14 Ekim 2015 Çarşamba

Tüm Göz Alti Kapaticilarim ve Highlighter! Swatches!


Öncelikle benim ten rengim Mac fondötenlerinde NC20, 
kislari daha acik olabiliyor. 
Cildim cok kuru oldugu icin, özellikle göz altlari, 
bende kapaticilar gün boyu fazla dayanmiyor,
üstüne pudra uyguladigimdada kuru gözükebiliyor, 
gün boyu en az bir kere tazelemeyi tercih ediyorum.

Nars Creamy Concealer (Vanilla)
En pahali kapaticim ve en iyisi.
Nemlendirmesi güzel, kapaticiligi ve kaliciligida iyi.
Almanyada Nars satilmadigi icin yurtdisindan ismarlamistim.
Tekrar alabilirim.

Catrice Liquid Camouflage (010 ve 020)
Kücük fiyata müthis kapaticilar!
Nars Creamy Concealer´e yapi olarak cok benziyorlar
en az Nars kapaticim kadar seviyorum bunlari.
Bazen iki rengide fondöten yerine kullaniyorum,
sivilce kapatmakta iyi degiller (bunun icin Catrice Camouflage kapaticisini tavsiye ederim)
ama nemlendirme ve taze görünüm icin cok iyiler
020 yi cildime kullandigim icin nerdeyse yarilamisim bile :)

Urban Decay NakedSkin (Fair Neutral)
Youtube daki tavsiyeler üzerine ismarladigim bu ürün simdiye kadar denedigim en kötü kapaticilardan diyebilirim. 
Niye begenmedigimi detayli bir önceki postumdan okuyabilirsiniz tik tik.
En cok sasirdigim olay sosyal medyada bu kapaticiya
 iyi nemlendiriyor demeleri oldu,
bukadar göz altimi pul pul kuru gösteren bir kapatici hatirlamiyorum,
ayrica kapaticiligida cok az ve göz altimi gri gösterdi.

Benefit Fake Up (Light 01)
Ortasinda kapatici ve etrafinda nemlendirici vazeline benzeyen bir krem olan bir ürün,
özellikle gecen kis bu ürüne ba-yil-dim,
benim gibi kuru göz altlari olanlara cok büyük tavsiyem,
bu kis da tekrar almayi düsünüyorum
benimkisi az kaldi zaten.


Nyx HD Concealer (Porcelain)
Youtube´daki jamina1404 tavsiyesi üzerine aldigim bir ürün,
güzel bir ürün, ben begendim,
ama Nars ve Catrice kapaticilarimi daha cok kullaniyorum,
birde bunun rengi daha acik oldugu icin sanirim kis´in cildimin ten rengi iyice acilinca daha iyi olur,
fiyatina bakarak ama süper.

Mac Prep+Prime Highlighter (Radiant Rose)
Bu ürüne ba-yi-li-yo-rum.
Nasil güzel, nasiiiiil güzel ;)
Bunu ama kapaticinin üstüne bastirarak uygulamam gerekiyor
yani sadece kapatici olarak olmuyor,
aydinlatmak icin müthis.
Benim gibi acik teni olanlara siddetle tavsiye ediyorum!


Mac Prep+Prime Highlighter (Light Boost)
Radiant Rose rengini nekadar begeniyorsam, bu renginide okadar ise yaramaz buluyorum.
Sirf bitsin diye artik cildimede sürüyorum evde kalinca,
en azindan Back2Mac programi icin kullanma imkani var.
Kapaticiligi cok az, göz alti kapatici olarak hic isime yaramiyor.
Highlighter olarak da hic bir özelligi yok, baska bir kapaticinin üstüne uygulasamda birsey degismiyor.
Bu ürünü cok seven var biliyorum, ama benim cildimde tamamen bir fiyasko, aldigima hic degmedi.


Clinique Airbrush Concealer (04 neutral fair)
Bu kapaticiyi yillar önce  Lisa Eldridge in favori kapaticisi oldugunu ögrendigimdede alip denemistim
ama maalesef bende ise yaramamisti.
Nemlendirmesi güzel, ama kaliciligi ve kapaticiligi bende yetersiz,
gecenki Douglas Alisverisimin yaninda hediye gelmisti
gündelik kullanip bitirmek icin fena bir ürün degil, 
ama para verip almaya degmez bence.

