26 Ocak 2016 Salı

Becca Shimmering Skin Perfector Pressed "Pearl"


Gecenlerde bahsetmistim Becca nin bu aydinlaticilarin inanilmaz övgülerine dayanamayip en son üc tanesini -Moonstone, Champagne Pop ve Pearl renklerini- siparis etmistim.
"Pearl" ü sadece "Beautylish" sayfasinda bulup ismarlamistim
problemsizde elime gecti.


Son Becca post´umda yazdigim gibi bu aydinlaticilari öyle bekledigim kadar güzel bulmadim,
en cok da kalici olmamalari sinirimi bozuyor.
Sadece bu aydinlaticinin fiyati Euro ya cevrilince 43,12 Euroydu 
ve bu fiyata cok yüksek bir performans bekledim acikcasi.
Rengi güzel, acik tenim icinde diger renklerden daha ideal bence,
far olarakda kullanilabiliyor, 
ama Urban Decay in Setting Spreyini bile kullansam bir kac saat dayanmiyor cildimde.
Tabii bu cilt den cilde degisebilir ve belki ben onca övgüden sonra cok fazla bir performans bekledim bunlardan,
birde gecende bahsettigim gibi Becca nin sivi aydinlaticilarini cok severek kullaniyorum senelerdir.


Cildimde kalici olmadigi icin ürünü yanima almistim ise giderken, 
aldiktan iki gün sonraydi ve makyajimi tazeleyim derken...
- nasil oldu cidden hic anlam veremedim, okadarda dikkatli kullandim-
elimden kaydi ve yere düsmesiyle toz duman olmasi bir oldu. :(
Inanamadim, baka kaldim resmen.

Ben simdi bu ürünü tabiiki tekrar alkolle bastiracagim kabina 
ama hevesim inanilmaz gitti.
Sanirim son yillarda yaptigim en anlamsiz ve pahali alisveris oldu.
Yinede tabiiki fena ürünler degil ve bende kullanip bitirmeyi düsünüyorum,
far olarak hepsini cok begeniyorum mesela.
Aydinlatici olarak ama kalbimi kazanamadilar maalesef.

Sizin denemek istediginiz Aydinlaticilar varmi? Yada Favoriniz?



4 yorum:

  1. Ne yalan söyleyeyim ben de press olanını çok beğendim. Yine döndüm dolaştım kürkçü dükkanına döndüm ve yine likit pearl istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Yaaa geçmiş olsun:( çok üzücü olmuş gerçekten. Ben Anastasia Beverly Hills'in 4'lü aydınlatıcısını çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aaaa :/ Böyle kırılıp dökülmeler çok sinir bozucu, aslında swatchta tatlı aydınlık vermiş güzele de benziyor, kalıcı olmaması nahoş tabii

    YanıtlaSil
  4. Ben de geçen gün baked far paletimi düşürdüm, sinir bozucu gerçekten...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...