29 Aralık 2015 Salı

2015 Makyaj ve Bakim Favorilerim!

Gecen senenin yillik favorileri icin tik tik

 *** 2015 Favorilerim ***




Fondöten favorilerim gecen seneye bakarak degismemis, 
bu yüzden tekrar hakkinda yazmiyacagim, 
defalarca aldigim ürünler:
Avene Couvrance Fluid "Porcelain" (hafif kapatilicik)
Clinique Even Better "Alabaster" (orta kapatilicik)
Vichy Dermablend "15 Opal" (yogun kapatilicik)
özellikle soguk aylarda acik tenime süper uyan ürünler.

Beautyblender süngerini fotograflamayi unutmusum (gecen seneki favorilerimde var)
Clinique ve Vichy´i süngerle uygulamayi seviyorum.

Yazin Shiseido günes pudrasini cooook begenerek kullandim tik tik
ve birdahaki yaza mutlaka yine alacagim,
elimde kalmadigi icin fotografda yok.


Becca Shimmering Skin Perfector Aydinlaticilar,
Beyaz olan "Pearl", digeri "Moonstone",
kullandigim makyaj renklerine göre seciyorum aralarindan,
fondötene karistiriyorum ve tekrar makyaj üstünede uyguluyorum,
2016 da mutlaka Pearl ve Moonstone renklerinde olan pudra aydinlaticilarinida alacagim Becca´nin.


Catrice Camouflage Liquid Kapaticilar "010" ve "020"
Maalesef cildimde sivilce yapiyorlar ama göz altlarina kullanabiliyorum, cok güzel ürünler.
Yapilari Nars Radiant Creamy Kapaticima, benimki "Vanilla", cok benziyor
ama Nars´i yüzümede uyguluyabildigim icin daha cok seviyorum.
Mac Prep&Prime Radiant Rose aydinlatici ve kapatici da süper bir ürün
göz altlarima uyguluyorum.
Catrice Camouflage Cream Kapaticiyida yüzümdeki lekeleri yada sivilceleri kapatmak icin cok iyi, 
Vichy Dermablend fondötenden bile daha kapatici.


L´Oreal BB Pudra "acik tenler" i cok tavsiyeler okudugum icin aldim ve cidden beni sasirtti, 
cok iyi bir ürün ve tekrarda alacagim bir pudra oldu,
anlima ve ceneme sürüyorum parlamayi alsin diye ve
cok dogal duruyor.
Manhattan Compact Pudra "Vanilla" yi senelerdir kullaniyorum,
bunun kapaticiligi cok yüksek, bu yüzden özellikle sivilce ve lekeleri kapatip sabitlemek istedigim zaman tam o bölgede kullaniyorum, tüm yüzüme degil.



Mac Fix+ ürününü yillardir bilip de almadigim icin nekadar pismanim anlatamam,
artik cok övülen ürünleri mutlaka en azindan bir alip deneyecegim.
Farlarin rengini daha güzel ortaya cikartiyor, firca ya farimi alip bunuda üstüne sIkIp öyle gözüme uyguluyorum,
yada tüm yüzüme makyajdan sonra sIkIyorum, 
daha parlak, daha nemli bir görüntü veriyor,
en en en sevdigim ürünlerden oldu.
Kücük siseyi almistim ilk önce, sonra büyük siseyi alip kücüge doldurdum tekrar, kücügü cantamda tasiyorum.



Mac Allik paletimide cok sIk kullandim,
mutlaka tekrar alacagim ve ayila bayila kullandigim alliklar Mac Peaches, Margin, Pink Swoon ve Harmony.
Harmony le kontür de yapiyorum, onu tekrar aldigimda tekli olarak alacagim, cünki paletde olunca yanimda götüremiyorum ve cok sIk kullandigim bir ürün.
Alliklardan Style ve Blushbaby i (ikiside ortada olanlar) fazla sevmiyorum ve cok nadir kullaniyorum.



