16 Mayıs 2016 Pazartesi

Cilt Bakim Rutinim!

Anonym bir okuyucum benden cilt bakimi post u istemisti ve benim en sevdigim postlardan birisi bu konu ama bir baktimki en son rutin post umu ta 2014 de cekmisim! 
Cok sasirdim dogrusu :)

En son post icin: tik tik

Cilt bakimimda gittikce minimalist olmusum:


Sabah ve Aksam cildimi Dove sabunuyla yikiyorum.

Göz makyajimi ve tonic gibi cilt temizligimi Bioderma H2O yla yapiyorum.

Lekelerimin oldugu yerlere nokta nokta Norevanin Iklen Melano Expert kremini sürüyorum, lekelerin renklerini bayagi aciyor ama yok etmiyor.

Sabah ve aksam kuru cildimin kremi Orjinal Nivea Kremi.

Göz cevrem icin daha bir kac hafta olmadi Clinique All about eyes göz kremini aldim, sikayetim yok, göz cevrem cok kurumustu ve bir ekstra kremine ihtiyacim oldugu ve bu cok tavsiye edildigi icin almistim.

Cildime artik cok nadir Maske yapiyorum, ama yaparsam senelerdir favorim olan Almanyadaki Müller marketlerinde satilan 
Cadeavera Ölü Deniz Tuz Maskesini kullaniyorum.

Her aksam yatmadan önce kirpik uzatici serum "Revitalash" kullaniyorum, bu ikinci tüpüm.

Arada sirada ( her gün degil) cildimi sakinlestirmek icin, özellikle yaz sicaginda hala Avene in Termal Suyunu sIkmayi seviyorum, daima evde bulunur.

Yatmadan önce dudagima Bepanthen yara kremi sürüyorum,
dudaklarimin kuruluguna cok iyi gelen bir ürün.

Cantamdada dudak bakimi olarak Kaufmanns Haut und Kinderkremini tasiyorum, dudaklar catladiysa, cok kuruysa vs süper bir ürün.

Peeling ürünü düzenli olarak kullanmiyorum artik, ama en son kullandigim türkiyede aldigim dermokil nar özlü ve peeling etkisi olan kil maskesiydi, güzeldi fena degildi ama yinede eskisi gibi peeling/maske kullanmayi pek sevmedigim icin cooook bol bol dekolteme de kullanarak hemen bitirdim attim.

Siz neler kullaniyorsunuz ve tavsiye edersiniz? :)


10 yorum:

  1. Bioderma H2O ve Avene Termal Spreysiz bir cilt bakımı düşünemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Şu kirpik serumunu ben de günlük rutinime eklesem iyi olacak ama hep bir üşengeçlik var maalesef üzerimde.

    YanıtlaSil
  3. Ablam uzun yıllardır Clinique All about eyes göz kremininden başka bir göz kremi kullanmıyor, çok memnun. Ben de denemek istiyorum ama ambalajı hoşuma gitmiyor. Parmaklama kısmı hoş değil, keşke tüpte olsaydı.

    YanıtlaSil
  4. bende küçülte küçülte şimdilerde Sadece makyajımı tezmizleyip gül suyu ile tonikleyip nemlendiriyorum. Dikkat et iş git gide küçülebiliyor :)) bir de haftada bir doğal kahve peelingi oh miss :)

    YanıtlaSil
  5. Vivacımm , cook teşekkür ederim bu post için... Zira güncel cilt bakım ürünlerini merak ediyodum. Avene termal suya alternatif olarak hem güneş koruması hem de makyaj sabitleyici olrk kullanılan bi ürün çıkarmış Bioderma, haberin olsun tatlım.

    YanıtlaSil
  6. Vivacım ben istemiştim o postu ışıl ışıl cildini görünce. O kadar oldu mu ya :/

    Ben Clinique göz kreminden 30 U geçtikten sonra hiç memnun kalmamıştım. Umarım senin isteklerini karşılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman nasil geciyor hayret! Yok ya, bende kullaniyorum göz kremini simdilik ve fena degil ama öyle aman aman bir etkisinide görmedim, bitince baskasini alirim artik :)

      Sil
  7. leke ve ciller icin ayva cekirdegi kullaniyorum ben 10 15 cekirdegi kucuk kavonozda biraz suda buzdolabinda bikac gun bekletip kivama gelince yuzume surup yikamaya bile gerek duymadan sabaha kadar bekletiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ise yariyor demek? Cok merak ettim simdi :)

      Sil
  8. Tatlım uzun zamandan sonra bebekten fırsat bulup blogunu okudum ,hala cildin çok güzel maasallah,çok basit ürünler kullanıyorsun gibi geldi dove sabun mesela ,clinique allah about eyes kremi ben 20 li yaşlarımda kullanıyordum suan cok yetersiz geliyor mesela,ama cildinin ihtiyacı doğrultusunda belki sana en uyan setler bunlardır ,çokta alıştırma mak en iyisi aslında ,ilerde daha bana ürünler kullanırsın suan bunlar yetiyorsa

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...