19 Eylül 2015 Cumartesi

FOTD- Rival de Loop Dudak Kalemi "Soft Rose" & Mini Rossmann Alisverisi


Gözler
Kaslarima Mac fari "Espresso" 
Mac Paint Pot "Indianwood" göz kapaklarima
Mac "Ricepaper" fari kas altlarima ve göz pinarlarima
P2 kahverengi göz kalemi göz cevreme
Maybelline Lash Sensation Rimel

Cilt
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" (fotografda yok)
Catrice Liquid Camouflage kapatici 010 göz altina
Catrice Camouflage 010 tüm yüzümde gereken yerlere
Mac "Pink Swoon" allik
L´Oreal BB Pudra anlima ve ceneme parlakligi almasi icin 


Dudaklar

 Rival de Loop Dudak Kalemi "11 soft rose" (tüm dudakta)


Dün Rossmann´a ugradigimda Rival de Loop ürünlerinde 20% indirim vardi
zaten fiyatlari normaldede cok uygun, denemek istedim,
 bunlar tüm aldiklarim:


"Soft Rose" dudak kalemine ba-yil-dim, cok güzel, hemen alin!
Sürüsü cok kolay, tüm dudakta rahatlikla uygulanabiliyor, kokusu yok, rengi muhtesem, üstüne birde renksiz gloss sürdüm biraz önce cok güzel durdu, benden size tavsiye! 

Ojeyi henüz denemedim, esim son zamanlar kullandigim hic bir oje rengini begenmeyince ona sectirdim bu sefer, 
409 numera simli bir altin Oje rengini secti.

Sivi body losyonlarini sevmem ama Dove in Kis icin özel kis ve kuru ciltler icin olan losyonun icerigi sadece 250 ml, 
yani cabuk biter bence
ve ayrica esim cok israr etti bir tane sivi krem almami,
kendiside kullanmak istiyormus bacaklarina, soguk havalarda cabuk kuruyorlar ve kasinti oluyor cünki.

Dove Invisible Deodorantini sürekli aliyorum zaten.

2 yorum:

  1. Makyajın çok doğal olmuş,Rival de Loop'un ojelerini seviyorum,bu kalemlerinede bir bakıyım.Umarım bizim Rossmann'da da vardır.Birde birşey sormak istiyorum tatlım,Catrice'in Camouflage kapatıcısından memnun musun?

    YanıtlaSil
  2. Evet, iki cesidide cok iyi, kutuda olani sirf leke ve sivilvelere kullaniyorum ve liquid olanlarida göz altina ama acelem varsa yüze hafif fondöten gibide oluyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...