20 Şubat 2016 Cumartesi

Yeni Mac Rujlarim! Faux, Taupe, High Tea


Merhaba Kizlar!

Uzun süredir aklimdaydi bu rujlar, 
zaten High Tea rujunu daha öncede bir kere alip bitirmistim,
özellikle kahverengi tonlardaki dudak ürünlerin üstüne cok güzel parilti veriyor.
Faux yada Brave rengini alacaktim, Brave rengi Essence in "Natural Beauty" rujuna dupe olarak gösterildigi ve onun zaten elimde olup kullandigim icin, "Faux" rengini sectim.
Mac in "Velvet Teddy" ruju benim acik tenli olmama ragmen dudaklarimda biraz acik bir renk gibi geldi, o tonda daha koyu bir ruj istiyordum ve tavsiye üzerine "Taupe" rengini sectim.
Cidden kahverengi tonlarda makyajla süper duruyor.


Soldan Saga: Faux, Taupe, High Tea

En cok sevdigin Mac rujun hangisi derseniz, 
bunlarin arasindan High Tea (zaten ikinci kez secmemden belli),
diger evdekilerindende Peach Blossom ve Pure Zen cok güzeller.
Tüm Mac rujlarimin ilk firsatta bir post unu yapacagim insallah.

Sizin favori Mac rujunuz hangisi?


19 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Faux u biraz daha koyu bir dudak kalemiyle kullaniyorum, yoksa cok acik oluyor yüzümde :)

      Sil
  2. vivacım güle güle kullan :) mümkün olursa cilt bakım postu da yaparmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparim tamam :) Ama öncekilerine bakarak bayagi minimalist oldum sanki ;)

      Sil
  3. Ben de plumful almayı düşünüyorum .Brave 'da merak ediyordum ama Natural beauty elimde olduğu için almayacağım ,Güle güle sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plumful kis icin güzel oluyor diyorlar, simdide bahar kapida oldugu icin birdahaki sonbahara alirim belki diye düsündüm, ya onu yada syrup ;)

      Sil
  4. Gule gule kullanin, hic mac rujum yok almayida dusunmuyorum aklinizda olsun mac high tea nin dupe; revlon lip butter larindan creme brulee ki daha nemli ve kalici. Mac a giderim dener cikarim i ihh maybelline kalici rujlarini hic birseye degismem sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. revlon almanyada satilmiyor maalesef, ama yinede bildigim iyi oldu :) Maybelline in hangi renkleri favoriniz? Bende bakayim :)

      Sil
    2. Kanadada yasiyorum 32 rengin hepside var bende, siz istediginiz tonlari soylerseniz ona gore iki uc tane renk belirleyebilirim size ben gul kurusu lila arasindaki renkleri severim mat ve isiltili olarakta ayrilir renkler 24 saat yaziyor uzerinde ama ben sabah surerim ertesi gunun aksamina kadar dudagimda kalir cikartmasam unuturum hatta ben bunu nezaman surmustum diye sevgiler

      Sil
    3. OooOoo benim toplamda okadar rujum yok galiba ;) pembe ruj tavsiyesi güzel olur, ben cok acik tenliyim (Mac NC15) :)

      Sil
  5. Tüm Mac rujlarının postunu merakla bekliyorum ^^ zira bu sıra kendime yeni bir ruj alayım da hangisini alayım modundayım, her yerde karşıma Faux çıkıyor ya da algıda seçicilik mi yapıyorum bilemedim, güle güle kullanmalar :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanasın, bu tarz renkler yüzüne çok yakışıyor :-* Bordolar kırmızılarda güzel olur gerçi onlardanda bekliyorum favoriler renkler (:

    YanıtlaSil
  7. High Tea'yı çok merak ettimi, rengi çok hoş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  8. Ben bu aralar daha örtücü rujları tercih ettiğim için favorim Mocha kesinlikle. İKinci olarak da Brick-o-la diyebilirim. Aklımdaki ruj ise Chili... çok farklı bir kırmızı, bakalım ne zaman benim olacak? :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. Hala en sevdiğim, bana en çok yakışan MAC rujum Modesty <3

    YanıtlaSil
  10. Benim son zamanalarda en severek kullandığım rujum Mehr :)

    YanıtlaSil
  11. Taupeye bayıldım, güzel günlerde kullan...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...