Manhattan "elegant violett" ve "Lady Marmalade" alliklar süper ötesi ürünler, cok begeniyorum, 
ikisindede dibi gözüküyor zaten, mutlaka tekrar alacagim, 
hatta bunlari bitirmeden alacagim ne olur olur.

Benefit "Coralista" alligim gelmis gecmis en güzel ürün benim icin, müthis de kokuyor, tek bir alligim olsaydi kesinlikle bunun olmasini isterdim (ve Mac Harmony, allik ve kontür olarak kullanabildigim icin ;))

BareMinerals "Skinny Dip" Bronzer´i acik tenime biraz renk katmak icin kullaniyorum, 
cooook güzel bir ürün, daha önce numunesini bitirmistim zaten.

P2 allik "Touch of Amber" cok hos isiltili bir kahverengi,
gözleri gölgelendiricinde güzel duruyor.

Bu arada ben tüm alliklarimla göz makyajimi tamamladiktan sonra tekrar gözlerimi gölgelendiriyorum, makyaj daha "bütün" ve hos duruyor, 
denemenizi tavsiye ederim :)



Gelelim göz ürünlerine :)
Vazgecilmez favorim olan, süüüüper ürün kesinlikle Mac "Painterly" Paint Pot, 
acelem oldugu zaman özellikle parmagimla hemen kaslarima kadar uyguluyorum ve feci dogal duruyor, gözleri cok güzel gösteriyor. 

Urban Decay Primer Potion far bazini senelerdir kullaniyorum ve ona ragmen tek bir kez tekrar aldim, bir tüp yillar boyunca yetiyor resmen.

Revitalash kirpik uzatici serum coooook ise yariyor ve 2 ml olmasina ve nerdeyse her gün kullanmama ragmen hala bitmedi, cok dayanikli, daha önce post´da yapmistim hakkinda tik tik

En iyi rimel Benefit They´re Real derdim, ama Benefit Roller Lash rimeli ondanda iyi, cok güzel ayiriyor kirpikleri, kaliciligi süper, herseyi süper :) 
Önceki kullandigim rimelin sapini yikadim ve elimde olan They´re real i kullandigimda tekrar onla üstünden geciyorum kirpikleri ayirmak icin, okadar iyi bir fircasi var :)


Mac Chromographic 15/20 kalemini gözlere mi katsam, cilt ürünlerine mi katsam bilememistim. 
Daha cok göz icime kullandigim icin göz kalemlerine kattim, ama aslinda bir tane daha almak istiyorum, cünki özellikle koyu renk ruj kullandigimda dudak etrafima kapatici gibi bu ürünü kullanmayida cok seviyorum. 

Mac Teddy ve P2 Impressive Gel Kajal en sevdigim kahverengi kalemleri, P2 yi bir tik daha cok seviyorum, kaliciligi süper ve ucu daha sivri oldugu icin, ama maalesef artik bulamiyorum marketlerde.

Urban Decay "Perversion" Siyah´i gözümün yukari ic kismina sürmek icin kullaniyorum sürekli, bir kac tane daha aldim siyah kalemler, örnegin Avon Shock Kalemini ama begenmedim,
bunu tekrar alacagim.

Clinique Black Diamond kalemi siyahdan cok isiltili bir gri, dumanli makyaj yapmak icin ideal bir ürün, 
bir aralar begenmiyordum gri oldugu icin ama simdi gri kiyafetlerle yine sikca kullanmaya basladim.

Catrice Kas Kalemi "030 Brown eyed peas"
tam kas rengim ve fircasi olmasida süper, begendigim bir ürün oldu kesinlikle, ya aynisini tekrar alirim yada buna benzer bir ürünü.



Bu Kiko Paleti maalesef artik satilmiyor,
ama cok sIk kullandigim ve iltifat aldigim icin yinede göstermek istedim,
benzer renkler bulunur sonucta mutlaka. 
En cok begendigim renk Swatchlarda en asagidaki parlak violett rengi.


