17 Mayıs 2016 Salı

Mac Rujlarim ve Dudak Kalemlerim!


Öncelikle söylemeliyimki tüm Mac rujlarimi Buzdolabinda sakliyorum, cünki sicakta cok cabuk eriyorlar. 
Seffaf ruj kaplari aldim ve onlarin icine koyup dolapta sakliyorum, tavsiye ederim sizede :)



Soldan Saga: Mac Russian Red (Matte), Vegas Volt (Amplified), See Sheer (Lustre), Angel (Frost), Peach Blossom(Cremesheen), Faux (Satin), Pure Zen (Cremesheen), Velvet Teddy (Matte), High Tea (Lustre), Taupe (Matte)





Soldan Saga: Mac Russian Red (Matte), Vegas Volt (Amplified), See Sheer (Lustre), Angel (Frost), Peach Blossom(Cremesheen), Faux (Satin), Pure Zen (Cremesheen), Velvet Teddy (Matte), High Tea (Lustre), Taupe (Matte)



Yukardan asagi: Mac Soar, Whirl, Subculture, Boldly Bare



Soldan Saga: Mac Soar, Whirl, Subculture, Boldly Bare


Hepsini makyaja göre kullaniyorum ve begenmedigim yok, ama aralarindan en sevdigim ve büyük favorilerimi sorarsaniz:

Russian Red aksam makyajlari icin müthis bir kirmizi
Peach Blossom en cok kullandigim ruj, cok asiri güzel ve sürümü kolay
Pure Zen Ruju koyu bir dudak kalemle feci cekici dudaklar yapiyor ;)

Mac Soar cok cok asiri sevdim, harika bir gül kurusu rengi gibi ama dahada güzel, bunu tüm dudagima sürmeyide sevdim :)

Whirl Dudak kalemi cok kahverengi duruyor ve begenmem saniyordum, ama tüm social mediada övüldügü kadar varmis, dudaklari dogal bir sekilde harika cekici gösteriyor, sadece cerceveleyip daha acik bir renk ruj yada gloss la dolduruyorum ;)


Sizin Mac den en sevdiginiz ve bana tavsiye edebileceginiz dudak ürünleri hangileri?



8 yorum:

  1. Pure Zen ve See Sheer benimde aklımda bir de Shangai Spice almak var.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhhh Shanghai Spice de güzel bir renkmis, bakayim counterde testerine :)

      Sil
  2. Çok güzel bir inceleme olmuş. Ben size tavsiye Nice N Spicy dudak kalemi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swatchlarda bayagi kahverengi duruyor ama mac countere gidince bakacagim mutlaka bazen dudagin kendi rengine göre baska duruyorya, sagol :)

      Sil
  3. Ben sana kırmızı ruj çok yakıştırıyorum vivacım. Belki başla tonda kırmızılar da bakabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kirmizi rujlarim varda hep baska markalardan yada kalici liquid olanlardan, senin aklinda birsey varsa bakayim :)

      Sil
  4. Dervish dudak kalemi bende ismi ilgimi cektigi icin almistim ama iyiki almisim soardan daha guzel bir bakin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bu cok güzel tavsiye! Uzun zaman önce bir aklimda vardi sonra geri cikarmistim alinacaklar listesinden, hemen geri ekliyorum sagol :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...