6 Mayıs 2016 Cuma

Son zamanlarin High End Makyaj ve Bakim Alisverisleri!


Mac Dudak Kalemi "Soar"
Cok sevdim bu kalemin rengini ve sürüsünü, 
cok tavsiye ederim!

Douglas ruj "Forever you" ve Douglas Oje "Bride´s Day"
Ojeyi satin aldim ve yaninda ruj hediye geldi,
ikiside cok güzel ürünler,
oje okadar süperki, rengi olsun kaliciligi olsun,
 tüm tatilim boyunca tirnaklarimda sadece o vardi 
ve daha cok renklerinden alacagim kesinlikle.

Urban Decay Naked 2 Cift Göz Kalemi 24/7
Ben asil "Perversion" siyah rengini tekrar almak istemistim
ve bu kalemi "pistol" rengide varmis diye tercih ettim,
ama acikcasi pistol bende cok belirsiz duruyor
ayrica zaten bu kalemler cooook cabuk bitiyorlar cok kremsi olduklari icin 
tekrarinda tek kalem alirim.

Smashbox x-rated rimel ve alessandro oje
Hediyeydi ikiside daha hic denemedim.


Clinique True Black Göz Kalemi
Bu kalemin normal siyah renginide kullaniyorum senelerdir 
ama o renk daha cok gri gibi
bu yüzden bu yeni cikan tam siyah rengini denemek istedim
ben sevdim 
göz cevresinde hafif dumanli dagitmak icin ideal.

Clinique "All about eyes rich" göz kremi
Göz kremi kullanmiyordum hic ama artik cidden gerekli oldu
göz altlarim acayip kurudu ve cizgi cizgi oldular 
bunu bir haftadir kullaniyorum ve bayagi faydasini gördüm 
begendim simdilik bakalim bitince tekrar alirmiyim.

Bobbi Brown "Pale Pink" Dudak Kalemi
Bu kalemide sirf Lisa Eldridge tavsiye etti diye aldim
cok tatli bir acik pembe
dogal bir görünüm veriyor
bakalim favori dudak kalemlerin arasina girebilecekmi.

Mac False Lashes rimel (mini boy)
Hediye geldi denemedim henüz.

Mac Emphasize Pudra
Paletimde "Harmony" alligim bittince tekrarini ful boy olarak aldim
daha kolay yanimda tasiyabilmek icin
acilan yerede göz altlarindaki kapaticiyi sabitlemek icin cok tavsiye edildigi icin "Emphasize" pudrasini aldim
aydinlatiyor gercekten
bakalim uzun vadede begenecekmiyim.

beautyblender süngeri
Sürekli tekrar aldigim favori ürünlerden
fondöten uygulamak icin ideal.

Shiseido Compact Foundation SPF 30 "Light Ivory"
Gecen Yaz bu ürünü cok seve seve kullanmistim
hem kapaticiligi güzel, 
hem asiri sicak  havada hemen parlamayi aliyordu
ve icinde aynasida var, cok pratik oluyor.


Mac "Whirl" Dudak Kalemi
Magazada hem Whirl hem Spice rengine baktim
ve Spice bana cok koyu kahve geldigi icin Whirl rengini aldim 
ve cok sevdim bu dudak kalemini.

Mac Prep&Prime "Fix+" Sprey
Bittikce tekrar aldigim favori ürünlerden.

Benefit Roller Lash Rimel
En sevdigim rimel, bunuda tekrar aldim.

Revitalash Kirpik Uzatici Serum
Bu serumuda tekrar aldim, 
ilk aldigimda 2 ml imdi ama bir sene dayaniyor nerdeyse
önceki-sonraki fotograflarida göstermistim tik tik


Avene Couvrance SPF15 Fondöten "02"
Normalde 01 rengini kullaniyorum
ama hafif bronzlastigim icin yaz aylari icin bu rengi aldim
senelerdir cok severek kullandigim bir ürün
krem gibi sürüyorum yüzüme
kapaticiligi hafif ama yinede cok güzel 
bunu tüm yüzüme uyguluyorum ve
sivilce vs varsa ekstra kapaticiyla kapatiyorum.

