6 Eylül 2015 Pazar

FOTD- Strobing!


Bu yeni makyaj trendi tam bana göre,
paril paril parliyor insan ve 
en güzeli, bir cok iltifat aldim
favori makyaj kombinasyonlarimdan oldu :)


Gözler
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
Daha düzgün gözükmeleri icin cok begendigim Essence-"Give me brow" kas jeli
Urban Decay Primer Potion göz bazi
Mac Fix+ la islattigim Mac "Ricepaper" rengi göz kapaklarima
Mac "Ricepaper" kas altlarima ve göz pinarlarima
Mac "Smut" fari hafifce göz altlarima
Maybelline Lash Sensation Rimel

Cilt
Estee Lauder Double Wear Maximum Cover "1N3 Creamy Vanilla" yla
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" karistirip uyguladim ve makyaj bittikten sonra "Pearl" i Beautyblender süngeri yardimiyla highlight olmasi istedigim yerlere tekrar bastirarak uyguladim
Nars "Vanilla" Concealer göz altina kapatici olarak
Mac "Radiant Rose" Highlighter göz altina aydinlatici olarak
Mac "Blushbaby" allik
Manhattan "Vanilla" Pudra anlima ve ceneme parlakligi almasi icin
Mac "Fix+" tekrar makyajin üzerine nemli ve isiltili gözükmesi icin


Dudaklar
Mac "Peach Blossom" Cremesheen Ruj


Mac Fix+ Spreyi inanilmaz degistiriyor farlarin rengini, ayni fari uyguladigim halde, sanki göz kapaklarima ve göz altima farkli farlar kullanmis gibi gözüktüm, ayrica Makyajin üzerine uygulaninca cidden tüm gün nemli parlak gibi duruyor, yanimda tasiyip tazeledigimde oluyor aninda fark ediyor, arkadasimda denedi ve cok begendi. 
Benim kücük sise bitmek üzere, mutlaka büyük sisesini alacagim.
Mac "Peach Blossom" rujuda ayri bir harika zaten, 
cok tavsiye ederim! :)



5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yine. Kaş yapınıza da bayıldım ama sanki biraz daha kalın olsa süper olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklisin, gecen aldirdiktan sonra iyice incelestiler, mümkün oldukca uzatacagim yine insallah :)

      Sil
  2. Cilt ne güzel ışıl ışıl 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...