Gelelim en sevdigim Mac Farlarima ve bir tane Urban Decay farina,

Swatchda soldan saga: 
Ricepaper, All That Glitters, Soba, Wedge, Copperplate, Omega, Swiss Chocolate, Urban Decay Tease (Mac Quarry farla bire bir aynilarmis)


Ve gecen seneye kadar tekli farlari sevmezdim, ama bu sene bayagi aldim dayanamadim, sahane renkler cikti, özellikle P2 markasi hem ucuz (bir far 2-3 Euro) hemde müthis renkler cikartiyor.

Swatchda soldan saga: 
Stila "Kitten", Catrice Liquid Metal mavi far "110 Underworld Evobluetion", Catrice "400 My first copperware party" (Mac Satin Taupe a benziyormus), P2 "020 shimmering effect", P2 Luminous Shine "070 sunset glimmer" ve P2 "070 copper chrome".



Soldan saga: 
Urban Decay 69, Mac Russian Red, Mac Peach Blossom, Mac Pure  Zen, Nars Audicious Brigitte, Alverde Primrose, Catrice 030 Wood you love me, Loreal 256 ruj



Bir sürü dudak kalemi aldim, ama iclerinden kendime en cok yakistirdigim sadece bu üc tanesi, 
Catrice "150 Vintage Rose" farkini post da yapmistim tik tik,
üc defa aldim bu ürünü, dudaklari feci dogal ve güzel gösteriyor, iltifatlar yagiyor resmen.
Ayni sekilde Alverde "16 Pretty Mauve" kalemini+ Mac Pure Zen rujunu sürdügüm zaman yasiyorum, 
mutlaka ilk firsatta tekrar markete gidip stokluyacagim Alverde rengini.
Bu arada ben pek eflatun rengini seven bir insan degilim, ama dudaklarda inanilmaz güzel duruyor, almanyada olanlar denemesi lazim mutlaka, fiyatida cok uygundu zaten.

Yine Catrice den birde kirmizi "050 red lip district" kalemini cok begendim, özellikle yazin beyaz giysilerle cok yakistirmistim.



Avene Temizleme sütü kuru cildim icin ideal, sanki temizleme jeliymis gibi kullaniyorum.
Bioderma Sensibio H2O hem göz makyajimi cikartmak icin hemde cildimi son kez pamukla temizlemek icin kullaniyorum sürekli.
Ayrica tuz kattigim bal´ida hala peeling olarak kullaniyorum dus dayken, gecen seneki favorilerinde fotografi vardi.


Garnier sac yagi cok iyi bir ürünmüs gercekten, saci isi danda korudugu yaziyor üstünde, ben bir tane bitirip tekrar aldim. Ayrica Dove Sac yaginida cok begenmistim ama maalesef artik marketlerde bulamiyorum. 
L´oreal sac spreyinide cok begendim, bu kücük sisesi ama büyük siseyide aldim.
Alterna Bamboo Volume 48 saat sac spreyini fotograflamayi unutmusum,
ama cooook begendigim bir ürün, kokusu cok güzel ve nemli saclarima uyguladigimda cok güzel kivircik saclarim oluyor,
sürekli bittikce yeniden aldigim bir ürün, bu fotografda en soldaki tik tik.


Dove kis vücud losyonunu cok begendim, cok güzel kokuyor ve koyu bir kivamda, tam sevdigim gibi.
Dove Invisible Dry deodoranti ve fotograflamayi unuttum Rexona Maximum Protection özellikle yazlari en iyi deodorantlar benim icin.


Bu ürünlerin hepsini bir kere bitirip tekrar aldim
Dove in saclar icin olan Oil Care serisi süpermis,
cok tavsiye ederim :)
Head&Shoulders sampuanini nadir kullandigim icin fotograflamayi unutmusum, ama oda sürekli banyoda bulunan kullandigim ve vazgecemedigim bir ürün.


ebelin süngerli olan aseton cok pratik, ayrica yine ebelinden mavi asetonuda kullaniyorum fotograflamayi unutmusum,
önceden ~9 Euro olan Essie nin Topcoat unu aliyordum, ama tavsiyeler üzere almanya Aldi Süd de satilan Lacura Top Coatunu aldim ve tipa tip ayni, iki kere aldim bile cok tavsiye ederim,
hem oje kalici oluyor hemde parlaklik veriyor ve sadece 1,65 Euroydu hatirladigim kadariyla.
P2 den Color Correcting Pen (tirnak etrafini temizlemek icin) milyon kere aldigim bir ürün
P2 cantada tasimalik törpü ve gül agaci cubuklarida aynen defalarca almisligim var.


