22 Mayıs 2016 Pazar

Mac-Velvet Teddy (Matte) Ruj




Velvet Teddy renginin hic diger mat rujlar gibi kuru durmadigini ve sürülüsü cok kolay ve kremsi oldugunu bir cok kez okudugum icin
artik bende bu cok övülen ruju alip denemek istedim.
Cok hos bir kahverengi rengi ve bence acik veya bronz tendede cok güzel durabilen bir ruj
gündelik kullanim icin süper
almanyada havalar daha pek isinmis degil
bu havada ve kahverengi tonlarda kiyafetlerle dahada güzel durduguna inaniyorum
dogal bir kahverengi tonu ariyorsaniz 
tavsiye ederim!



Dogal gölgeli havada bende griye kacan bir kahverengi gibi duruyor,
ben daha cok "sicak" duran kahverengileri seviyorum aslinda,
bu rujda dikkatli olmam gerekiyor diger makyajima/kiyafetime uygun olmazsa hic yakismiyor cünki
ten rengim NC20-25 arasinda bu aralar.


Siz "Velvet Teddy" hakkinda ne düsünüyorsunuz?



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. begendinmiii ;) Acikcasi öyle aman aman hemen kosup gidip alin diyebilecegim bir ruj degil, kullanmak istedigimde düsünmem gerekiyor neyle kombin edebilirim, allik olarak ne uyar, biraz daha canli/aydinlatici makyaj gerekiyor kendisi cok mat oldugu icin, ama örnegin üzerine bir seffaf gloss lada olabilir aslinda, hic denemedim ;) Bence elinde yoksa ve gündüz sürmelik bir ruj istiyorsan Mac Peach Blossom rujunu al, ben o ruju resmen yiyorum, feci hos duruyor dudaklarda ;) Ama yok kahverengi tonlarda lazim dersen bu olabilir tabii ;)

      Sil
  2. Bence doğal tonlarda bir ruj olduğu için günlük kullanıma uygun. Tabii bir de ben kahve tonlu, şeftali rujları daha çok seviyorum. Pembeler bana göre değil. Bu nedenle severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...