10 Ocak 2016 Pazar

XXL Drugstore Alisverisleri!


Son haftalarda bir cok kez drugstore da gidip azar azar ürünler aldigim oldu, bir post da toplayim dedim.
Bazilerini sirf youtube´daki (özellikle yillik favori videolarinda) güzeller tavsiye ettigi icin aldim, 
tavsiye üzerine aldigim ürünlerde "Youtube made me buy it" diye ekledim yazilarima :)


L´Oreal BB Nude Pudra "Acik Ten"
Cok iyi bir pudra, ikinci kez aldim
yapisi yumsacik ve ben anlimi, burnumu ve cenemi matlastirmak icin kullaniyorum, cok tavsiye ederim.

Manhattan Siyah Oje
Yeni Manhattan ojeler harika, 
drugstoreda en sevdigim ojelerimden oldular.

Maybelline Dream Touch Krem Blush 04
Youtube made me buy it :)
Hafif pembe bir renk, krem alligim hic yoktu 
bunuda tavsiye üzerine aldim,
ilk kullanmada güzel duruyordu ama kaliciligi pek iyi degildi gibime geldi
kullandikca yazarim artik tekrar fikrimi :)

P2 Impressive Gel Kajal "dramatic brown"
Umarim sadece görünüsünü degistirmislerdir
eski kalemin ismide ayni ama kabi baskaydi ve arkada süngeride yoktu
renk olarak ama ayni kahverengi kesinlikle.

Alverde Dudak Kalemi "Pretty Mauve"
Cooook güzel bir dudak kalemi, 
bunu Mac "Pure Zen" le kullanmaya bayiliyorum,
elimdeki bitmeden yenisini aldim, 
bir tanesini sürekli cantamda tasirim artik.

Alverde Göz Kalemleri "07 Pearly White" ve "Eye Brightener Kristallblau"
Pearly White bej rengine kacan bir beyaz kalem
digeride beyaz-mavimsi mat bir renk
kullanmadim henüz birsey diyemiyecegim.

Catrice farlar "070 Princess Mattleine" ve "040 Al Burgundi"
Catrice ve P2 bence drugstoreda en güzel farlari yapiyorlar,
türkiyedede artik Catrice var,
özellikle Princess Mattleine rengini dogal makyaj yapmayi sevenlere cok tavsiye ederim :)

Alverde "Pretty Mauve", Eye Brightener Kristallblau, 07 Pearly White, Catrice 070 Princess Mattleine",
Catrice "040 Al Burgundi", Maybelline Dream Touch Blush 04


Catrice Sun Glow Bronzer "030 Medium Bronze"
Youtube made me buy it :)
Henüz bir kere kullandim, kontür yapmak icin degil ama cilde hafif canlilik katmak icin güzel kesinlikle.

essence "03 rosie flamingo" far
Youtube made me buy it :)
Üstünde simler var ama ilk kullanimdan sonra kayboluyorlar, 
yani sadece overspray,
cok hos highlighter gibi bir rengi var, ben cok begendim.

Catrice Longlasting Eye Pencil Waterproof "100 Pearly Bird"
Youtube made me buy it :)
Kizin biri göz icine sürmek icin tavsiye etmis bu rengi
ama maalesef bende HIC belli olmuyor
oysaki cok güzel bir renk, artik baska türlü kullanmaya calisacagim, belki far olarak.

Catrice Camouflage Liquid Kapatici "020"
Nars Radiant Creamy Concealer Vanilla ya muadil bir ürün,
sadece Nars i cildimede kullanabiliyorum, 
Catrice kapaticisini sadece göz altima kullanabiliyorum, 
cildimde bende sivilce yapiyor,
göz altlari icin ama mü kem mel kapaticilik sagliyor.

P2 Color Correcting Pen
Daima Favorilerimden, ojeyi temizliyor tirnak etrafindan.
Türkiyede Watsons larda buna cok benzeyen bir ürün varmis 
Kruitvat diye bir markadan, mutlaka bir bakin derim :)

essence gel ojeler 
Eskiden essence ojelerini hic sevmezdim 
ama bu yeni formülleriyle cok iyiler,
"48 my love diary" 
ve mavi olan "11 i love my blue jeans" ojeleri aldim bu sefer.

Catrice "Medium Bronze", essence "rosie flamingo", Catrice "Pearly Bird"



L´Oreal Casting Creme Gloss 415 Soguk Kestane
Senelerdir favorim, sürekli aldigim bir ürün,
maalesef tek Müller marketlerinde satiyorlar artik bu rengi.

CadeaVera Ölü Deniz Tuzu Cilt Maskesi
Uzuuuun zamandir almiyordum, oysaki yillardir cok severek kullandigim bir ürün bu maske.
Son hafta cildimde bir cok kücük sivilceler cikinca tekrardan aldim bu maskeyi,
her gün kullaninca bir hafta icinde cildimi düzenliyor tekrar
bu seferde öyle oldu yine. 
Sadece Müller marketlerinde satiliyor.

