19 Ocak 2016 Salı

Becca Pressed Highlighter "Champagne Pop ve Moonstone"

Becca "Champagne Pop" ve "Moonstone" Pressed Aydinlaticlar

Okadar metedildelerki, nezamandir almak aklimdaydi bu aydinlaticilari.
Öyleki bekleyip bekleyip bir gün paraya kiyip aklimda olan üc tanesini ismarladim, 
"Pearl" rengi olan daha yolda.




Su an ikisini iki haftadir kullaniyorum ve acikcasi neden bukadar övüldüklerini anliyamadim.
Tamam, cok güzel görünüyorlar elimdeki swatchdada belli oldugu gibi, 
ama öyle aman aman da durmuyorlar ciltde, 
daha önce The Balm in Mary Loumanizer Aydinlaticisini kullaniyordum ve asagi yukari ayni sonucu aliyorum.
Becca nin sivi aydinlaticilarini senelerdir cok seviyorum, 
ama bu pudra verziyonlari bekledigim kadar olmadilar.
Tabii belkide ben cok fazla birsey beklemis olabilirim, 
fiyatlari oldukca yüksek, ikisine beraber ~85 Euro para ödedim 
space.nk üzeri siparis etmistim.

Hosuma gitmeyen bir önemli nokta daha varki,
oda hic kalici olmamalari benim cildimde. 
Üstlerine Urban Decay makyaj sabitliyecisinide kullandim,
hic fark etmedi.
Sürüyorum, üc dört saat sonra aynaya baktigimda sanki sürmemisim gibi duruyor.
Sadece göz fari olarak iki aydinlaticida cok basarili, 
eger altlarina Urban Decay in göz bazini sürersem tüm gün dayaniyorlar 
(gerci o baz la hersey dayaniyor zaten).

Daha pozitif seyler yazamadigim icin cok üzgünüm,
Youtubedaki senenin favorilerin arasinda cogunlukta hep bu aydinlaticilar var
belkide benim acik tenli olan cildimde ayni effekti vermiyorlar,
yazin birde bronz tende deneyecegim mutlaka.

Almak istiyorsaniz, size siddetle Becca nin sivi aydinlaticilarini tavsiye ederim :) 
Burda bahsetmistim tik tik



7 yorum:

  1. Belki bronz tende daha tatmin edici olabilir söylediğin gibi ^^ Merak ediyordum valla daha etmicem iyi ki yazmışsın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya sürüyorum kac gündür ama bir türlü bahsedilen olaganüstü effekti göremedim, fena degiller, bende kullanirim tabiiki ama kalici olmamalari sinir bozucu, sabah sürüyorum, 4 saat sonra aynaya bakayim hicbirsey yok, cok garip..

      Sil
  2. Bende oldukça merak etmiştim bunları ama Türkiye'de satılmadığı için deneme fırsatı bulamamıştım. Şuan gözümden düştüler gerçekten. Abartıldığı kadar bir güzel bir ürün değilmiş demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen anlamiyorum cidden niye bende cok övülen makyaj ürünleri diger insanlardaki gibi effekt yapmiyor...ama hersey herkese gitmiyor maalesef, bendede bunlar bir olaganüstü degisiklik yapmadi, aklimda Anastasia Beverly Hills in Highlighterleri var simdi, ama biraz hevesim kirildi bunca parayi Becca ya gömdükten sonra acikcasi ;)

      Sil
  3. Ayni hataya bende dusup kostur kostur alanlardanim nyx in illuminator enlumineurleri beccadan daha kalici hemde bir becca fiyatina 3 nyx rengi birde ritualistic rengi ne nars nede becca o fiyata degmez

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nyx fiyatlarida uygun bende bakayim ozaman onlara douglasa gidince, cidden highlighter hevesimi kirdi Becca ya :D

      Sil
  4. Acaba sana likit aydınlatıcı mı daha iyi gider ki? Loreal'inki gibi mesela?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...