4 Ocak 2016 Pazartesi

Essence Gel Oje "yummiiii!"


Sonbahara uygun koyu bir kahverengi oje ariyordumki drugstore da
bir tek essence in bu ojesini bulabildim
daha önce essence ojeleri almistim ama hic memnun kalmadim
ama bu "gel" ojesini cok begendim!
Sürüsü inanilmaz cok kolay,
cok güzel bir parlaklik veriyor
rengide süper
topcoat bile sürmeye gerek kalmiyor (normalde herzaman sürerim)
fiyatida sadece 1,59 Euroydu
cok tavsiye ederim
ben diger renklerede bakacagim mutlaka :)

Sizin bu aralar favori ojeniz hangisi?




4 yorum:

  1. çok güzel bir renkmiş :) sana da çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
  2. genelde essence ürünlerini çok severim umarım bu rengi tc de bulabilirim :)

    YanıtlaSil
  3. Miss Captain ile Forgive me 'yi de oneririm tatlım :*

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş gerçekten. Golden Rose var mıydı orada? Standa bir baksan, nefis kahve tonları var...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...