24 Mart 2016 Perşembe

Bitenler!


Catrice Liquid Kapatici 010
Göz altlari icin cok güzel bir ürün, Nars Radiant Creamy Concealer ine yapisi cok benziyor.
Maalesef her gün kullanildiginda bu ürün cok cabuk bitiyor ve cildime kullandigimda sivilce yapiyor, bu yüzden yinede Nars Favorim ama bunuda günlük hayatta kullaniyorum ve tavsiye ederim.
020 rengide var bende, ikiside güzel, 010 acik tenime daha güzel uyuyor ve aydinlatiyor.
Tekrar aldim.

Mac Prep&Prime "Radiant Rose"
Ilk önce Nars Kapatici "Vanilla" sonrada bu aydinlatici üstüne en sevdigim göz alti görüntüm.
Cok güzel aydinlaticilik ve hafif pembelik iceriyor.
Tekrar aldim.

P2 Kahverengi Impressive Gel Kajal
Mac göz kalemlerinden bile daha kalici ve sürmesi güzel süper bir ürün, 
maalesef artik satilmiyor, elimde bir tane daha var.
Yine Impressive serisinden yeni olan kahverengiyi aldim, ama ayni ürün mü var icerisinde bilmiyorum, ambalaji farkli.

Catrice Healthy Look Kapatici
Mac Prep&Prime "Radiant Rose" Kapaticiya benzettigim icin almistim ama hic alakasi yok 
ve her gün kullandigimda bir kac hafta icinde bitti, cok sasirdim okadar cabuk bitmesine acikcasi.
Göz altlarinda ilk etapta aydinlatmasi güzel gibi duruyor ama kalici degil
ve Mac iki konudada daha basarili.
Tekrar almiyacagim.

YSL ve Lancome Deneme Boyu Rimeller
Ikisinide hic sevmedim. Gelmis gecmis en güzel rimel benim icin Benefit Roller Lash,
cok sevdigim They´re Real rimelini bile gecmis durumda bende artik.

Catrice Dudak Kalemi "150 Vintage Rose"
Eeeeeen sevdigim dudak kalemlerinden, su an elimde bir bucuk tane daha var ;) 
Daha cok stoklayacagim ama hangi markete gitsem satilmis bitmis oluyor.
Her Cantama ve eve koymak icin bir kac tane alacagim mutlaka, fiyatlarida zaten cok uygun (1,99 Euro).
Bu kalemle sadece dudak cevremi ciziyorum ve doldurmuyorum, feci dogal bir görüntü cikiyor ortaya, burda göstermistim blogumda:
post´un linki:  tik tik


Mac "Ricepaper" Refill göz fari
En sevdigim far aydinlaticilarimdan, kas altina, göz pinarina ama far olarakda cok hos bir renk,
yeniden aldim.

Bepanthen Yara Kremi
Ben dudaklarima yatmadan önce kullaniyordum senelerdir bepantheni.
Ama simdi yeni birsey kesfettim ve oda cok hosuma gitti, alman marketlerinde satilan "kaufmann kindercreme" in dudaklar icin olan verziyonu, onu sürüyorum artik yatmadan önce.


Bioderma Misel suyu
Göz makyajimi her aksam bunla ve iki pamukla temizliyorum, 
yüzümü yikadiktan sonrada tekrar bir pamukla ve misel suyuyla yüzümüde temizliyorum.
Garnier in misel suyunuda denemistim ama Bioderma favorim.
Tekrar aldim.

Avene Termal suyu
Gecenlerde alerjik bir reaksiyonum oldu cildimde ve Avene in sayesinde hem kirmizilik ve kasinma cabuk durdu ve hemde cabuk iyilesti.
Termal suyunu daima evde bulunduruyorum.
Bunun bir büyük ve birde kücük sisesini bitirdim gördügünüz gibi.
Tekrar aldim.

Dove Oil Care Sac Bakimi
Cok güzel ürün, arada saclara sikilinca güzel nemlendiriyor, kokusuda güzel,
defalarca aldim bile, tüm serisini kullaniyorum ve cok memnunum.
Tekrar aldim.

Dove Deodorant Invisible Dry
En sevdigim fisfisli deodorant, bunuda yillardir kullaniyorum.
Tekrar aldim.

Parfüm Deneme Boylar "J´adore" ve "Viva la Juicy"
Ikiside fena degildi ama ikisinide tekrar alacak kadarda sevmedim.


Douglas Markasi "Venus" El Kremi Kücük Boy
El kremleriyle zaten aram pek iyi degil, kullanmaya ihtiyac duymuyorum pek,
ellerim kurumuyor genelde.
Kisin yinede arada sirada iyi oldu, cantamda yanimda tasidim,
biraz kalmisti onuda bacaklarima sürüp bitirdim, 
güzel kokulu bir krem.



8 yorum:

  1. Ne çok şey bitirmişsin Catrice dudak kalemine bayıldım ahh Rossmann Mersin'e de açılsa keşke :( Çok teşekkür ederim paylaşımın için ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. catrice in dudak kalemlerinden bir kac tane var elimde ve hepsi güzel, cok tavsiye ederim yakinlarinda acilirsa :)

      Sil
  2. Ben de Avene termal su olmadan bir yaşam düşünemiyorum!

    YanıtlaSil
  3. Catrice yorumlarını dikkate alacağım o kapaticiya bakacağım mutlaka gelsin simdi yeniler canim

    YanıtlaSil
  4. Ayyy far bile bitmiş maşallahh:)))

    YanıtlaSil
  5. ne güzell yine birsürü ürün bitirmişsin:)

    YanıtlaSil
  6. Ne çok şey bitmiş, tebrikler!!! Catrice Vintage Rose kalemi ben de çok severek almıştım tabii ruj/kalem bolluğunda unutuldu. Hemen yeniden kullanıma açayım :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir sürü makyaj ürünü bitirmişsin. Ben de biriktiriyorum sene sonunda tek bir yazıda yazacağım renkli kozmetik ürünlerini.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...