21 Mayıs 2016 Cumartesi

Parfüm Kolleksiyonum!


Herkese Merhaba!

Öncelikle söylemeliyimki kizlar ben parfüm tarifi verebilen bir insan degilim asla, 
ama yinede tavsiyede bulunayim ve gözünüzle görünce aklinizdada kalir 
parfümeriye gittiginizde kendiniz koklayip denersiniz diye tavsiye etmek istedim.

Almanca bilenler icin parfumo.de sayfasini tavsiye edebilirim,
parfümün icinde ne var, kim nezaman yapmis cikartmis vs tüm bilgiler mevcut, 
türkcede öyle bir site varsa yorumlar kisminda yazin lütfen :)
Ben sadece kisaca kendi fikrimi yazabilecegim parfümler hakkinda ;)




Marc Jacobs-Daisy "Eau so Fresh" (Eau de Toilette)
Senelerdir en güzel hafif ciceksi kokan favori parfümümden,
iki kez aldim bu parfümü ve ikisindede büyük boy 125 ml imi.
Sonbahar ve Kislarda hic kullanmadigim icin fazla bile geliyor.


Lancome- Trésor in Love (Eau de Parfum)
Bu parfümü bana ilk erkek kardesim dogumgünümde hediye etmisti ve sonrasinda kendimde aldim tekrar,
cok klasik ve hos bir kokusu var, 
benim ise giderken kullandigim parfüm genelde budur :)

Paco Rabanne-Olympéa (Eau de Parfum)
Bu parfüm hakkinda birsey söylemeye zorlaniyorum acikcasi
 hafif tatli ciceksi bir kokusu var
severek kullandigim parfümlerden.

Versace- Eros Pour Femme (Eau de Parfum)
OoOoOoo parfümlerimin arasindaki kralice bu parfüm
kokusuna bayiliyorum, daha cok aksam kokusu
kaliciligi da idare eder,  yenilemek gerekiyor gün boyu
kabida cok sIk ve güzel!



Roberto Cavalli- Paradiso Azzuro (Eau de Parfum)
Ha-ri-ka, ayilip bayildigim yaz parfümüm,
cok kalici ve felaket güzel kokuyor
kabi dersen ayri bir deniz havasi tatil günes imaji var
mutlaka bakin derim :)


Jimmy Choo- Illicit (Eau de Parfum)
Cok tatli, agir gibi bir parfüm ama abartilida degil 
icinde zaten bal kokusu da varmis
bence daha cok bir sonbahar kokusu
aslinda bahar/yaz kokusu olarak cikmis ama alakasi yok,
kaliciligi süper ;)

Gucci-Premiére (Eau de Parfum)
Bence bu parfümde daha cok "önemli bir isim/randevum var harika klasik kokmaliyim" parfüm
ciceksi ama yinede agir
altin rengini parfüm kaplarindada cok sevdigim icin ilk bakista hosuma gitmisti zaten
kaliciligi cok iyi,
icinde "misk" kokusu varmis, oda cekici bir parfüm yapiyor bence kendisini.

Thierry Mugler-Alien Essence Absolue (Eau de Parfum Intense)
Agir bir parfüm! Elimdeki en agir parfüm hatta.
Normal Alien parfümünü cok agir bulan biri olarak
bu kokuya ama hemen bayilmistim
iki fis yeterde artar kullanirken!
Kesinlikle aksam/gece parfümü
ve yine en sevdigim altin renklerinde bir parfüm :)


Toni Gard-My Honey (Eau de Parfum)
Ayyy bu koku cok tatli ya. 
Söyle sevdigin genc kizlara hediye edebilecegin bir parfüm.
Benim gündelik kullanmayi sevdigim parfüm
tarifindede asik olabileceginiz bir parfüm yaziyor bence cok dogru
böyle pembis hali, tatli, hafif, seker ama limonsu kokusu
kaliciligi cok iyi degil ama tazelemeside cok kolay zaten
ben ilk 15 ml lik boyunu bitirmistim (Douglas Noel setinden cikmisti) ve simdi elimde olan 30 ml lik olan.
Tavsiye ederim kesinlikle!


Alien Parfümümün fis fis i bozuldugu icin pembe renkte olan travalo parfüm sisesini almistim, doldurmasi cok kolay,
bakiniz: tik tik.
Tekrar travalo sisesi almak isteyip bulamadiktan sonra 
daha iyi bir parfüm sisesi buldum, 
"Reload" markasindan ayni sistemle calisan bir kap.
Bu daha iyi, cünki icindeki bos siseden tekli olarakda alip evdeki parfümlerini doldurabiliyorsun,
sonra o gün hangi parfümü kullandiysan icindeki siseyi ona göre seciyorsun
hazir marka siseleride var, benimki Juicy Couture- Viva la Juicy (10ml)
tanesi 5 Euro ya satiliyor ve en güzel yani, sonradan ayni parfümün orjinal boyunu almak isterseniz icinde 5 Euroluk kuponuda oluyor ;) :


Soldakide bos sisesi, onu istedigin parfümle doldurabiliyorsun.
Cidden en favori ürünlerimden oldu bu reload parfüm kabi
almanyada douglas larda satiliyor, bakiniz: tik tik

En cok sevdigim parfümlerim, 
eger üc sececek olursam su an:
Paradiso Azzuro, Eros ve My Honey :)

Sizin en sevdiginiz parfüm hangisi? 
Almak istediginiz parfüm?

6 yorum:

  1. Yazdigin parfümleri hic tanimiyorum maalesef, dükkanda bile test etmedim.
    Benim parfüm zevkim cok zor, kolay begenmiyorum ve cabuk SIKILDIGIM icin sik degistiriyorum.

    Sürekli kullandigim tek parfümler chloe klasik ve narcisio rodriguez'in for her parfümü.

    Daha uygun, drugstore kategorisinden the body shop'un "musk" kokusu ve senin birkac sene önce tavsiyede bulundugun yves rocher'in vanilla noir parfümü. Yazi yazmistin merak edip almistim bende ve o gündür sürekli aliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadiiii bak aklima düsürdün tekrar, nekadar güzel kokuyordu o parfüm cidden, bende tekrar bakayim ona, uzun zamandir yves rocher den alisveris yapmadim, burdaki dükkani kapatmislardi bir kac sene önce, orda deneyip sonra online siparis veriyordum hatirliyorum :)

      Sil
  2. Vivacım sanıyorum bana yaptığın yorumu yanlışlıkla silmişim, özür dilerim. Telefondan bakıyorum, sanıyorum ondan oldu :/

    Ortak parfümümüz bar seninle Gucci premiere. Çok çok beğendim, sen de iyi günlerde kullan ^.^

    YanıtlaSil
  3. Gucci premiere i çok merak ediyorum. Ben çiçeksi kokuları sevmiyorum o yüzden bana uymadı sanırım çoğu:( Site olarak türkçe var mı bilmiyorum ama fragrantica ve fragrancex i ben çok kullanıyorum yorumlar için:)

    YanıtlaSil
  4. Chanel 19 gunduz her mevsim chanel 19 poudre aksam her mevsim herdaim imza kokum

    YanıtlaSil
  5. Jimmy Choo- Illicit bu parfüm çok hoş fakat oldukça kalıcı bir etkiye sahip.Her arkadaşımda kesinlikle parfümü merak edip markasını soruyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...