farki: beyazinda ip vardi, bunda kanca gibi birsey var,
maalesef digeri gibi kolay asamiyorum banyoda.
Beautyblender süngerini cantamda tasimak icin süper oluyor
ama yikayip icinde kurulamaya birakmak icinde ideal!
Onca yildir kac sünger kullandim ve hicbiri küflenmedi
youtube da bazileri cok sikayet ediyor bu durumdan
ama cantayi alsalar öyle bir problem olmaz
arka tarafi ag gibi oldugu icin hava aliyor cünki :)


Beautyblender süngerin cesitli renkleri var
ama ben ilk aldigim günden beri herzaman beyaz aliyorum 
beyazdada mutlaka fondötenden lekeler kaliyor nekadar yikasamda
ama ilk zamanlar pembe beautyblender renk akiyor diye sikayetler okumustum 
ve cikan renk belki cildimde sivilce yapar diye almamistim.
Bu arada ilk kez evde iki tane beautyblender bulunduruyorum
artik eskisine bakarak daha yogun calistigim icin (su anda okullar tatil, yippieeee!! ;)) sIk yikamaya firsatim olmuyor cünki :)

Ben iki ürünüde amazon dan siparis ettim
Canta 17,86 Euro ve
Beautyblender 14,47 Euroya aldim,
cok tavsiye ederim,
en favori ürünlerimden ikiside! ;)


Siz fondöteninizi ve kapaticinizi en cok neyle uygulamayi seviyorsunuz?

7 yorum:

  1. Bana bu süngerli olay biraz zahmetli gibi geliyor. O yüzden yillardir firca ile idare ediyorum. Ama yüzüm fondöten konusunda zahmetsiz, az ürün ile yetiniyor hemencicik sürüyorum. Yani fazla leke sivilce vs. kapatmama gerek yok.

    Muadil sünger denedin mi hic, örnegin ebelin'in süngeri? Nasil sonuc aldin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süngerle cok kolay uygulaniyor ve sünger sürerken nemli oldugu icin (önce suda islatip havluda fazla nemini aliyorum) cilde uygulanan fondötende cok taze görünüyor. Fircayla cok denemistim yillar önce ama hep cizgiler olmustu bende. evet kullandim ebelininkini, tam iki kere galiba atmadan önce, cok asiri sert di ve beautyblenderin pamuk gibi haliyle alakasi yoktu maalesef :)

      Sil
  2. Türkiye'de çantasına hiç rastlamadım, kurutmak ve muhafaza etmek için idealmiş halbuki! Sitesine yeniden bir bakayım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktim bende simdi 49,90 TL varmis ;)

      Sil
  3. Mən də fırça istifadə edirəm. Ancaq istədiyim kimi üzümdə qalsın deyə sonra əlimlə dzüəliş verməli oluram. Sənin də dediyin kimi, xətt, cizgi qalır üzdə. Süngər almaq şərtdir. Yəgin ki süngər alanda bu yazını mütləq nəzərə alacam.;)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada yay ayları istidəndir hər halda, saçlarımda quruluq var. Həm də mənim kimi sacları 3 günə yağlanan, nəmli saçları olan bir insan üçün bu çox dözülməzdir. Saç uçun və xüsusən yay ayında hansı maskalar yaxşı olar. Nə etməliyəm. Bu haqda məsləhət versən. Və hətta yazı yazsan bu mövzuda sevə sevə oxuyaram. mən xüsusilə də istifadə edib, bəyəndiyin və təbii/natural bir maska filan istəyərdim. Evdə təbii hazırlanan maskaların istər dəri , istər saç üçün daha xeyirli olduğunnu düşünürəm. :)) Sevgilər. :*

    YanıtlaSil
  5. Bende uzunca bir süre kullandığım süngerimde hiç küf görmemiştim.Ta ki tatil dönüşü kullanıp nemliyken çantaya atana kadar.Kullandıktan sonra iyi havalanarak kurursa hiç bir sorun olmuyor.
    Bu minik çantada iyi fikirmiş.Denk gelirsem alırım mutlaka...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...