23 Mart 2016 Çarşamba

Yeniler: High End & Drugstore! Ve sizden ricam!

Merhaba Kizlar!


Cok uzun zamandir aklimda olan Nars Alisverisimi nihayet yaptim,
 gecenki sefer gibi yine hqhair sayfasindan ismarladim ve oldukca pahali bir alisveris oldu ama aklimdanda silindi nihayet.

Nars Radiant Creamy Concealer "Vanilla" en sevdigim favori kapaticim, gündelik hayatimda Catrice in "Liquid" Kapaticilarindan 010 ve 020 de kullaniyorum Nars inkine cok benzettigim icin ama 1. oldukca cabuk bitiyorlar ve 2. cildime kullandigimda sivilce yapiyorlar bende, sadece göz altlarima kullanabiliyorum, bu yüzden özel günlerimde favorim elimde olsun istedim.

Bir seneden fazla aklimda olan Nars in Audacious Rujlarindan "Natalie" ve "Raquel" renklerinide aldim.
Natalie asiri beyaz tenimde cok fazla cirtlak durdu ve Raquel de cok fazla nude, su anda ikisinide yakistiramiyorum kendime, yazin bronzlasinca güzel duracagini umut ediyorum.
Raquel Ruju KathleenLights in gelmis gecmis en sevdigi ruju oldugundan onun tavsiyesi üzerine aldim, 
ama kiz benden kat kat bronz tabii.


Bu ürünlerde siparisim yaninda hediye geldi.
Ilk Lord&Berry in kalemini görünce göz kalemi sandim, okadar kahverengi. 
Ilk kez bu markadan bir ürün denedim, meger almanyada douglasdada satiliyormus.
Üzerinde dudak kalemi oldugu yaziyordu bende icimden "yok artik" dedim ama yinede merakimdan dudagima denedim ve OooOOOooO meger nekadar güzel duruyormus dudakta.
Arkadasim beni gördügü anda "ne güzelmis rujun" dedi ve kalemi gösterince inanamadi. 
Bu ürün bitince kesinlikle yine alirim, fiyatida oldukca pahali, yaklasik bir kalem 13 Euroydu yanlis hatirlamiyorsam.
Su anda cok agir virüs kapmis hasta olmasam dudagima sürüp fotograf cekip koyardim,
zaten uzun zamandir aklimda tüm dudak ürünlerini sürülmüs göstermek.

Diger hediye ürünlerin yarisini anneme hediye ettim kendim kullanmak istemedigimden, yarisinida öylesine kullaniyorum,
ama Lord&Berry nin "Nude Lipliner" rengini denemenizi siddetle tavsiye ederim.



Bu siparisimden komple memnun kaldim ;)
Mac in "Angel" ruju cok tatli bir pembe ve dudak kalemi kullandigimda acik tenimdede güzel duruyor, 
ama siparisimin asil yildizi "travalo" parfüm doldurmaci spreyi.
Ya bu nekaaaadar güzel bir seymis, ben buna ba-yil-dim.
"Alien Essence Absolue" parfümün fisfisi bozulmustu ve bir kac haftadir kullanamiyordum, sisede daha yarida. 
Benimde aklima bu ürün geldi, daha önce bir yerde görmüstüm,
alt tarafinda plastik yeri var, 
parfümün plastik cubuguna yerlestirip pompaliyorsun:


Ben zahmetlidir, cok pompalamak gerekir vs düsünürken, inanilmaz cabuk, kolay ve pratik oldu! 
4-5 kere pompalayinca benim travalo sise (4 ml) doldu nerdeyse, 
hic parfümü dökmek yok birsey yok, süüüüper ürün :)
Bunun baska renklerinide bulayim alacagim, maalesef ne Kaufhof, ne Douglas, ne online hicbiryerde bulamiyorum simdilik, satilip bitmis diyorlar heryerde. 
Cesitli renkler alayimki diyorum, cesitli parfümlerimi doldurup cantamda yanimda tasiyabilirim.
Bu sene tanistigim en güzel ürün ve size cooooook tavsiye ederim :)


Son olarakda dm marketi drugstore alisverisim, 
elimde hic yesil makyaj ürünü olmayan bir insanim, 
zaten garderobumdada hic yesil renk yok,
ama bahar geldi catti ve benim canim yesil renkler cekti,
P2 nin bu farlarini ve göz kalemini aldim, 
soldan saga, hepsi P2 markasindan (dm marketi):

"Pearl Dimension": 020 jade dimension
"Color up!": 340 open season ve 300 city hunter 
ve kalemin ismi: Fantastic chrome kajal - 030 green emerald

P2 markasinin tekli göz farlari süper oluyor, cok tavsiye ederim almanyada olanlar veya almanyaya gelip alisveris yapmak isteyenler icin :)
Normalde tekli farlari pek sevmiyordum ama gecen sene p2 ve catrice tekli farlarin degerini anlayip su an kocaman bir kutu biriktirdim. 
Bir yere gidince paletleri tasimak bazen cidden cok zahmetli oluyor, bir iki tane tekli far her makyaj cantasina sigiyor.


