5 Kasım 2015 Perşembe

Mac Alisverisim



Merhaba Güzeller,

bu aralar yeni bir okulda calismaya basladim, feci yoruluyorum,
yeni ortama alistiktan sonra yine blog´a daha fazla zaman ayirabilirim insallah
cok istiyorum, güzel oluyor :)

Gecenlerde 20% indirim vardi parfümerie pieper in online sayfasinda
bende uzun zamandir aklimda olan iki Mac ürününü ismarladim
biri Ruj "Pure Zen" Cremesheen Finish
coooook tatli acik bir seftalimsi nude rengi
"Peach Blossom" rujunu seven mutlaka bunada bakmali :)
Birde göz icime sürmek icin Chromographic Kalemi,
bendeki renk NC15/20,
cilt icinde kullaniliyormus, kapatici gibi, 
ama ben gözümü acmasi icin kullanmak istiyorum :)


Bana baska Mac ruj rengi tavsiyeniz varmi? 
En cok sevdigim renkler simdiye kadar Peach Blossom, See Sheer ve High Tea.


8 yorum:

  1. Akıma kapılıp mehr aldım geçenlerde ama nasıl duracak hiç bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehr bu aralar cok satiliyormus duydum, ama magazada testeri yoktu deneyemedim, denemedende almak istemiyorum artik mac den birsey :)

      Sil
  2. Aa çok ilginçmiş o kalem merak ettim baya. Göziçinde kalıcılığı ne kadar acaba?
    Mac Hug me benim favorim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemi daha denemedim, mutlaka yazarim yine, ama youtube da takip ettigim bir kiz cok iyi diyordu, yani rimmel scandalous kalemlerden daha iyi demisti :) Hug Me ye bakacagim mutlaka sagol :)

      Sil
  3. Mac mehr,velvet teddy ve toupe on numaralar bence yalnız göz attığında üçününde aşırı benzer renkler olduğunu fark edebilirsin ama napiyim kahve nude ruj aşkım bitmiyor:D güle güle kullan hepsini kalemin kapatıcı olarak kullanılması ilginçmiş cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. velvet teddy nin rengi cok hos, ama benim dudaklar cok cizgili galiba cok cizgilere giriyor, mac in matte rujlari genelde bende öyle oluyor maalesef. Mehr ve Taupe mutlaka deneyecegim sagol :)

      Sil
  4. modesty demişltim baktın mı vivacım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Modesty aklimda ama bir firsatim olmuyorki alisverise cikip deneyim testetlerden. ya is ya güc. Su anda 2 saatdir doktordayim bir sagligim yerinde diye belge alacagim bekle dur isin gücün yoksa ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...