15 Mayıs 2016 Pazar

Douglas ve Drugstore Alisveris!


Cok ihtiyacim olan harika bir ürün aldim kizlar,
ve sizede mutlaka tavsiye ederim!

Reload bir bos kücük parfüm sisesi 
ve cok kolay bir sekilde kendi parfümünüzü icine dolduruyorsun, 
doldurma sistemi ayni travalo dan aldigim üründe gösterdigim gibi tik tik
Gratis magazasindanda almistim iki tane bu sistemle parfüm dolduran siselerden
ama maalesef parfüm icinden akti gitti ve bu yüzden atmak mecburiyetinde kaldim.
Travalo sisem cok iyi ama o siseleride sanki artik satilmiyor, hicbiryerde bulamadim.

Travaloyu arayis icindeyken bu ürünü bulunca cok sevindim,
bu travalodanda cok daha iyi,
cünki icine bos tüp lerden alip yerlestirebiliyorsun,
böylelikle bir kac tane bos tüpüne evdeki parfümlerini dolduruyorsun,
sonra hangisini o gün istiyorsan bos sisenin icine koyup götürüyorsun :)

Tüpleri temizlemek icin (baska bir parfüm doldurunca kokularin karismamasi icin) temizleme tüpüde var.

Douglas da bu arada yaninda birde hazir parfüm tüpü de hediye ediyorlardi
bende Viva la Juicy Parfümü sectim.
10 ml parfüm tüpleri sadece Reload un orjinal kutusunun icinde calisiyor ve tanesi 5 Euro,
yeni parfüm denemek icin ideal bence.

Maalesef daha her markadan parfüm bulunamiyor ama,
artik hangi marka Reload la isbirligi yapiyorsa.

Fiyatlari merak ediyorsaniz:
Reload beyaz orjinal kutu 19,99 Euro (icinde 1 bos tüple geliyor)
Temizle tüpü 4,99 Euro
Sadece bos tüp 9,99 Euro



Siseleri beyaz veya siyah satiliyor
ama isteyen bir cok cesitli design kutusuda alabilir
Douglas in kendi sayfasindan bakabilirsiniz.
Bence beyaz cok sIk,
ayrica cok güzel fis-fis i var, parfümü harika hafif sIkIyor.


Ayrica ten rengim bir tik koyulastigi icin tatilde
kendime Catrice in Liquid Kapaticisinin 020 rengini
ve sevdigim Manhattan compact pudrasininda sand rengini aldim.
Normalde Catrice de 010 ve Manhattan de vanilla rengi kullaniyorum.
Gündelik makyaj yapmak icin hem uygun fiyatli 
hemde yüksek perfomansli ürünler.



Niveaninda "frangipani oil" dusjelinin kokusu cok hosuma gitti,
tavsiye ederim!



4 yorum:

  1. Bu parfüm doldurma şişesi çok mantıklı ve pratik bir ürünmüş. Acaba buralarda da var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada ben sadece Douglas da gördüm,belki Türkiyedede vardir?

      Sil
  2. Travalo Sephorada da varmış. Bizdeki Douglasda bu şişelerden var mıdır kii çok merak ettim^^

    YanıtlaSil
  3. Çok da şıkmış vivacım <3 ben gratistekinden çok memnunum bu arada. Üzüldüm senin adına

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...