Kizlar simdi tavsiye sirasi sizde!

 Cünki ben  n i h a y e t  uzuuuun uzun zamandan sonra haftaya türkiyede tatil yapacagim ve cok sevincliyim.
Arkadasimla bir hafta Antalya/Alanya ya gidecegiz
ve sizden türkiyeden alinacak makyaj ve bakim malzemeleri tavsiyeleri istiyorum! :)
Özellikle Emily nin dudak kalemleri güzel diyorlar, dogrumu, hangi renklere bakmam lazim, baska türkiyeden Watsonsdan sundan bundan alinacak seyler neler? :)


20 yorum:

  1. Viva'cım, aldıklarını güle güle kullan. NARS rujları üst üste sürsen, güzel bir renk olur mu dersin?
    Türkiye'ye gelicne bence Golden Rose'un tüm ürünlerine bak derim, bu yıl kendilerini çok geliştirdiler! Aynı şekilde Pastel Kozmetik'i de çok beğeniyorum. Aklında olsun, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa süper fikir, üst üste baska bir ürünlerle süreyim, zaten cok matlar, bir gloss la falan olmasi lazim cok sagol tavsiyelerin icinde :)

      Sil
  2. Parfüm taşıyıcıyı bende kullanıyorum çok memnunum, senin de keşfetmiş olmana çok sevindim canım :) Watsons'dan kendi ürünü olan, Watsons çilekli milk yogurth vücut losyonunu öneririm. Paste'in mat lipstainlerini de çok güzel,İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim tavsiyelerin icin :)

      Sil
  3. Canim öncelikle aldiklarini iyi günlerde kullan.

    Ben türkiyeden muhakkak rosense'in gül suyunu alirim ve Rebull markasinin kolonyalarini stoklarim. Yasemin ve Lime kokular favorim.

    Flormarin rujlari harika, bir göz at istersen. The balm paletlerini coook tavsiye ederim göz makyaji icin. Haci sakirin sabunlari, emily'nin göz kalemleri, bunlari muhakkak alirim.

    Ayrica, gratiste senin aradigin travelo parfüm zimbirtisinin cakmasi satiliyor, birkac rengi mevcut. Sanirim 12 tl gibi bir fiyata satiliyor.

    Ahhhh. Gratise ve watsons'a biraz vakit ayir, ben her defasinda güzel alisveris yapiyorum sürpriz olsun biraz. Gecen yil pestamel almistim, üzerinde "keep calm and go to the beach" yaziyordu, ne kadar severek kullandim cok mutlu olmustum. Bunun gibi sürekli eglenceli ürünler buluyorum... Watsons'dan aloe vera jeli almistim gecen yil, coook iyi cikti. Cok güneslendigim icin kuru cildime iyi geliyordu. Bunun gibi güzel türkiyemizde nice nice harika ürünler var, sana simdiden iyi tatiller. Muhakkak alisveris ettiklerinden bize de bahset ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
  4. Wowww tatlim, nekadar cok tavsiye cok cok tesekkür ederim :) özellikle travalo cakmalarini tavsiye etmen süper oldu ;))

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ben Almanya'ya geldiğimde sizin tavsiye ettiğiniz pek çok ürünü aldım ve hepsinden çok memnun kaldım. Bu vesile ile çok teşekkür ederim. Üstelik fiyatlarının uygunluğu beni çok şaşırmıştı. Maalesef biz burada çok daha pahalıya alıyoruz. Size zevkle tavsiyede bulunabilirim:

    -Eğer mat ruj seviyorsanız golden rose un velvet mat serisine mutlaka bakın. Özellikle nude tona sahip 27 no (mac kinda sexy muadili ve emily 211 dudak kalemi ile uyumlu) ve pembe tona sahip 12 no (emily 201 dudak kalemi ile uyumlu) benim en beğendiklerim.

    -Golden rose makyaj bazı

    -Rosense gül suyu

    -Pastel in nude tonlarda ki far paleti (tozutma ve kalıcılık sorunu olsa da far bazı kullanınca sorun kalmıyor)

    -Pastel ojeler

    -Almanya'da olup olmadığını bilmiyorum ama gratislerde satılan wet n wild markasının comfort zone paleti (içinde mac club a muadil gösterilen bir renk var ki, paleti alma sebebim).

    -The balm far paletleri (özellikle nude tude)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cooooooook sagol, ne güzel tavsiyeler, mutlaka bakacagim :))

      Sil
  6. Gule gule kullan aldiklarini :) Dusundum ne onerebilirim diye, aklima Gratis'in tek kullanimlik maskeleri disinda pek birsey gelmedi. Geri kalanlari cogu kisi yazmis zaten. Simdiden iyi tatiller!