Ve tirnaklarima dogal bir beyazlik veren ve sertlestiren eczaneden aldigim miracle nails ojesi, maalesef pahali bir ürün ama daha iyisini bulamadim henüz. 


Gecen sene favori olan ve hala favorilerimde yer bulan ürünleride yazayim istedim:

Clinique Even Better Fondöten
Avene Couvrance Fluid
Vichy Dermablend
Catrice Camouflage Kapatici 010
Manhattan Compact Powder Vanilla
Beautyblender Süngeri
Becca Pearl Sivi Aydinlatici
Mac Alliklar: Harmony, Peaches, Pink Swoon
P2 Touch of Amber Allik
Manhattan Lady Marmalade ve Elegant Violett alliklar
Benefit Coralista allik
BareMinerals Bronzer "Skinny Dip"
UD Ruj 69 (kiraz kirmizi)
Alverde Primrose ruj (dogal dudak rengi)
Mac Painterly Paint Pot
UD Perversion Göz Kalemi
UD Primer Potion göz bazi
P2 Impressive Gel Kajal Kahverengi 
UD Tease fari (Mac Quarry gibi olan)
Mac Omega, Soba, Ricepaper ve Wedge
Miracle Nails Tirnak Sertlestirici Oje
Ebelin mavi aseton
P2 gül agaci tirnak cubuklari 
P2 Color Correcting Pen 
Avene Temizleme Sütü
Bioderma Sensibio H2O Misel Suyu
Tuz katilmis Bal (Cilt Peeling)
Head&Shoulders classic sampuan
Alterna Bamboo Volume 48 saat sac spreyini
Dove Invisible Dry Deodorant
Rexona Maximum Protection Krem Deodorant

Liste nekadar uzun oldu, bayagida sadik bir insanmisim aslinda ;)

Parfümlerimide unutmusum ama artik onlar hakkinda ayri bir post yaparim artik, zaten cooooook uzun oldu post :)


Simdiden güzel bir yilbasi dilerim herkese! :)


15 yorum:

  1. Kiko palette gözüm kaldı adeta renkler harika :)

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar detaylı ve güzel hazırlamışsınız. O satılmayan kiko palete hayran oldum ben. Çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim, iyiki ozaman almisim diyorum bende ;))

      Sil
  3. Ayyy hepsini aşırı merak ettim ne güzel ürünler^^

    YanıtlaSil
  4. Nars ruju çok beğendim ilk fırsatta bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde gözümde daha iki renk var Nathalie ve Raquel ama coooook pahalilar indirim bekliyorum :))

      Sil
  5. A'dan z'ye her şeyi yazmışsın, eline sağlık. Stila kitten'ı ben de istiyorum ama Türkiye'de satılmıyor :s Ayrıca Alverde rujun rengini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim canim :)) Almanyadada satilmiyor Stila ben beautybay den almistim far i ama almadan önce bayagi düsünüp durmustum alsammi almasammi diye, parasina degiyor ama kesinlikle :)

      Sil
  6. Catrice kapatıcısını bi an önce alsam çok iyi olucak, favorilerini çok sevdim ^-^ Bende üşenmessem bugün yada yarın paylaşacağım ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tür uzun post lara bende cok üseniyorum, ama okumasinida bir okadar seviyorum ;))

      Sil
  7. Ne kadar çok ortak favorimiz var. Catirce kapatıcı, mac farlar ve rujlar, urban decay göz bazı, bioderma h2o, mac fix plus...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni ozaman takibe alayim demekki ayni kafadaniz ;))

      Sil
  8. Veee yine koca bir listelik tanıtım yazısı, ellerine sağlık. Kesinlikle alıp deneyeceğim Viva...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...