9 Ekim 2015 Cuma

Eylül Favoriler!


Mac Allik Paletim

Peaches, Style, Margin
Pink Swoon, Blushbaby, Harmony

Gecen ay bu paleti cok kullandim, ama
acikcasi aslinda bu paleti bir türlü sevemedim,
cünki yanimda götürmek icin cok büyük
ve bazen disarda insan tazelemek istiyor makyajini.
Sevdigim alliklari bitirdikce tek tek alacagim tekrar,
icinde cok sevdigim ve tekrar alacagim renkler Peaches, Margin, Pink Swoon (ama bu galiba satilmiyor artik?) ve hem kontür hemde allik hemde göz kapaklarinda gölgelemek icin bayilarak kullandigim Harmony.

Trend it Up 090 Oje
Gül kurusu bir renk, kullanimi cok kolaydi
kaliciligi gayet iyiydi ve rengi icin iltifatlarda aldim
fiyatida cok uygundu
almanyadaysaniz dm marketin yeni markasina mutlaka bakin derim :)

Mac Painterly Paint Pot
Tek sevmedigim yani bu ürünün kapaginin kabarik olmasi, üst üste dizemiyorum dolapta,
icerigi ama cok güzel, cok dogal duruyor ten rengimde
göz kapaklarima, özellikle kas altlarima sürüyorum renkleri esitlemek icin.

Catrice Camouflage Kapatici
Bundan iki tane vardi elimde, digerini nerdeyse bitirince kalani buna aktardim,
cok iyi bir ürün, kapaticiligi süper
bendeki en acik renk 010
cok tavsiye ederim ciltdeki sivilceleri ve lekeleri kapatmak icin.

Dudak Kalemleri
Genel olarak son haftalarda bir sürü dudak kalemi aldim,
hepsini drugstore dan aldim ve fiyatlari cok uygundu, en pahalisi galiba Misslyn markasininkiydi 2,99 Euroya.
Özellikle Catrice Vintage Rose a bayiliyorum, benim dudaklarda acayip dogal duruyor, bir tanesini nerdeyse bitirdim minicik kaldi 
fotografda yeni aldigimi koydum.
Vintage Rose u sadece cercevelemek icin kullaniyorum,
ama diger renkleri ruj gibide kullaniyorum,
üstünede bazen hicbirsey sürmüyorum bazen de Mac Renksiz Lipgloss´u.

 Benefit They´re Real Rimel
Uzun zamandir kullanmiyordum 
ama simdi yine anladim, benim kirpiklerimi en uzun ve güzel gösteren rimel,
bu ve yine Benefit Roller Lash Rimel süperler.

Nars Creamy Concealer "Vanilla" ve Catrice Liquid Concealer "010 ve 020"
Bu ürünler acayip birbirlerine benziyorlar,
Catrice Kapaticilarini ilk denedigimdede yazmistim bloga belki hic artik pahali olan Nars i almam diye
Nars fiyati yaklasik 30 Euro, Catrice in fiyati 4 Euro gibi birsey.
Göz altlari icin süperler,
ama ben acelem oldugu zaman tüm yüzümede uyguluyorum
010 su anda cildime highlighter gibide oluyor, cok güzel duruyor
cok cok tavsiye ederim benim gibi acik ten renginiz varsa (Mac 15-20).

Mac Prep&Prime "Radiant Rose"
Göz altlarimi aydinlatmak icin bir harika ürün daha
kapaticinin üstüne uyguluyorum bunu ve cok güzel duruyor
hafif isiltili pembis bir renk
acik tenlilere cok tavsiye ederim.

Dove Kis Limited Edition Dusjel ve Vücud Losyonu
Sivi losyonlarini hic sevmeyen biriyim
ve bu ürünüde sirf esim istedi diye almistim
ama müthisssss kokuyor ve yapisi okadar güzelkiiiii :)
Cidden, biraz kati ama yinede cok kolay sürülen bir yapisi var
bayildim bayildim bunlarin kokusuna.

Dove Pure Care Dry Oil
Bunun kokusunu okadar begenmiyorum
hafif baharatli gibi kokuyor
ama ürünün kendisi harika
saclara cok güzel bakim yapiyor
hic uclari kirilmadi bunu kullandigim sürece
keske daha güzel kokulu bir tane cikartsalar :)
Ama genelde bu Dove Sac serisini cok seviyorum.

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" ve "Opal"
Bu ürünleride fondötenimle karistirip cok uyguladim gecen ay
cok saglikli, nemli, isil isil bir görüntü veriyorlar
elimde bitsin diye kullandigim Mac Strobe kremide var
o bende bunlar kadar güzel durmuyor.

Mac Fix+ Sprey
Senelerdir bu ürünü hic almadigima okadar pismanimki :)
Kücük siseyi bitirmistim ve büyük siseyi alip kücügü doldurdum tekrar
kücügü cantamda tasiyorum sürekli gün boyunca makyajimi tazelemek icin
farlarim daha parlak görünmesi icin kullaniyorum
ama en cok yüzüme nem vermesi icin.



12 yorum:

  1. Catrice'in kapatıcıları çok ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  2. resmen kalem çılgınlığı olmuş bu :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa dudak kalemleri çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Dudak kalemlerin harika görünüyorlar <3 renklerini anlattığın bir yazı yazar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazarim tatlim ama haftasonuna ancak :)

      Sil
  5. Becca Pearl 'ü resmen aşeriyorum. Daha çok yazı bekliyoruz. Bir de instagram hesabın var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. su an cok stresdeyim ama bu haftasonundan itibaren tatile girecegim daha cok yazi gelecek :) Instada sadece takip ediyorum yani benim koydugum fotograflar yok :)

      Sil
  6. Mac Fix+ i ilk aldığımda ben de aynen böyle dedim. Neden daha önce almamışım hiç anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degilmi yaaa, cidden artik millet birseyi cok övüyorsa en azindan deneyecegim kullanmadigim zamana yazik resmen ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...