1 Eylül 2015 Salı

Son Zamanlarin Drugstore Alisverisi


Bu ürünlerin hepsini tek tek aldigim icin
böyle bir koleksiyon halinde tanitmak istedim.

Essence in dudak kalemlerinden daha önce aldigim "A Girls Dream" rengi cok hosuma gittigi icin bu sefer "Frappucino" rengini aldim,
bu renk biraz fazla koyu kahverengi oldu dudaklarima
ama kremsi yapisini cok seviyorum ve bir rujla kombine edince kullanabiliyorum,
fiyatida 1,45 Euro olarak cok uygunlar.

Balea nin nemlendirici kapsüllerini tam üc kere aldim
kuru cildime cok iyi geldiler
normalde bir sabah bir aksam kullaniyorsun
ama ben her aldigimda iki sabah iki aksam kullandim
cok memnun kaldim
arada kur gibi uygulamak icin süper bence
fiyatida sadece 0,95 Euro.

Kapsüllerden memnun kalinca birde Balea kremlerini deneyim dedim
cok nem vaad eden thermalsuyu iceren Aqua kremi sectim
maalesef bu kremi yüzüme sürdügüm anda tüm cildim 
kizariyor ve yaniyor
2,15 Euroydu fiyati ve ben vücuduma sürerek bitirecegim artik.

Essie Good to Go en sevdigim hizli kurutan oje
Seche Vite de bunun gibi güzel ama almanyada satilmiyor maalesef
düzenli olarak aldigim bir ürün,
fiyati 8,95 yanlis hatirlamiyorsam.

Onuge dis beyazlatma bantlarini tekrar ismarladim amazon dan
burda tik tik etkisini görebilirsiniz
zaten bir ürün tekrar alininca nekadar iyi oldugunun ispatidir  diye düsünüyorum,
yaklasik 13 Euro ya 14 tane bant geliyor.

Son olarak göz makyajimi yaparken
farkettimki temiz bir dagitma fircam olsa cok daha iyi olur
ebelin in fircasi cok övülüyordu youtubeda
2,95 Euro fiyata cok da uygun
yumsacik, ben sevdim, far renklerini dagitmak icin ideal.



10 yorum:

  1. ebelin goz firçasi benim de favorim gerçi butun firçalarindan memnunum ama uçlari boyle siyahimsi professionnal olanlardan diger basic olanlari çoook kotu

    YanıtlaSil
  2. Ebelin fırçalardan Almanya'dayken almadığıma pişman oldum memnuniyetleri okudukça. Neyse, başka bir yurtdışı gezisinde diyelim...
    Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  3. Catrice postunda bahsettiğin 050 numaralı lipliner maalesef Türkiye'ye gelmemiş. İlk heves ona koştum ama hüsrana uğradım maalesef. İnşallah gelir. Güle güle kullan aldıklarını canım. Bir de ne kadar zamandır aklımda, instagram hesabın var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirmizi olan dudak kalemimi? Keske tüm ürünleri satsalar ya, tüh. Hepsi iyi aslinda, diger renklerede bakmani tavsiye ederim :)

      Sil
  4. Balea da gelse Rossman a çok iyi olacak ayrıca catrice 060 rujunu ve 150 vintage rose kalemini aldım çok
    güzel renkleri var :) Sırada göz kalemini almayı düşünüyorum canım metallic eyepencil kalemleri nasıl kalıcımı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan tatlim, seninde begendigine cok sevindim :) Hic denemedim göz kalemlerini maalesef bilmiyorum :)

      Sil
  5. Essence in bu dudak kalemleri yeni mi çıkmış Vivacım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha yeni gördüm bunlari, almanyada Müller marketlerinde satiliyorlar, sanirim yeniler hic daha önce dikkatimi cekmediklerine göre :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...