11 Haziran 2016 Cumartesi

Mac 9lu Palet, Yeni Farlar ve Back2Mac yeni Ruj



Douglas dan online siparis ettigim icin yaninda Kiehls deneme boyu ürünler ve Douglas System göz makyaj cikarticisi ve kremde hediyede geldi :)
Benim aldiklarim:

Mac 9 Farlik Palet+ farlari düzgünce icine yerlestirmek icin Insert 
Insert olmadanda kullanilabilir palet mignatisli oldugu icin, ama insertli daha derli toplu durdugu icin seviyorum.


Mac Farlar "Carbon" ve "Brown Script"
Siyah renk olan Carbon farini galiba 5 senedir falan istiyorum
ve her alisverisimde baska bir renk daha özel güzel diye almiyordum
cidden rahatladim simdi alinca ;)
Brown Script de cok tavsiye edildigi icin aldim,
paleti bitireyim sonra elimdeki tüm Mac farlarin Swatchlarini yapacagim :)



Mac Ruj "Brave"
Back2Mac icin Mac magazasina gittim, 6 tane bos Mac ürünü icin bir tane yeni bir ürün secebiliyorsun.
 Aslinda sadece far secebilirim saniyordum, 
ama satici hala ruj da secebilirsiniz deyince
rujlarin fiyati daha pahali oldugu icin aklimda olan ruj u sectim
Brave tamamen bir günlük renk, kendi dudak rengimin biraz daha koyusu ve cok dogal duruyor.

Bitirdigin hangi ürünlerdi diye sorarsaniz:

Mac Fix+ - tekrar aldim, süper bir ürün
Mac "Ricepaper" far- en sevdigim aydinlatici farlarimdan, tekrar aldim
Mac Prep&Prime Aydinlatici Kalemlerden "Light Boost" ve "Radiant Rose"- Radiant Rose ayilip bayildigim aydinlatici ve onu tekrar aldim. Tenim bronzlastigi icin ama su an kullanamiyorum, kis in ancak tekrar kullanabilirim. 
Light Boost bana normal bir kremsi kapatici gibi geldi, ondan onu tekrar almadim.
Mac "High Tea" Ruju- tekrar aldim, en sevdigim rujlardan, kendi basina degil ama baska koyu bir nude renginde dudak ürünün üstünde süper duruyor, parlatiyor cok
Mac "Clear" Lipgloss- nerdeyse hic kullanmadim, cok yapis yapis ve hic sevemedigim bir gloss oldu, kesinlikle almayin derim.



Simdilik paletimdeki renkler:
Soft Brown, Sketch
Expensive Pink, Brown Script, Carbon


Sizin en sevdiginiz tekrar tekrar almis oldugunuz Mac ürünleri hangileri?



5 yorum:

  1. Farların renkleri şaahane hepsi benim sevdiğim tonlar :) Güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Mac far renk seçimlerin çok güzel canım. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Farlar cok guzel gorunuyor, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Süper olmuş vivacım. Bu arada ben hiç 9 lü palet görmedim sanırım.. All that gliters farını da ekleyebilirsin

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir yazı olmuş,palet gayet güzel olacağa benziyor.Mac'in en çok rujlarını seviyorum,farlarıda çok güzel tabi.Bende kendi far paletimi oluşturuyorum.Amber Lights diye çok güzel bir farı var,ona bayılıyorum.Biterse yeniden alırım gibi geliyor:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...