Kiko Moon Shadow Water Infused "04 Glistening Turquoise" Göz Fari
Youtube made me buy it :)
Bu videodaki göz makyajini cok begendigim icin tik tik
Kiko ya gidip ayni ürünleri istedim ama bir tek bu ürün vardi ellerinde, diger mavi far vs maalesef yoktu,
yinede aldim deniyecegim elimdeki ürünlerle aynisini yapmayi :)

Kiko Power Pro "46" Nail Laquer oje
Fuchsia bir renk, maalesef ismi yok üzerinde,
yeni cikan ojelerden, bir tane deneyim dedim ama henüz kullanmadim birsey diyemiyecegim :)

Rival de Loop Young Mono Rouge "04 rose wood" Allik
Youtube made me buy it :)
Mac Fix+ ürününü seneler boyunca almamistim okadar tavsiye edildigi halde, aldiktan sonrada cok pisman oldum daha önce denemedigim icin ve artik cok tavsiye edilen ürünleri en azindan denemeyi karar almistim.
Bu ürünü normalde hic almazdim, marketde elime aldigimda bile:
"rengi normal kahverengi gibi, ne özelligi varki?" diye düsündüm, ama sonra "milletin bir bildigi vardir" diye attim sepete,
zaten tek ~2 Euro gibi bir fiyati var ve ben indirimde 1,39 Euro ya aldim hatta,
ve "millet" hakliymis: Yanaklarda cok güzel duran bir allik, 
hatta tende kabinda hic belli olmayan hafif bir parlamasi bile var, 
ve cok güzel de hindistan cevizi kokuyor, 
kesinlikle tavsiye ederim acik tenli olanlara :)

Rival de Loop Young "04 rose wood" allik, Kiko "04 glistening turquoise" far




Catrice Liquid Kapatici "010" 
Bu Kapaticidan tek iki renk var zaten ve bu nerdeyse beyaz olan acik rengi,
süper bir ürün, 
nerdeyse tüm drugstorelarda satilmis bitmis oldugu icin cok aradim bu acik rengi, 
buldugunuz yerde kapin derim, almanyada fiyati 3,45 Euro.

Trend it Up Dudak Kalemi "040"
Cok güzel bir rengi var bu kalemim, 
sürmesi yumsacik, 
tüm dudagi doldurup ruj gibi kullanmakda cok kolay oluyor,
TiU markasindan ücüncü dudak kalemim oldu simdi, 
begendim :)

P2 "030 Polar Light" Limited Edition Oje
Acik buzzz gibi pastel mavi,
P2 nin LE ürünlerin arasinda genelde cok güzeller oluyor :)

P2 Rosewood Sticks ve P2 Color Correcting Pen
Gittikce stokluyorum bu ürünleri resmen,
ama sürekli lazimda oluyorlar :)

Wet n Wild "Reserve your Cabana" Bronzer
Youtube made me buy it :)
Bronzer demeye bin sahit lazim,
zaten videolardada Highlighter olarak tavsiye ediyorlardi
ilk swatch da cok dogal bir aydinlatici olarak buldum acik tenimde.

Wet n Wild "Reserve your cabana", Trend it Up "040" dudak kalemi


Essence "11 In the Nude" Dudak Kalemi
Youtube made me buy it :)
Cok kremsi bir dudak kalemi,
renginide begendim, 
daha önceleri essence in dudak kalemlerinden aldim ama renklerini hic yakistirmamistim kendime
ama bayagi sevenleri var :)

Catrice Eye Brow Kas Kalemleri "020 Date with Ash-Ton" ve "040 Dont Let Me Brow´n"
Bu kas kalemlerin üc rengi var ve daha önce en koyu kahverengi olan renginide almistim ve begenerek kullaniyorum, 
yariladim hatta bile, 
ama sanki kaslarimi bazen cok kahverengi yapiyor gibi geldi birde bu renkleri deneyim dedim. 
Fiyatlari sadece 2,45 Euro.


Youtube nekadar büyük bir reklam platformu oldu,
resmen aldigim makyaj ürünlerin 99% i tavsiyeler üzerine aldiklarim artik :)
Siz Youtube sayesinde hangi ürünleri aldiniz son zamanlarda?



9 yorum:

  1. Ayyy çok güzel ürünler almışsın^^ Güle güle kulan <3
    Essence in the nude kalemi çoook seviyorum <3

    YanıtlaSil
  2. epey alışveriş yapmışsın ama hepsi gerçekten çok güzel catrice farlar özellikle çok hoşuma gitti güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. azar azar alinca öyle oldu, oysa bayagi azalttim makyaj malzemelerimi diye seviniyordum ;))

      Sil
  3. Essence farın rengine bayıldım . Ne kadar hoş:))
    Wet'n wild bronzerı ben de görüyordum videolarda hatta Hourglass pudralara dupe gösterilmişti. alıp göz altı kapatıcımı sabitlesem mi diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bak ben bunu bilmiyordum, hatta highlighter olarak bayagi dogal durdu demistim birde öyle göz altina deneyim iyi fikir sagol canim :)

      Sil
    2. aaa bak ben bunu bilmiyordum, hatta highlighter olarak bayagi dogal durdu demistim birde öyle göz altina deneyim iyi fikir sagol canim :)

      Sil
  4. hepsi mutluluk vesilesi güle güle kullan canım rivalin turquoise rengi bana color tattoo immortal charcoali hatırlattı :)

    YanıtlaSil
  5. Notlarımı aldım, yurtdışına çıktığımda yine bir alışveriş manyaklığımı post ederim artık :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...