1 Mayıs 2016 Pazar

Almanyadaki makyaj tavsiyelerim!

Merhaba Kizlar :)

By Özlem benden almanyadan hangi makyaj malzemelerini tavsiye ettigimi sormustu, buyurun:


Vichy Dermablend fondöteni senelerdir favorim, genelde cildim iyi oldugu icin sadece kapatici olarak uyguluyorum, ama kötü günlerimdede herzaman imdadima kosmustur. 
Her eczanede satiliyor, türkiyedede satildigini biliyorum ama daha zormus ulasmak galiba, bu yüzden tavsiye etmek istedim.


P2 markasi - sadece dm marketlerinde satiliyor
Kendime Mac paleti yaptigimda bir daha hic tekli farlar almam diyordum, ama P2 bu düsüncemi bozmaya basardi.
Tekli farlarin renkleri okadar güzel, kaliteleri hos ve fiyatlari 2-3 Euro gibi cok uygun, favorilerim "sunset glimmer", marsala majesty" ve "copper chrome".
Ayrica Glow Touch alliklarida (favorim "touch of amber") cok hos ve ojelerinide tavsiye edebilirim.


Alverde markasi- sadece dm marketinde satiliyor
Alverde nin gördügünüz gibi en büyük favorim "Pretty Mauve" dudak kalemi, tam 5 tane var elimde, bir tanede bitirmistim.
Almak istedigimde 7-8 market gezmistim bulana kadar ve buldugumda stoklamistim, her cantama bir tane attim acikcasi.
Inanilmaz güzel duruyor dudaklarda, ben özellikle Mac in "Pure Zen" rujuyla cok begeniyorum, ama bir cok rujla harika duruyor.
Alverdenin dudak kalemlerinden kirmizi olanlari da aldim, bir tanesini fotograf icin aradim bulamadim ama hepsini tavsiye ederim.
Rujlarda benim bittikce yeniden aldigim ve bazi Mac rujlarimdan daha cok sevdigim rujlar hatta: "Dusty Pink ve Primrose"



Trend it Up markasi- dm marketinde satiliyor
Dudak kalemleri süper, her rengini aldim ve tavsiye ederim, 
en cok begendigim renkler 020 ve 040.
Ojeleride cok övülüyor, begendiginiz bir renk varsa deneyin derim :)


Senelerdir bittikce aldigim Manhattan pudrasi "compact powder",
benim rengim "vanilla".


Manhattan Markasi- Alliklar sadece Müller marketinde
Manhattan in "Lady Marmalade" en cok sevdigim alliklardan,
dudak kalemleride cok övülüyor ve ojelerinde kaliteleri cok iyi :)


Kaufmanns Haut-und Kinder kremi dudaklar icin süper bir bakim, 
cok tavsiye ederim!




Catrice markasi türkiyedede var gerci, 
bu yüzden sadece en son aldigim ürünleri göstermek istiyorum,
genelde Catrice markasini cok seviyorum ve Limited Edition leri harika oluyor,
hepsinide tavsiye ederim!




8 yorum:

  1. Dm'de satılan alverde markalı ürünlerden doğal içeriği sebebiyle tercihim oluyor diğer tavsiye ettiklerini de denemek isterim ancak içeriğini bilmediğim helal boyutu nedir bilmediğim için geri çekiliyorum bu yayın çok iyi olmuş daha fazla bitkisel ürün üretmesini isterdim dm'in..sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ben de inşallah Ekim'de altı ay kalmak üzere Almanya'ya geleceğim. Bu yazı benim için çok iyi oldu. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Harika bi yazı olmuş ^^
    P2 , astor , manhattan markalarını çok seviyorum Tr de olmadıkları için akrabalara sipariş her daim ama yakın zamanda bir almanya yapıcam o zaman şu dudak kalemlerine kesin bakıcam <3

    YanıtlaSil
  4. Bir Almanya turu daha yapasımız var, dur bakalım, not etmeye başladım yine :)

    YanıtlaSil
  5. Aslında şu DM Marketleri de Türkiye'ye gelse, bu markaların hepsine ulaşabileceğiz ama gelemedi bir türlü :) Teşekkürler öneriler için, sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. P2 markasının rujları çok güzel ben severek kullanıyordum. Birde ilk farım ve ojem Manhattan' dı o yüzden Manhattan' ın yeri bende bi başka :) Güzel günlerde kullan hepsini ^^

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel bir yazı olmuş canım. Makyaj ürünleri dışında Bebe markasının uygun fiyatlı cilt bakım ürünleri, Balea markasının vücut bakım ürünleri ve Ebelin 'in fırcaları sayılabilir belki oneri olarak :*

    YanıtlaSil
  8. Manhattan ve P2 de Türkiye'ye gelse keşke :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...