13 Ekim 2015 Salı

Urban Decay Alisverisim!



All Nighter Setting Spray Mini

En son aldigim Chill Makeup Setting Spray den tik tik  hic memnun kalmadigimi yazmistim blogda,
bana "all nighter" verziyonunu denememi tavsiye etmistiniz,
bu yüzden UD 20% indirim varken mini sisesini ismarladim.
Insallah makyaj sabitlemede iyidir!


Naked Skin Concealer "Neutral Fair"

Youtube´daki tavsiyeler üzerine bu kapaticiyi cok merak ederek aldim
özellikle cok begendigim Nars Creamy Concealer inden daha nem verici oldugunu duydugumda denemek istedim
gelir gelmez denedim ve
büyük hüsran!!!
Benim gibi acik tenli biri icin bile bu rengi acayip beyaz durdu
gözlerimin altina sürür sürmez cildim yanmaya basladi
göz altlarimi feci kuruttu ve 
kapaticiligi yok gibi birsey bende, yada varda
ama resmen göz altlarim gri gözüktü diyebilirim
hic begenmedim ve umarim UD bu ürününü geri alir, 
indirimsiz fiyati 22,99 Euroydu cünki 
ve kokusu bile cok berbat, kimyasal gibi birsey
Catrice Liquid kapaticim bile ne güzel kokuyor ve performansida buna bin basiyor!

Numune olarak denemek icin bir kac farlarini ve göz bazi koymuslar.


Sizin en begendiginiz UD ürünleri hangileri?



2 yorum:

  1. Geri alma gibi bişey söz konusu olur mu o.O bizde sadece sephoralarda satılıyor. Satış danışmanlarının tutumu malum :/

    YanıtlaSil
  2. almanyada online siparislerini geri almalari gerekiyor kanunen beginelmezse, UD e mail attim ve kabul ettiler geri gönderecegim paketi. Dükkana bende götürmek istemem burdaki satis elemanlarida cok kendini begenmis :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...