Yukarda flashla, asagida gün isiginda: 
Nars, Catrice 020, Catrice 010, UD, Nyx, Benefit, Mac "Light Boost", Mac "Radiant Rose", Clinique

Benim en cok severek kullandigim ürünler Nars, Catrice, Mac "Radiant Rose" ve Benefit (kis icin) , bunlar kesinlikle tekrar alacagim ürünler, bir tek Nars´da tekrar alacagimdan su yönden tam emin degilim: 
Catrice kapaticisi okadar benziyorki bu ürüne ve okadar iyi performans veriyorki, 
nerdeyse ona bakarak 7 mislisi fiyatina satilan Nars´i almak degermi bilmiyorum, 
su an her ikisinide kullanamayi cok seviyorum, hic farkda göremiyorum, hangisi elime gecerse kullaniyorum.



Sizin en sevdiginiz göz alti kapaticilari ve aydinlaticilari hangileri?



12 yorum:

  1. Bu yorumlarından sonra catrice'i almadığıma o kadar pişman oldum ki elimde tuttum nerdeyse 1 saat rossmanda dolaştım:D En açığı bile ya ten rengim ya biraz koyuydu ama tam da aradığım buydu zaten bu aralar çıldıran göz altı morluklarımı kapaması için istiyordum fiyatı da çok uygundu ve çok kalıcıydı elimin üstünde göz çevremde bilemem ama galiba aklıma girdin:D O kapatıcı alınacak:D Çok güzel bir inceleme olmuş UD'in ben de çok abartıldığını düşünüyorum açıkçası bir kapatıcıya 75-80 lira veriyorsam mükemmel olmalı bana göre.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay umarim benim kadar begenirsin, kokusuda cok güzel bence :)

      Sil
  2. Koşa koşa catrice'i almak geldi içimden diyim sen anla Vivacım :)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım benim en sevdiğim Maybelline fit me. Age rewind da seviyorum ama bu o kadar güzel nemlendiriyor ki, çok aydınlık duruyor. Türkiyede yok tabi ki ama olsa, sanırım burdan alacağım tek kapatıcı olurdu. Dolar kuru çıldırmasa çok sevdiğim Skin food darc circle concealer 'ı almak istiyorum ama bir süre bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maybelline fit me benim göz altinda alerji yapmisti maalesef doktorun verdigi kremle gecmisti sadece hatta post yapip göstermistim :) yoksa bende cok begenmistim durusunu, digerlerini bilmiyorum :)

      Sil
  4. catrice'i denemek istiyorum...açık tenliyim ama acik renk göz altımi kapatmiyor 010 mu yoksa 020yi mi almaliyim:) maybelline ever fresh ,fit me, loreal true match, lumi magique, vichy dermablend kapaticilari denedim ama cok da bayilmadim hicbirine acikcasi...loreal cizgilere cok doluyor

    en son anne marie börlind aldim fena degil sanki ...catrice 'i de denemek istiyorum

    sayenizde ürünler hakkinda bilgimiz oluyor yoksa catrice'ten böyle bir sey beklemezdim:) bazen ucuz markalarin bazi urunleri pahalilardan daha iyi oluyor ....loreal rujlarin da fazla pahali oldugunu dusunuyorum belki dudaklarim cok kurudugu icin bana iyi gelmiyor olabilir...anne marie börlind rujlar cok iyi....bu ara bu markaya taktim ...:)nemlendirmesi guzel kururmuyor dudakları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne marie börlind hic denemedim :) ben 010 ve 020 karisikda kullaniyorum göz altima, ama acik tenliysen 010 hem güzel kapatiyor hem aydinlatiyor, tester varsa dene ama cok acik olmasin sonra 010 ;)

      Sil
    2. 020 yi aldim...yapısı çok güzel gerçekten...dediginiz kadar varmış :)

      Sil
    3. ya begendigine cidden coooook sevindim :D Sagol yazdigin icin :)

      Sil
  5. Maybelline Fit me çok başarılı oldu bende de , bir de morlukları kapatmak için concealer öncesi turuncu tonlarda ruj sürüyorum, süper oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fit Me yi bende cok begenmistim, ama bende alerji yapmisti maalesef :D bir ben kaldim su turuncu ruju denemeyen, elimdede var aslinda mac vegas volt yada see sheer turuncu rengi falan olurmuki? deneyecegim mutlaka :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...