7 Ocak 2016 Perşembe

Bitenler ve Gidenler!


Kiko Quick Dry Oje Siyah
Cok güzel bir oje, maalesef bitmeden bozuldu
ama uzun süredirde duruyordu
bu sefer trenditup markasinin siyah ojesini aldim denemek icin
ama memnun kalmazsam yine bunu alirim mutlaka.

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Senelerdir favori aydinlaticim.
Fondötenin icine karistirmayi 
yada Beautyblender le istedigim yerlere makyaj üstüne sürmeyi seviyorum
yazin bacaklarimada kullandim, 
cok dogal duruyor
yenisini ve +Moonstone renginide aldim bile.

Iklen Melano Expert Krem
Minik 15 ml olarak satiliyor sadece
fiyatida ~35 Euro olarak oldukca pahali
bu ürünü iki kez aldim benim cildimdeki lekelerin üzerine sürüyorum yatmadan önce
ve gözle gözükür sekilde renklerini aciyor
yenisini aldim bile.

dalan d´olive el kremi
Pek el kremi kullanan birisi degilim
bu minik boyutuda bir senede ancak bitirebildim zaten
degisiklik olsun diye bunu tekrar almiyacagim
ama oldukca iyi bir üründü.

P2 Color Correcting Pen
Sürekli ve daima aldigim bir ürün
bunsuz oje sürmeyi hayal bile edemiyorum
ojenin bulastigi kenarlari temizliyor
fiyati 2,65 Euro dm marketlerinde.

L´Oreal beyaz göz kalemi
Ilk kullandigimda cok begenmistim
ama sonrasinda tiras etmem gerekti 
ve sürekli kirilip döküldü ici
hic kullanamadim
iki üc kere kullandigim ürün cöpe gidiyor maalesef
su an iyi bir beyaz kalem arayisindayim.

Dove Vücud Yagi
Güzel bir üründü
ama yapisi cok hosuma gitmedi
ve kokusundanda sIkIldim bir süre sonra
fiyatida ~8 Euroyla oldukca pahali bir ürün
tekrar almiyacagim.

Rexaline Cilt Kremi
Douglasdan mini boyda hediye gelmisti
cok begendigim bir ürün oldu
aksamlari uyguladim cildime
ama normal fiyati cok pahali
50 ml-64,95 Euro
bu yüzden orjinal boyunu almayi düsünmüyorum.

Ebelin aseton
Sürekli aldigim bir ürün, 
tirnaklarimi yipratmiyor,
yenisinide aldim
tavsiye ederim.

Dove "Peeling" Duskremi 
Hic peeling yapmadi acikcasi :)
Icindeki tanecikler yok denilecek kadar kücüktü
normal dusjel gibi kullandim
bu verziyonunu degil
ama yine Dove Dusjelleri alirim mutlaka
nemlendirmeleri güzel oluyor.

Guhl Kahverengi Saclar icin Sampuan ve Sac Kremi
Fena degillerdi ama bir özelliklerinide görmedim
kahverengi saclarima daha cok renk yada parilti verirler diye düsünerek almistim ama olmadi
sampuanini kullanarak bitiremedim 
sivi el sabunu olarak kaba koydum kullaniyorum 
tekrar almam.


2 yorum:

  1. Ama o dalan krem çok güzeldir ^.^ mis kokar

    YanıtlaSil
  2. Becca'nın aydınlatıcısını çok merak ediyorum sayende...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...