11 Mayıs 2016 Çarşamba

Son zamanlarin favorileri!


Avene Couvrance 02 ve Vichy Dermablend 25
Bu ikiliyi cok sevdigim icin bronzlastiktan sonra bir tik koyu renklerinide aldim, normalde Avene 01 ve Vichy 15 kullaniyorum.
Mac de NC25 olanlar icin Avene Couvrance 02 ve Vichy Dermablend 25 uygun renklerdir.
Krem gibi Avene Couvrance i sürüyorum ve Vichy Dermablend i sadece nokta nokta kapatici olarak kullaniyorum.
Senelerdir favorilerim, cok tavsiye ederim, ikisindede günes koruyucuda var.

Becca "Moonstone" Sivi Aydinlatici
Yine en sevdigim ürünlerden. 
Bunu ve Avene Couvrance i karistirip sürüyorum yüzüme, parlaklik veriyor cok güzel.
Becca nin Opal rengide vardi bende ama hic yakismamisti benim tenime, yani Mac de NC25 den daha koyu olanlara daha cok Opal rengi olur.
Kislarida "Pearl" rengini severek kullaniyorum acik tenimde.

Avene Couvrance 02 +Becca Moonstone+Vichy Dermablend 25

Kiko Power Pro Ojesi 82
Genel olarak bu ojeye ba-yil-dim, hem rengi cok hos,
hemde kaliciligi müthis.
Bende normalde hep uclardan cok cabuk kirilirdi ve en gec 2inci gün degistirmem gerekirdi ama bu cok kalici,
bu yeni seriden mutlaka baska renklerdende alacagim.

Garnier Fructis Isiya karsi koruyan sac yagi
Bu ürünüde defalarca tekrar aldim, cok begendigim bir ürün,
kokusu güzel, fiyati uygun ve saca güzel yumsaklik veriyor yagli göstermeden.
Elimde bir kac tane sac yagim var ama en cok bunu seviyorum.

Mac Fix+ 
Bu ürünüde daha yeni yeniledigim icin göstermek istedim
bir kücük sisede cantamda tasiyorum,
cilde cok güzel parlaklik veriyor 
ve göz farlarimda daha canli gözüküyor bunu fari sürmeden fircaya uyguladigim zaman.



Mac Harmony Allik
Ben bunu hem allik olarak cok seviyorum hemde kontür yapmak icin. Benimki gördügünüz gibi Refill olarak bitmek üzere,
sürekli yanimda tasimak istedigim icin tekli kutuda tekrar aldim.

Mac Emphasize Pudrasi
Harmony´i paletimde bitince onun yerine sadece Refill olarak satilan Emphasize Pudrasini aldim.
Bunu Youtube da cok kez göz altlari icin cok aydinlatici diye okudum
bu iste cok dogruymus!
Cok güzel duruyor, sadece flashli fotograflarda cok dikkat etmek lazim, göz cevresi nerdeyse beyaz gözükecek, cok belli oluyor.
Ayrica cok kalin olmayan bir fircayla sadece tam göz altlarina sürülmesi uygun bence bu yüzden.
Bu fotografimda bence cok belli Emphasize in etkisi, bronzlastigimda böyle durdu:
Göz altlarinda Mac Emphasize Pudra

Ten daha acikken ama okadar kötü durmuyor, esitliyor sanki:
Mac Emphasize Pudra acik tende


Mac Paint Pot "Painterly"
Bu ürünü h e r g ü n kullaniyorum,
resmen Urban Decay Primer Potion imin pabucunu dama atti
kasimin altindaki ten rengim daha acik bende diger göz üstü ten rengime bakarak ve hepsini süper dogal ten rengine dönüstürüyor
ayrica far lar icin baz gibi oluyor
ayrica cok cabuk parmaklarimla sabahlari uygulayabiliyorum
süper bir ürün ve cok tavsiye ederim.

Manhattan Clearface Pudrasi "Vanilla"
Almanyada ~4 Euro ya Drugstore dan alabilirsiniz
senelerdir kullandigim favori pudram,
benki hic pudra sevmeyen bir insandim ilk bu pudrayi sevdim
bittikce aldigim bir ürün,
ben genelde sabahlari hafifce anlima ve ceneme kullaniyorum pariltiyi almak icin 
veya sivilcem varsa tam kapattiktan sonra üzerine sabitlemek icin.

Nars Creamy Concealer "Vanilla"
Buda tekrar aldigim ürün oldu, en sevdigim kapaticim.
Catrice in Camouflage Liquid Kapaticisinida cok benziyor buna ve begeniyorum (hem daha ucuz) 
ama yinede Nars inki  daha iyi performans gösteriyor ve bende sivilcede yapmiyor tüm yüzüme kullandigim zaman.

Dudak kalemleri Mac "Whirl" ve "Soar", Alverde "Pretty Mauve" ve Catrice "Vintage Rose"
En en en sevdigim dudak kalemlerim, mutlaka deneyin!

Revitalash Kirpik uzatici Serum
Ilk Serumum bitince bir süre kullanmadim ve hemen fark ettim degisimi,
artik eskisi gibi güzel durmuyorlardi
cok pahali olsada uzun süre dayandigi ve cok gözleri cok güzel gösterdigi icin tekrar aldim,
daha önce bundan pahali serumda kullanmistim ama ise yaramamisti
bu yüzden kesinlikle bunu tavsiye ediyorum,
her gece yatmadan önce kirpiklerin üzerine sürülüyor, okadar.

Catrice "Brownd Eye Peas" Kas Kalemi
Zamanim varsa Mac Omega ve Mac Espresso farlarini kullaniyorum kaslarim icin,
ama acelem varsa en güzel cözüm bu kalem ve fiyatida 2,45 Euro ydu,
hemen kaslarimi doldurup diger taraflada tariyorum, süper!


Benefit "Roller Lash" Rimel
 Kac kez aldim bile hatirlamiyorum artik,
en az üc kere kesin ve kücük boylarida vardi bende,
en sevdigim rimel oldu
artik Benefit They´re Real imde bittikten sonra yenilemiyecegim 
cünki bu rimel cok daha güzel ayiriyor kirpikleri 
daha güzel kivirip uzatiyor ve kalici oluyor bende.
Benefit Roller Lash Rimel ve Catrice Kas Kalemi 


 Clarins Instant Light Perfector 06 ve Catrice Beautifying Lip Smoother
Dudaklarim acidigi, yirtildigi, iyice kurudugu ve felaket gözüktügü zaman ilk yardimima her daim Clarins in dudak ürünü kosuyor,
hem iyilestiriyor, hem cirkin görüntüyü örtüyor (baska hic bir ruj/gloss bunu basaramiyor, dahada belli oluyor hatta)
Catrice in ona benzer ürününüde sevdim ve hemde cok dogal hafif kirmizi-pembis duruyor dudaklarda.

Bu ürünlerden sizinde begendiginiz yada denemek istediginiz varmi? 
Bana baska hangi ürünleri tavsiye edersiniz?




5 yorum:

  1. Catrice'in dudak ürünü Clarins'e benziyorsa ben de bir deneyeyim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dogal bir renk veriyor, gündelik iyi :)

      Sil
  2. Instagram hesabiniz varmi ? Varda benmi bulamıyorum bilmiyorum ama olmalı bence sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel yüzünü çok özlemişim vivacım <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...