7 Eylül 2015 Pazartesi

Yeni Makyaj Ürünler!


P2 Siyah ve "Marsala" Farlari
Sonbahar makyajlari icin aldigim yeni farlarim,
P2 nin farlari cok güzel,
siyah bir farimda yoktu zaten.

L´Oreal "256-Blush Fever" Ruj
Cok cok güzel bir ruj rengi, kremsi yapisida harika!

Astor  "Elegant Nude" Ruj Kalemi
Cooooook güzel bir renk, ben böyle kalem rujlari sevmem ama bu renge cok bayildim.

Alverde "52-Primrose"
Bu ruju cok seviyorum ve ikinci defa aldim, cünki ilkini bir türlü aradigim halde bulamamistim. 
Yenisini aldigim gün dolabin altindan cikti :)

Trenditup "090" Oje
Dm´in yeni markasindan ilk aldigim ürün.

P2 Tirnak Törpüsü
Bunuda ikinci defa aldim, cok cok iyi bir törpü, acayip kisaltiyor tirnaklari ve kabin icinde cantada tasimak icin ideal.



Bunlarda son zamanlarin  hediye ürünleri :)
Minnie Mouse Makyaj Cantasina bayildim, kocaman ve cok tatli!
Rituals "Ginkgo´s Secret" el kremi bir derginin yaninda hediyeydi, sirf onun icin aldim, müthis kokuyor.
Gilette Venus Tiras Bicaklarini sürekli aliyorum zaten, cok memnunum, dm marketi 10 Euroluk hediye kuponu gönderince onlari aldim.
Kiko "103" ucu süngürlü far kaleminide arkadasim hediye etti,
cok güzel simli bir koyu kahverengi, 
FOTD yapip koyacagim birdahaki post´da :)



5 yorum:

  1. P2 ne ola ki, drugstore bir marka mı? Sanırım Türkiye'de yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almanyada dm marketlerin kendi markasi, fiyatlari cok uygun ve güzel ürünleri oluyor :)

      Sil
  2. hayırlı olsuuun! oje ve farları çok merak ettim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...