Vichy Dermablend Fondöten "25"
Bu Fondöteninde normalde "15" rengini kullaniyorum
ve bir koyu rengini yaz icin aldim
ben bunu sadece nokta nokta kapatici olarak uyguluyorum
cildim cok kötüyse yada aksam makyajlarinda cok kapaticilik istersem tüm yüzümede uyguladigim oluyor
en sevdigim favori ürünlerimden.


Sizinde kullandiginiz yada denemek istediginiz ürünler varmi arasinda?
Bana tavsiye etmek istediginiz baska ürünler varmi? :)



16 yorum:

  1. Çok güzel şeyler almışsın canım, güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsini, umarim memun kalirsin. Sanirim bu aralar dudak kalemlerine taktin, her alisverisinde cok cesit aliyorsun ��
    Ben birkac ay birsey almamaya karar verdim, en son the balm'in balmsai far paletini almistin, onunla oyalaniyorum.
    Nars'in yaz koleksiyonundan iki allik almak istiyorum, sirf ambalaji icin, onu da koleksiyonuma kattim mi bir müddet okay benim icin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunu okudugumda nekadar dogru tespit diye kocaman gülümsedim valla ;) cidden taktim dudak kalemlerine bir sürü oldu diye artik almayayim diyorum gerci ;) Nars almanyada satilmadigi icin kötü oluyor, yurt disindan siparis etmem gerekiyor hic renklere bakip deneyemeden :)

      Sil
  3. Bu hayatta seni ne mutlu ediyorsa, onu yap, icinden geldigi gibi davran. Dudak kalemi mutlu ediyorsa, devam et, kime ne ???
    Ben yillarca maymun istahli gibi alisversi yaptim, artik gözüm de gönlüm de doydu.
    Nars'in alliklari harika hepsini tavsiye ederim.
    Bu yaz Koleksiyonundan sirf ambalajini begendigim icin nars'in online shop'undan siparis Ettim. Und jetzt ist's gut fürs erste.
    I love women art, almassam olmazdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maymun istahli tam beni anlatiyor haha ;) Ben aslinda bu aralar makyaj dan cok kiyafet ve aksesuarlara taktim, dedigin gibi mutlu ediyor insani, özellikle zor bir is haftasindan sonra "amaaan ne icin calisiyorum" diye aliyorum istediklerimi bütcem el verdikce. Nars dan bir tek deep throat almistim yillar önce, cok begenmistim ama kalici degil diye geri satmistim, yenidenmi alsam diyorum bende, ozamanlar cildim daha yagliydi, sorun bendeydi muhtemelen ;)

      Sil
  4. Hepsini güle güle kullan:) Bi ara da cilt bakım postu yaparmısın ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt bakim postlarini bende cok severim, yaparim tabii ilk firsatta :)

      Sil
  5. Hepsi harika, iyi günlerde kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. Salam Viva ^_^ Dodaq qələmləri bu ara mənim də zəifliyim olub :D Amma uyğun rəng hansı olsun qərar da verə bilmirəm mən alanda, bildiyin kimi makyaj bilgim çox azdır :D Hansı rənglə hansı rəng dodaq boyası tam uyğundur bilmirəm ki :( hətta doğrumu çəkirəm deyirəm halbuki dai qələmdir ha ha :D

    YanıtlaSil
  7. Şu dermablend fondöten ciddi ciddi merak ediyorum. Birgün dayanamayıp alacağım sanırım :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın hepsi birbirinden harıka :)

    YanıtlaSil
  9. o kadar güzel şeyler almışsın ki alışveriş yapasım geldi. shiseido güneş pudrasını ben de çok severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  10. Gule gule kullan, hepsi cok guzel :) Fix Plus benim de sevdigim bir urun. Ozellikle tonik olarak kullanmayi cok seviyorum.

    YanıtlaSil
  11. ayyy hepsi birbirinden güzel <3 güle güle kullan:-*
    avene couvrance ülkemizde yok sanırım çok dikkatimi çektiii

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...