24 Ekim 2015 Cumartesi

Yeni Drugstore Ürünler!

Son zamanlar kiyafetime göre oje sürmeyi cok seviyorum,
bunlarda son haftalarda aldiklarim (soldan saga anlatacagim):


Manhattan
 Bir sürü yeni oje cikartmislar ve cidden cok güzel renkler var aralarinda,
ilk ciktiginda "Heart of Stone" rengini almistim,
gri metallic bir renk,
sonradan bir kampanya yaptilar iki tane alana, bir tane bedava diye,
ozamanda "Beach Walk", "Hot Brownie" ve "Rosey Wood" ojelerini sectim, 
tüm renkleri tirnaklarda görmek icin tik tik.

P2
Kis sezonu ürünlerden iki tane oje sectim, 
"roasted chestnut" tik tik ve "nude salsa" tik tik
"nude salsa" su an tirnaklarimda ve aslinda güzel bir renk
ama bana rosegold rengini hatirlatiyor
ve ben maalesef rosegold hic sevmem
ama bu rengi sevenlerin cok oldugunu bildigim icin genelde tavsiye ederim,
ojeler harika.

TrenditUp
Ilk aldigim oje cok iyi cikmisti
fiyatlarida cok uygun bu yeni markanin ve iki oje daha denemek istedim
biri 080 koyu gri renk tik tik
digeri 020 düz siyah oje, özellikle kislari cok kullanirim bu rengi.

essence
essence ojelerini hic sevmezdim, 
ama bu yeni cikan gel oje serisi cok hosuma gitti
koyu kahverengi "45 yummiiii! tik tik oje kullandim ve rengi süper
digerinide yilbasi kullanirim diye aldim,
altimsi parildiyan "44 on air!" tik tik,
aksam isiginda süper parliyor,
su ana kadar sadece baska bir ojenin üzerine sürerek denedim
 (ben nude salsanin üzerine sürdüm), cok tavsiye ederim.

Catrice
"60 Out of the Dark" oje tik tik cok degisik bir renk bence
metallic gri-koyu ama kirmizi-kahverengi parliyan gibi degisik bir renk.


Gelelim diger yenilere, 
uzun zamandir aklimda olan Avon SuperShock Kalemini nihayet ebay den siparis ettim,
 kargo parasiyla beraber 6,10 Euro ödedim.
Gorkem Karman youtube cunun bu videosundan sonra tik tik
artik bu siyah göz kalemini bende denemek istedim.

Alverde Makyaj-Düzlestirici kalemini alali bir kac hafta oluyor
ama bloga yazmamistim galiba
acikcasi ben su ana kadar pek bir anlam veremedim,
gözümdeki rimel bulasirsa lekeleri silmesi icin almistim
ama kullaninca sildigim yerdeki göz makyajida gidiyor, cok anlamsiz bir ürün oldu benim icin.

P2 markasindan oje bulasan tirnak etrafini temizlemesi icin kalem ve cubuklar aldim yine, daima favorilerim zaten,
ayrica yine P2 den allik "Touch of Rose" ve alman bloglarin cok övdügü "sunset glimmer" farini.

Catrice den yeni "Gold out!" fari cok güzel,
el üzerinde swatchlayinca pek birseye benzemiyor
ama gözlerde harika!


Ve son olarak seneler sonra nihayet almanyadada satilan EOS dudak bakimini aldim,
ve yine farkettimki: eger bir ürün cok övülüyorsa, mutlaka en azindan bir denemeliyim,
simdiye kadar hep bana gerek yok diye düsünmüstüm,
ürün hakkindaki kötü yorumlari dikkate almistim
ama cok hosuma gitti bu kücük yuvarlak sey!
En cok hosuma giden olay, bir sürüste tüm dudaklari sürebilmek
yani öpecek gibi bir dudak yapip bunu sür, bitti,
cooook hos, sadece dm marketinde satilan cesitler pek hosuma gitmedi,
ben kirmizi olan nar/ahududu aldim ama kokusu fena degil ama pek güzelde degil,
bu üründen begendigim bir koku bulursam sahane olacak.


Sizin en sevdiginiz drugstore ürünü hangisi?



11 yorum:

  1. Güle güle kullanıın, hepsi çok güzeller ^-^

    YanıtlaSil
  2. İlk 3 renge aşıkkk oldummm.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok güzel renkler cikartmislar gercekten :)

      Sil
  3. Güle güle kullan hepsiniii^^ Manhattan ojeler ne kadr kaliteli duruyor yaa çok denemek istediiim! Almanya dışında başka ülkelerde de satılıyor mu biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece almanyada bildigim kadariyla, fiyatlari cok uygun ama almanyadan tanidigin varsa getirsinler, tanesi 2,45 Euro sadece :)

      Sil
  4. P2 Nude Salsa ve Trenditup'un gri ojesi çok güzeller,güle güle kullan hepsini:) Aslında o kadar çok drugstore favori ürünüm var ki... İlk aklıma gelen The Balm'ın far paletleri,Milani'nin Luminoso allığı.Çook var çok:))))

    YanıtlaSil
  5. Makyaj düzgünleştirici kalemi ilk kez duydum viva. Ama çok işe yaramıyor demişsin. Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  6. Eos ballı hanımeli olanı öneririm hem şekerli tadı var hem kokusu hafif güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. Geçen ay Stutgart seyahatim oldu, sizin önerilerinizle Manhattan standından allık, far, fondöten ve kapatıcı aldım,ayrıca p2'den dramatic brown göz kalemini aldım, şu an kapatıcı hariç hepsini denedim ve muhteşemler, ikişer tane almadığıma pişman oldum, artık bir dahaki seyahatime standı toplarım herhalde, kapatıcı henüz denemedim ama muhtemelen o da iyidir, size bir de müller marketlerde satılan bitkisel içerikli vitaminler hakkında bilginiz var mı diye sormak istiyorum, ben kneipp'ten c vitamini aldım ama diğerleri hakkında bir fikrim yok, yardımcı olabilir misiniz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden coooook sevindim ürünlerden memnun kaldigina, cok sagol yazdigin icin :D P2 nin o kahverengi kalemini ben hiiiic bir yerde bulamiyorum maalesef artik, benimde en sevdigim o, mac teddy kalemimden daha cok kullaniyorum seviyorum, nerde bulsam 5-6 tane alirim okadar :) Ben vitamin ilaclarini hep eczaneden aliyorum genelde, bu yüzden bir bilgim yok maalesef, sadece Abtei markasinin sac vitamini var "Haarvital" ismi ve onu düzenli olarak kullaniyorum, saclarima ve tirnaklarima cok faydasi oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...