14 Aralık 2015 Pazartesi

Yeniler! Mac, Clinique, Benefit, Beautyblender


Merhaba Herkese!

Bir kac hafta oldu ismarlayali ama bir türlü post unu yazamamistim,
maalesef nerden siparis ettimigi tam hatirlamiyorum,
galiba parfuemerie-pieper di,
2 Clinique ürünü alana bir tane Berry renginde dudak balmi hediye ettiklerini ve tüm ürünlere indirim oldugunu görünce hepsini online ismarlamistim.

Mac Paradisco Far (Refill)
Mac Paletimin yeni üyesi, buna dupe gösterilen bir farim vardi ve coook seviyordum, özellikle bahar ve yaz makyaji olarak cok güzel duruyor ama uzun süredir aklimda oldugu icin stokdayken almak istedim.

Beautyblender
Hep beyazini aliyorum cünki digerlerinin yikarken rengi cikar diye ve o renk yüzümde sivilce yapar diye korkuyorum,
pembe süngerlerin yikadikca rengini ciktiginin okumustum ama bilemiyorum tabii hic denemedim.
Yaz´in nerdeyse hic kullanmamistim hafif fondöten sürdügüm icin, 
ama simdi kisin yine her sabah bunla uyguluyorum makyajimi,
defalarca aldigim favori ürünüm.

Benefit Roller Lash Mascara
Ikinci kez aldim.
Tüm Zamanlarin en iyi rimeli, They´re Real den bile daha iyi! 
They´re Real i tekrar almistim ama bu cok güzel ayiriyor kirpikleri, elim yinede hep bu rimele gidiyor. 
Eski Roller Lash Rimelim bitince fircasini yikamistim ve su an They´re Real kullansam bile temizledigim Roller Lash fircasiyla tekrardan kirpiklerimi ayirtiyorum.
Bittikce alacagim ürün kesinlikle.

Clinique Even Better Fondöten "Alabaster"
En sevdigim favori fondötenlerimden, kac kere aldim hatirlamiyorum bile. 
Kis´in ve soguk aylarda acik tenliyken mutlaka bu fondöteni kullaniyorum, cildi cok güzel gösteriyor.
Lekeleri acma gibi vaadi var, ama maalesef benim lekelerimde hic bir fark olmuyor, sadece sürdügüm zaman güzel kapatiyor, yinede tekrar lekeleri iyice kamufle etmek icin baska ürünler kullaniyorum.

Clinique Pop ruj "Sweet Pop"
Bu rujlar ciktiginda hic merakimi uyandirmamisti ve almayida hic düsünmüyordum. Douglas da bir gün pembe bir ruj ararken bunlarada baktim ve cok sasirmistim bukadar güzel durmasina, cok güzel nemlendiriyor ve rengi cok tatli bir pembe,
 özellikle bu rengi muhtesem, mutlaka bakin derim.

Clinique chubby stick intense balm "07 broadest berry"
Bu ürünü diger iki Clinique ürününü aldim diye yaninda hediye geldi,
bu tarz renkte bir rujum olmadigi icin cok sevindim ve hafif mor/eflatun gibi makyajda cok güzel duruyor,
bayagi nemlendirici ve bayagida renk veriyor, 
ben hafif uyguluyorum genelde, isteyen daha yogun sürebilir.
Chubby Stick leri eskiden hic sevmezdim, kullanisli bulmazdim,
ama simdi cok seviyorum kullanmayi.
Tercihler zamanla cidden degisiyormus.




Sizler bu ürünlerden kullaniyormusunuz yada almak istiyormusunuz?



