9 Ekim 2015 Cuma

Revitalash Kirpik Uzatici Serum- Önceki-Sonraki Fotograflar!


Bu post´u yazmak icin aylardir bekliyorum :)
Daha öncede bir kac kirpik serumu kullanmistim,
Sirayla simdiye kadar kullandiklarim:
Lumigan- türkiyede eczaneden almistim, göze zararli dediler diye korkup tekrar almamistim
Rapidlash (bunu iki kere aldim, ilk seferinde süperdi, ikinci defa ama hic etkisi olmadi, formülasyon degismis dedilerdi)
M2Lashes- simdiye kadar aldigim en pahali kirpik ürünü ve bende tam sifir ise yaramisti tik tik
Ardell Lash&Grow Jelini tik tik Kirpikleri pek uzatmamisti
ve en sonda Haziran ayinda Revitalash aldim
kullanmadan öncede fotograflar cektim 
aldigimdan beride düzenli kullaniyorum, 
en fazla iki gün üst üste unutmuslugum olmustur arada cok mesgul oldugum zamanlar
ama yoksa cok düzenli kullandim
eyeliner gibi sadece üst kirpiklerin diplerine cekiliyor
alt kirpikler kendiliklerinden uzadi,
yatmadan önce sürüldügü icin gözü kapatinca orayada bulastigi icin sanirim
bir kac hafta pek birsey görememistim
ama artik net bir fark gördügüm icin
sonraki fotograflari cekdim :)

Fotograflarda hic makyajim yok.

Revitalash Önceki-Sonraki

Revitalash Önceki-Sonraki

Revitalash Önceki-Sonraki

Serumun icerigi 2 ml´im
benimki hala dolu okadar kullanmama ragmen
Douglas da 89 Euroya satiliyor
ben Zentraldrogerie den 57 Euro ya almistim.
Üründen cok memnunum
Rimel kullaninca dahada belli bir fark oluyor,
sevdigim ve tavsiye ettigim bir ürün oldu benim icin :)


Siz kirpik serumu kullaniyormusunuz? 

12 yorum:

  1. Güzel bir ürünmüş ama nedense pahalı geldi bana bir anda. Korkmasam tatlı badem yağı, hint yağı ya da susam yağı gibi besleyici özelliği olan yağlardan birini ( karıştırarak kullanmayı sevmiyorum) kirpik diplerime eyeliner uygular gibi uygulayacağım ama fazladan bir damla gelse gözlerimin içine kaçıyor, bundan dolayı rahatsız oluyorum. Güzel günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok pahali gercekten! hint yagi bende kullanmistim bir ara ebay den aldigim bir seferlik fircalarla ama bir fark olmamisti maalesef :)

      Sil
  2. Ayy hem artmis hem de uzamis kirpiklerin super :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy ama çok pahalıymıs içim gitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden cok pahali, ama en azindan ise yariyor, m2lashese nerdeyse iki mislisini vermistim ve etkisi tam sifirdi :(

      Sil
  4. türkiye de var mı acaba bu ürün fiyatı nedir türkiye de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada fiyati 80-90 Euro civari, ben zentraldrogerie diye bir online siteden 56 Euro ya aldim, türkiyede varmi yokmu hic fikrim yok maalesef :(

      Sil
  5. gecen hafta aldim acikasi umudum yok insallah dediginiz gibi uzar ve gürlesir cünkü benim sag göz kapagim tamamen dokuldu ve sebebini bilmiyorum tek umudum bu ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kac hafta sürüyor, ama hepsi döküldüyse önce bir cilt doktoruna gitseydin keske?? Birde rimelini falan hep degistir, belki hastalik vardir onlardan tekrar tekrar bulasir. Cok gecmis olsun!

      Sil
  6. Bir anda kirpiklerim döküldü. Size güvenip ürünü almak istiyorum. Kargosu ne kadar tuttu . teşekkür ederm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben almanyada aldim online bir siteden, galiba zentraldrogerie den ve kargo parasi almamislardi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...