20 Ekim 2015 Salı

Bitenler ve Gidenler!



Benefit Roller Lash Rimel
Cok begendigim, cok iyi bir rimel,
hem güzel uzatiyor kirpikleri,
hem kaliciligi iyi, akmiyor, kurumuyor
yarim sene dayandi bana,
en cok begendigim yönüde kirpikleri cok güzel ayirmasi
su an Maybelline Lash Sensation rimelini kullaniyorum tik tik
ilk basta iyiydi ama daha iki ay oldu sadece ve yapisi degisti sanki
 her kullandigimda inanilmaz birbirine yapistiriyor kirpiklerimi,
bu yüzden Benefitin fircasini yikadim ve Maybelline rimeli kullandiktan sonra bunla ayiriyorum,
en kisa zamanda bunu tekrar alacagim,
bu ve yine Benefit´in They´re real favori rimellerim bundan sonra.


Mac Prep+Prime Highlighter "Light Boost"
Bu ürünü maalesef hic sevmedim.
Aydinlatici etkisi hic yoktu, sanki hafif bir kapatici gibi
ama kapaticiligi cok az zaten,
bu ürünün "Radiant Rose" rengini ama cok begeniyorum,
göz altlarini cidden cok güzel aydinlatiyor bir kapaticinin üstüne kullaninca,
bunu tekrar almam.


Blistex Lip Tone
Dudaklara inanilmaz bir dogal renk veren güzel dudak bakimi
artik on yil oluyordur galiba kullandigim
düzenli favorilerimden
bu ürünü alali iki sene olmustur 
normalde actiktan sonra bir yil kullanilir yaziyor üstünde
kokusu yapisi degismedi hic 
ama ilk aldigimdaki gibi renk vermiyor maalesef
bu yüzden atiyorum
ama kesinlikle yenisini alacagim.

Goldwell Rich Repair Sac Kürü
Normal drugstore dan alinan sac kürlerden farkli birsey göremedim bunda
güzel bir ürün, kokusuda güzel
ama yinede kullanmadim kullanmadim pek bir fark göremedim icin
tekrar alacagim bir ürün degil.


Alterna 48 h Bamboo Volume Spray
Bu ürünün kokusu okadar güzel okadar güzelki
cok ferah sanki yeni bicilmis cimleri hatirlatiyor gibi
tarif etmesi cok zor
hala nemli olan saclarima sIkIyorum
ve hem hafif nemlendiriyor hemde saclarimi kivir kivir yapiyor
zaten benim saclar hafif dalgali oldugu icin belkide
ama bunu kullandigim zaman cok daha güzel duruyorlar
ve saclar yinede yumsacik oluyor,
bunu aldigimdan beri eski cok sevdigim Tigi Curlesque kremini kullanmiyorum, 
cünki o bile saclari hafif yapis yapis yada sertlesmis yapiyordu
ve ayrica saclara cok hazim kazandiriyor
üstünde yaziyor zaten 105% daha hacimli saclar yapiyor diye
cok tavsiye ederim!


1 yorum:

  1. blistex lip tone u bende bayıla bayıla kullanıyorum benimkide bitmek üzere ilk fırsatta yedeklenecek ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...