29 Aralık 2015 Salı

Yeniler: Mac, bareMinerals, Nyx, Eos


Merhaba Güzeller!

Gecen seneden beri cok severek kullandigim bareMinerals "Skinny Dip" Bronzerin orjinalini satin aldim nihayet,
burda tik tik bahsetmistim ve en favori ürünlerimden oldu,
özellikle acik tenliler icin süper bir ürün.
Cok pahali bir ürün, ama numunesi bile cok uzun dayandigi icin kesinlikle degdigini düsünüyorum, icinde aynasida var, 
cok tavsiye ederim :)

Nyx HD Kapatici "Porcelain" nerdeyse bembeyaz bir göz alti aydinlaticisi,
bu ürünü bir kere bitirip yeniden aldim, hic elimden düsmüyor,
bunu tek basina degilde, ilk adim olarak uygulayip sonra daha cok ten rengime uyan ve nemlendirici baska bir kapatici kullaniyorum (örnegin Catrice Liquid Kapatici), 
kendi yapisi cünki bayagi bir kuru, 
ama bunun sayesinde tüm gün boyunca taze bir görüntü veriyor.

Ilk Mac Dudak kalemimi almis bulundum: Mac Boldly Bare,
Youtube daki Sule Karaok´un tavsiyesi üzerine aldim tik tik,
renk güzel ama cok da begendigimi söyleyemem simdilik,
cesitli rujlarlada deneyecegim, bakalim favorim olabilecekmi.
Bunla Mac Kinda Sexy ruju cok tavsiye ediliyor, ama o ruj benim acik ten rengime hic yakismamisti ve geri elden cikartmistim.
Mac in baska dudak kalemlerinide almak istiyorum daha.



Douglas siparisimin yaninda bu hediyeleride gönderdi,
Eos dudak balsaminin aynisi bendede vardi tik tik ama kaybetmisim bulamiyorum maalesef,
bu yüzden iyi oldu bunun hediye gelmesi, cok begenerek kullaniyorum.
Diger ürünleride denemedim henüz :)



4 yorum:

  1. Cok güzel ürünler almissin canim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir alışveriş olmuuş ^-^ Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. Oje de pek bir güzel görünüyor. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...