11 yorum:

  1. Nihayet yeni yazi'n var gözlerim yolda kaldi, nerde kaldi diye :-)
    Öyle coook uzun aralar verme dermisim. :-))
    Yeni ürünlerini güle güle kullan, güzel secimler yapmisin herzamanki gibi.
    Paradisco'yu bende coook seviyorum yillardir kullandigim far, özellikle bahar da ve yazin güzel oluyor. Mercan renkleri genelde cok severim ama Paradisco'nun yeri ayri. Kahverengi eyeliner ve kajal ile kullaniyorum, siyah cok agir oluyor hem rengin güzelligi kayboluyor. Ben kahverengiyi o yüzden daha cok yakistiriyorum. Baharin da parlak yesil kajal ile güzel gidiyor, en cok o kombiyi seviyorum.
    Roller Lash Mascara'yi bende coook merak ediyorum henüz denemedim elimde rimellerin bitmesini bekliyorum, ve muhakkak almak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cooook haklisin, acikcasi ben bugün post yazinca kendim bile sasirdim ne cabuk zaman gecmis ve bayagi ara olmus diye, ama cidden full calisinca insan kosturmaktan birseye vakit bulamiyor, kendimi eve zor atiyorum. Makyaj yine almaya ve kullanmaya devam ediyorum tabii, ama yinede daha cok rutin gibi oluyor, youtube videolari bakmayi severdim onlardanda uzak kaldim maalesef.
      Evet paradisco kahve renkleriyle cok güzel kombine ediliyor bencede, hic aklimdan gecmez siyah kullanmayi ;)parlak yesil bir kajalim yok ama aklimda kaldi simdi, iyi oldu tavsiyen sagol.
      Roller lash süper gercekten, ben They´re Real den daha iyi rimel olmaz diyordum, ama hatirliyorum ozamanda they´re real kullaninca hep arkasindan bir kirpik taragi kullaniyordum, metal dendi ve sonra kirilmisti maalesef aynisinida bulamadim.

      Sil
    2. haklisin tabi calisinca insan hobby icin fazla vakit ayiramiyor. Sen yinede vakit buldukca bizi ihmal etme, ben sahsen alismisim yazilarini okumaya.
      Yesil kajal Urban Decay'in renklerini tavsiye ederim, süper kaliteli.
      Veya, türkiyede örnegin eczanelerde satilan "emily" markasinin güzel bir yesil tonu var, bazen de onu kullaniyorum. Bulabilirsen eger, Sephora'nin kendi markasina ait olan göz kalemleri var. Onlar da cok ise yariyor ama almanya da sephora olmadigi icin ulasilmasi zor. Izmire yolum düstügü zaman ancak sephora'ya ugrayip oradan aliyorum.

      Sil
  2. Özlemişim yazılarını! Son zamanlarda ben de yoğunluktan zaman bulup yazamıyorum, sanırım bir süre daha böyle devam edecek ama elimden geldiğince blogları okumaya çalışıyorum. MAC Paradisco çok güzel bir renk, güle güle kullan canım. Ah şu Benefit roller lash 'ı aklıma soktun, elimdekiler azalınca kesinlikle alacağım. Belki deneme boyunu alırım, 3 ayda bir maskaramı attığım için. Bir sorum var, cilde kapatıcı uygulamak için beautyblender mı yoksa fırça mı kullanıyorsun? Ben bazen parmaklarımla bazen sigma fırça ile uyguluyorum ama senin yöntemini de merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drugstore dan alinca bendede rimel fazla dayanmiyor (kuruyor yada bitiyor) ama benefit rimelleri alti ay rahatlikla dayaniyor bende üstelik her gün kullandigim halde. kücük boyu bile uzun dayanir. Kapatici icin eger genis bir bölgeyse lekelerin üzerine sürüp üstünden beautyblenderle geciyorum, eger kücük yerlerse ozaman Mac 210 fircamla (cok ince http://vivamakyaj.blogspot.de/2014/05/makyaj-fircalarim.html) kapaticiyi tam kapatilacak yere sürüyorum ve parmagimla bastiriyorum hafifce, cok dogal duruyor. :)

      Sil
  3. Rujun rengi cidden şahaneymiş güzel günlerde kullan MAC farın netten swatchlarına baktım da ne güzel bir rengi varmış bayıldım.
    Hepsini güzel günlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan Vivacım ^.^ Bak yine aklım maskaraya gitti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kücük boyunu da satiyorlar mutlaka denemelisin :)

      Sil
    2. Elimdekiler bir bitsin Vivacım...

      Sil
  5. İyi günlerde kullan canım hepsini de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...