19 Haziran 2016 Pazar

Drugstore Alisverisi!


P2 sunshine goddess limited edition
roman spirit nail foil

Ilk önce size su güzel Tirnak folyolarini göstermek istiyorum!
Almanyada yaz limited edition olarak P2 markasindan aldim,
halada satiliyor
uygulamasi cok pratik ve kolay,
oje sürdükten sonra üstüne yapistiriyorsunuz 
ve tekrar bir seffaf ojeyle üstünden geciyorsunuz iyice sabitlemek icin
cok dikkat cekici olmustu tirnaklarim ve 5 gün sonra ben cikartmasam daha cikmiyordu
hem gümüs hemde altin renginde satiliyorlar, ben ikisindende bir kac adet aldim, cok tavsiye ederim :)
Bir tanesi 2,95 Euro ve icinde 20 tane folyo var.


Essence Pure Nude Highlighter

Bu alisverisimden size en cok tavsiye edecegim bu ürün!
Benim elimde üc tane Becca Shimmering Skin Perfector Pudralari var
ve bu yinede onlardan daha farkli ve cok severek kullaniyorum
cok dogal bir aydinlatma veriyor
ve fiyati sadece ~4 Euro.
Mutlaka göz atin!!

P2 nin topcoat ojesini hic ama hic begenmedim,
ojemi hatta daha cabuk soyuyor ve kurumakda bilmiyor.

Loreal in yeni ojelerininde renkleri cok hos, 
ama kaliciligi bende pek iyi olmadi maalesef,
gerci daha iyi bir topcoat la tekrar bir denemem lazim.

Douglas in yeni ojelerine bayildim, 
gecenleride bahsetmistim tüm tatilim boyunca beyaz ojelerini kullanmistim,
2 tane alirsan bir tane bedavaydi ondan yaz renkleri sectim :)


Garnier Fructis in sac yagini galiba ücüncü kez aldim simdi
her yikamadan sonra kullaniyorum ve IsIya karsida koruyor
cok tavsiye ederim.

Garnier Wunderbutter sac maskesinide cok övüldügü ve fiyati cok uygun oldugu icin aldim
ve cidden cok güzel, kokusu olsun nemlendirmesi olsun,
onuda cok tavsiye ederim.

John Frieda Brilliant Brunette serisi seneler boyunca favorimdi,
bir kac aydir Dove ürünleri kullaniyordum sacima ama degisiklik istedim yine
Bu seri "Lighter Glow" sac rengini actigini vaat ediyor
ben 4-5 kez kullandim ve henüz bir aciklik farketmedim, ama yoksa güzeller :)

Ayak Bakimi icin yine Fusswohl markasindan sünger aldim,
bu sefer ama birde + normal kareli olan süngeri ellerim ve dirseklerim icin
özellikle sol dirsegim cok sertlesiyor ve bu süngerle ayda bir kez ovup ve krem sürüyorum, 
hic bir sert görünüm kalmiyor geriye,
bazende ojeyi yanlis sürdügümde onla hafifce tirnak kernalarimdan gectigimde hemen temizliyor,
cok pratik oluyor tavsiye ederim :)

Dove´dan yillardir kullandigim "Invisible" deodorantini ve yüz temizligi icin kullandigim Dove sabunlari aldim,
normalde klasik olanini kullaniyorum ama degisiklik olsun diye diger cesit sabunlarini sectim bu sefer :)



1 yorum:

  1. John friedanın şampuanlarından bende anneme getirttim amerikadan. Gayet güzel <3 saç uçlarım açık kahve sanki o kısımlar daha açıldı gibime geliyor ama emin değilim güneşin etkiside olablir:p
    güle güle kullan hepsiiniiii:-*

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...