5 Şubat 2016 Cuma

Yeni Ürünler! Estee Lauder, Catrice, Lancome


Estee Lauder Double Wear Dudak Kalemi "04 Rose"
Youtube´da jamina1404 favorisi olup cok kalici diye tavsiye ettigi icin denemeden siparis ettigim bir ürün oldu,
bir kac kez kullandim ve kalicik konusunda hakliymis,
ama ben kendimde pek begenmedim, 
sürdüm zaman biraz pütür pütür duruyor sanki dudak kenarlarim,
rengide iyi ama daha uygun fiyatada bulunacak birseydi bence.

Estee Lauder Kalem Acici
Dudak ve göz kalemlerimi acmak icin ürüne ihtiyacim vardi,
ve internetde tavsiyeler üzerine bunu aldim ve cok cok memnunum,
kesinlikle cok iyi yapiyor isini,
hem normal kalemleri hemde kalin kalemleri aciyor.



Catrice Glam Fusion Far "050 Ashtag"
Tam bu renkte bir farim yoktu ve alayim derken Catrice in bu yeni cikan farlarindan aldim,
ben cok begendim rengini ve sürüsünü, 
tavsiye ederim :)

Catrice Re-Touch Healthy Look Kapatici "003 Beige Rose"
Bu Kapaticiyi ben pembe aydinlatici renginden dolayi Mac Radiant Rose kapaticisina cok benzetip aldim,
Mac inki bitti bende ve ilk önce bunu deneyim dedim,
cok da güzel yapiyor isini begendim bu ürünü,
sadece cok kalici degil, gerci Mac inkinide yenilemek gerekiyordu,
tüm gün dayanmiyorlar maalesef,
normal bir kapaticinin üstüne uyguluyorum bunu tekrar taze renk katsin ve aydinlatsin diye.
Yinede Mac in aydinlatmasini bir tik daha cok sevdigim icin bu ürün bitince yine Mac "Radiant Rose" almak istiyorum.





Lancome "La vie est belle" 10 ml Kalem Parfüm ve 
Juicy Tubes "Fraise" Gloss

Bu ikili set halinde satiliyor ve bana hediye geldi, 
cok güzel ürünler ikiside,
Parfümün sekline bayildim, cantaya atmak icin ideal,
keske tüm parfümleri böyle satsalar ekstradan,
Gloss da cok hafif kokuyor ve az renk veriyor, 
rujlarin üzerinede kullanmak güzel oluyor.



11 yorum:

  1. VivAcım güle güle kullan hepsini. Farın rengi mükemmel. Kalıcı dudak kalemi konusunda mac i tavsiye ederim. Türk bloggerlar tarafından henüz keşfedilmediler. Normal mac dudak kalemleri değil, kalıcı olan serisi. Nude, gül kurusu gibi her ton var. Ruj şeklinde sürüldüğünde dudakları kurutuyor. Bir şey yiyince çıkıyor. Ama diğer kalemlere göre kalıcı. Bir bakmanı tavsiye ederim. Bir de seni çok öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normal mac kalemlerinden iki tane var elimde, pek hosuma gitmediler acikcasi, yani normal dudak kalemi gibiler, o kalici olanlarindanda denemistim magazada ama cok kuru göstermislerdi dudagimi, gerci ben komple sürmüstüm, demek tek kenarlarini sürmek gerekiyormus ;)

      Sil
    2. Ben de komple sürdüm, çok kuru oldu, dudak kalemi niyetine kullanacaksan bak. Ben de ruj niyetine kullanıyorum, baktım durum fena. 52 lira vermeyim dedim ^.^

      Sil
  2. Fara bayıldım. Bu far ile yaptığım bir günün makyajı yazısını merakla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan, Catrice markası Türkiye'ye geldiğinden beri doğru dürüst inceleyemedim ürünlerini ama özellikle anlattığın kapatıcı ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  4. Catrice re-touch kapatıcı dan memnunmusunuz ? Tavsiye ediyomusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef pek begenmedim, aydinlatici olarak göz altina kullaniyorum kapatici üzerine, ama pek kalicida degil, ben tekrar Mac in Prep Prime "Radiant Rose" aydinlaticisini aldim ve bunu bitirdikten sonra tekrar almiyacagim :)

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim cevabınız için :)

    YanıtlaSil
  6. Farın rengi ne kadar güzelmiş. Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...