24 Ocak 2016 Pazar

Alisveris: Makyaj ve Bakim :)


Bundan sonra Hype olan ürünleri mutlaka deneyecegim demistim
ve gecenleri Mac Counter´de "Velvet Teddy" rujunu sürdüm
Mac in mat olan rujlarindan seneler önce alip geri elden cikartmistim dudaklarimi cok kuruttuklari icin 
ve ondan itibaren uzak duruyordum
ama: evet, hakliymis herkes, Velvet Teddy mat olmasina ragmen cok güzel sürülüyor ve rengide cok hos bir kahverengi,
dudaklarda cok dogal duruyor, sevdim ve tavsiye ederim :)
Mac Dudak Kalemi "Boldly Bare" renginide cok uzun zamandir merak ediyordum
bunu henüz pek kullanmadim ondan fikrimi ilerki zamanlarda söyleyecegim.
Ve Mac in "Ricepaper" farini tekrar aldim,
benimki nerdeyse bitmek üzere cünki ve sürekli kullandigim bir far,
Refill olmasina ragmen cok pahali bence, 
ama aldigim zaman seneler boyunca kullandigim icin benim icin degiyor.


Cildimdeki lekelere her sene lazer yaptiriyorum biliyorsunuz
ama yinede bir türlü kurtulamiyorum
lazerdende bikmis durumundayim
zaten simdi daha yogun calistigim icinde öyle lazer sonrasi 10 gün evde durma ihtimalimde yok
Simdiye kadar denedigim leke acici kremlerden yine en faydali Noreva markasinin "Iklen Melano Expert kremi" oldu, 
burda bahsetmistim tik tik 
maalesef tek 15 ml ve ona ragmen cok pahali (~30 Euro)
tam lekenin üstüne sürülüyor sabah ve aksam,
Lekeleri tamamen yok etmiyor ama okadar hafifletiyorki
hafif fondöten veya kapatici sürdügümde belli olmuyorlar.

Bepanthen Yara Kremini aksamlari dudaklarima sürmeyi seviyorum
cok asiri kuru olan dudaklar icin birebir
sürekli aldigim bir ürün.

Splat Blackwood Dis Macunuda ilk kez amazon üzeri siparis edip denedim
simsiyah kömür den olusan bir macun ama cidden cok güzel nane tadi var 
ve sabah ve aksam kullanildiginda kesinkez disleri beyazlatiyor
tabii profesyonel bir disci gibi degil ama yinede en az 1-2 nuance beyazliyorlar, ben cok sevdim,
keske okadar pahali olmasa (~11 Euro).


Bunlarda sürekli kullandigim ve tekrar aldigim ürünler arasinda:
Bioderma Sensibio H2O Misel Suyu hem göz makyajimi temizlemek icin 
hemde losyon olarak yüzümü yikadiktan sonra pamukla cildimi temizlemek icin kullaniyorum her gün.
Garnier in misel suyunuda denedim kücük verziyonunu alip,
ama bunu daha cok seviyorum,
zaten 500 ml lik sisede cok uzun süre dayaniyor.

Alterna 24 h Bamboo Anti-Breakage Spreyi

Cok sevdigim Volume Spreyini aliyorum diye yanlislikla bunu almisim! Kutulari ama tipa tip aynisi, tüh!

Hic denemedim henüz, kullandiktan sonra yorum yaparim artik :)


Siz bu ürünlerden hic kullaniyormusunuz yada merak ettiginiz varmi? :)


8 yorum:

  1. Ah şu velvet tedy ruju almamak için direniyorum ama sanırım ben de alacağım. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol tatlim, umarim sende begenirsin :)

      Sil
  2. Güle güle kullanın. Bu arada lekelerinizden çok çektiğinizi biliyorum ama lazerden başka, yeni çıkan tedavi yöntemlerini araştırdınız mı? Ben adlarını bilmiyorum ama instagramda takip ettiğim bir iki hesapta lazer dışında kimyasal peeling de yapılmadan birçok kişinin cilt lekelerinden kurtulduğunu gördüm. Bence siz de lazer dışında bir şey denemelisiniz güvendiğiniz bir yerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lazer benim icin zaten son careydi, daha önce bir cok sey denedim, meyve asid peeling, bir ton doktordan olsun high end olsun eczane olsun ürünler vs vs. Ise yarayan baska bir yöntem varsa onuda denerim tamamen kurtulmak icin, bazileride yas ilerledikce kendiliginden gidiyor diyorlar, bende onu ümit ediyorum acikcasi... :)

      Sil
  3. Velvet teddy benimde bir süredir aklımda.Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. MAC Velvet Teddy ve Bioderma H2O benim de favorilerimden, güle güle kullanmalar ^^

    YanıtlaSil
  5. Velvet Teddy'i almamak için direniyorum. İyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...