    YanıtlaSil
  7. Vivacim aldiklarini gule gule kullan diyorum oncelikle:)
    Simdiii madame cocodan yeni cikan meyveli seriden yesil elmaliyi muhakkak muhakkak kokla begenirsen dus jeli sabunu sivi sabunu hepsi cok guzel
    Pastelin 15 nolu daylong lipcolor rujuna muhakkak bak sende sahane duracagino dusunuyorum beyaz tenlisin herkese cok yakisan bir ruj birazcik hafif surunce cok daha guzel oluyor
    O renge cook benzer golden rose in dream lips dudak kalemlerinden 504 numarali rengi muhakkak muhakkak goz at
    Note markasinin urunlerini incele alliklari sahane ozellikle
    Xp markasi cok cok uygun fiyatli ama oldukca guzel urunleri olan bi marka jel eyelinerini ben cook sevdim
    Pure beauty cc ve bb kremlerine kesin bak sahaneler
    Flormara pastele golden rose markalarinin standlarini zaten gezersin sahane seyler cikardilar
    Bunun disinda da cok aklima gelen bir sey yok almanyada zaten kat kat fazlasi vardir bunlarin ama soylediklerime aklina gelirse bir goz at simdiden iyi tatiller!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka bakacagim hepsine :)) cok sagol, simdiden cok merak ettim ;)

      Sil
    2. Heh bi de note un kaaticisi en koyusu bile oldukca acik renk tam ortucu cok guzel pudrayla sabitlendiginde bittikce aldigim tek kapatici diyebilirim:) rica ederim ne demek:)

      Sil
  8. Vivacım güle güle kullan hepsini. Sayfama bıraktığın yoruma göre ne güzel ülkemize geliyorsun, öncelikle iyi tatiller ve bol eğlence diliyorum :)
    Buradan neler alabileceğine gelince:
    1- Flormar, bu ara müthiş seriler çıkarıyor. Mutlaka standlarını ziyaret etmeni ve bol bol ürün incelemeni öneririm. Özellikle M108 terracota far, 5'li göz farı paleti ve son günlerde neredeyse tüm bloggerların gözdesi ve Bobbi Brown Camel far muadili 2'li kaş farını,

    2- Golden Rose'da matte velvet ruj ve matte glossları ile yeni çıkan ojelerini,

    3- Pastel'de Daylong uzun süre kalıcı glossları ile ojelerini, 6'lı nude far paletini,

    4- Alix Avien'de eyeliner pen ve terracota pudrasını,

    5- Dermokil'de kil maskelerini,

    6- Cecile'de terracota farlarını,

    7- Rosense saf gül sularını,

    8- Kertil marka kolonyaları(parfüm gibi kokuyorlar),

    9- Bargello ve Nobren marka açık parfümleri(İnanılmaz kalıcı ve sevilen kokuların iyi örnekleridir),

    10- Gratis kozmetik markette; GOSH ürünlerini, detaylı bir yazım burada: http://sihirlimavi.blogspot.com/2014/11/gosh-gratis-araclgyla-turkiyede.html

    11- Yine Gratis'te NOTE tekli göz farları ile ojelerini,

    12- Ve yine Gratis'te Emily dudak kalemlerini. Bu arada The Balm standını talan etmeyi,

    13- Watsons'da artnet makyaj fırçalarını, Pure Beauty nar özlü antioksidan göz maskelerini, superdrug kuru şampuanları,

    incelemeni öneririm.

    Bunların yanısıra istersen Cosmetica online sitesini de şimdiden incelemeye başla derim, indirimli satış ve kampanyaları çok yapıyor. Kalacağın otele siparişlerini yönlendirebilirsin. Ayrıca, sitenin merkezi de Antalya olduğundan sorun çıkarsa en kısa sürede çözümlenir.

    İyi eğlenceler ve iyi alışverişler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OooOooO süüüüpersin tatlimmmmm, hepsine bakacagim icin cok mutluyum simdiden :)) cooook öpüyorum :)

      Sil
  9. Bu arada unuttum: HC Hair Care markalı saç bakım ürünlerini çok beğeneceğini düşünüyorum, online satış sitelerinden sipariş verebilirsin.

    YanıtlaSil
  10. Şimdiden iyi tatiller Vivacım ^.^ o atomizerların aynısından gratislerde var hem de renk renk

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Aldıklarınizi gule gule kullanın. Acik parfumeriler vardir onlarda bu siseler ve cesitli boylari gratis ve warsinsdakilerin yari fiyatina.herkes digerlerini yazmis sanirim ama bir de flormarin uv nails ojelerine bakabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. Oooh güle güle kullan hepsini^^ Ben saç açıcı tarağı çok merak ettim vala:P
    Ayy şimdiden iyi tatiller^^ Bence oralarda the balm yoksa kesinlikle onun charming veya committed likit rujunu, golden rose un mat serisinden rujları asansörlü dudak kalemlerini, pastaelin kissproof rujlarından 15-19-20 numaralarına bakmalısıın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...