6 Haziran 2016 Pazartesi

Mac "Modesty" FOTD Ve Son Mac Alisverislerim

Son zamanlar yine Mac´e sardim
nezaman Douglas a gitsem 
yada online alisveris yapsam
Mac den aklimda olan bir kac ürünü ismarliyorum.


Mac Dervish Dudak Kalemi
Cok begendim, cok dogal duran koyu pembeye kacan bir renk.

Mac Vibe Tribe Ruj "Pure Vanity"
Renginin bana yakisacagini hic düsünmezdim, 
ama tam yazlik bir renk oldu, 
acik seftali gibi bir ton
dudaklar ama cok iyi peeling ve bakim yapilmali sürmeden
yoksa kusurlari cok gösteriyor.

Mac Ruj "Modesty"


Mac Modesty Ruju günlük bir ruj olarak tavsiye edildi bana
ama bende daha cok eflatuna caldigi icin öyle sür cik kullanamiyorum
eflatun renklerde bir göz makyajiyla uyumunu cok begendim
daha cok sonbahar rengi oldu benim icin.

Mac in 9 lu far Paletleri cikmis
bende almak istiyorum ve bu yüzden aklimda olan bir kac far rengi stokluyorum
henüz hicbirini denemedim,
ama renk olarak süperler:



Expensive Pink ve Charcoal Brown (flashli ve flashsiz)


Mac Paint Pot "Soft Ochre" ve "Soft Brown" Far

Mac Soft Ochre rengine ba-yil-dim, 
Painterly rengini cok seviyordum ama bronzlasinca acik kalmisti
simdi her gün Soft Ochre kullaniyorum tüm göz kapagima kasima kadar
tam ten rengim oluyor, cok güzel duruyor
üstüne farlari uyguluyorum.

Mac Soft Brown Youtube da cok tavsiye edildigi icin aldim
henüz kullanmadim ama güzel bir renge benziyor.



 Mac Brick Dudak Kalemini sirf Youtube da Allana Davison tavsiye etti diye aldim 
bakalim begenecekmiyim
onunda ten rengi benimki gibi acik ve makyaj tarzini cok begeniyorum.
Sketch gibi bir renkte hic elimde yoktu, daha cok sonbahar rengi buda benim icin yada göz cevresini dumanli yapmak icin kullanmayi düsünüyorum.

Mac Sketch Far ve Mac Brick Dudak Kalemi (flashli ve flashsiz)


Alacagim paletimde daha 4 far icin yer var, tavsiyeleriniz varsa sevinirim :)

Benim aklimda su an Sable, Handwritten ve Vex var ama karar vermedim henüz.
9lu paletimde komple oldugunda tüm farlari gösterdigim ayri bir post yaparim insallah.
Amerikada Refill fiyatlari 6 Dollar a düsmüs ama almanyada hala 15 Euro ya satiliyor, 
ben parfümerie pieper de 20% indirim oldugunda aldim
- yinede pahali tabii.
Bu palet sistemi cok pratik ve farlarida yillarca cok severek kullandigim icin ama deger diyorum :)



8 yorum:

  1. Oh, mükemmel bir alışveriş olmuş. Expensive Pink 'i severek kullanıyorum ben de. Mac Brick hoş gorünüyor, yorumlarını bekliyorum kullandıkca :*

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi renk, çok da yakışmış ama evet sonbaharlık gibi. Güle güle kullan yeni cicileriii:)

    YanıtlaSil
  3. modesty ruju çok beğendim size de cok yakısmıs :)

    YanıtlaSil
  4. Modesty benim de MAC'ten en son aldığım ruj oldu şahane bir rengi var ikimizde güzel günlerde kullanalım.:)

    YanıtlaSil
  5. shiseido'nun testerini online douglas alisverisimde secmistim.Ancak karar veremedim bir türlü kokusuna.Sisesinde koklayinca güzel,bilegime siktigimda ise pek hosuma gitmiyor.Tam boyunu almayi düsünüyordum aslinda,kararsiz kaldim.Bir kokladigimda ah yaz kokumu buldum diyorum bir kokladigimda hosuma gitmiyor(ah bu kararsizliklarim) Siz kullandiniz mi?Hosunuza gitti mi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden hic hatirlamiyorum, testeride bulamiyorum acaba kullanip attimmi yoksa kaybettimmi bilemedim :)

      Sil
  6. Modesty rujuna mutlaka bak diyordum. Bende hiç eflatunluk olmuyor. Pembe-nude duruyor, Nasıl da farkediyor duruşlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dudak rengine göre cok degisiyor cidden, ten rengine görede farkli duruyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...