18 Eylül 2015 Cuma

FOTD- Catrice "070 Plum&Base" Ruj


Gözler
Kaslarima Mac fari "Espresso" ve
Essence "Make Me Brow"
Mac Paint Pot "Painterly" kas altlarima
Mac Paint Pot "Constructivist" göz kapaklarima ve firca yardimiyla göz altlarima
Maybelline Lash Sensation Rimel

Cilt
Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl" ve Avene renkli Mineral Güneskremini karistirip uyguladim 
Catrice Camouflage kapatici 010 gereken yerlere
Mac "Light Boost" Highlighter göz altina 
Manhattan "Elegant Violett" allik
L´Oreal BB Pudra anlima ve ceneme parlakligi almasi icin (fotografda unutmusum)


Dudaklar
 Catrice "070 Plum&Base" Ruj (cok hafif uygulanmis hali!!)



Marketden alirken cok begenmistim "Plum&Base" Rujunu, 
ama aldigimda daha bronzdum ve tenim sonbahar baslayi baslamaz hemen acildi bile, 
cooook hafif uygulayinca (yukardaki gibi, arada bir mendille rengini alarak vs.) kullanilabilir, 
ama ben kendimde sevemedim maalesef, 
yapisi cok güzel, kremsi,
ama sürmekte zorlandim, cünki renk cok koyu dikkatli sürmek gerekiyor
ayrica koyu mat eflatun rengide bana yakismadi, karanlik durdu.

Kullandigim diger ürünlerede birseyler söylemek istiyorum:
Avene in renkli günes kremini taaaa yaz basi almistim ama Shiseido günes pudradan ve Estee Lauder Maximum Cover fondöteninden okadar memnun kalmistimki, bir türlü bunu kullanamadim,
hic kapaticiligi yok ve hafif koyu rengi var, su an bana koyu geldigi icin ve zaten Becca Shimmering Skin Perfector Pearl´ide bitirmek istedigim icin karistirip kullaniyorum.

Mac "Light Boost" Highlighter inide sirf bitirmek icin kullaniyorum, göz kapatici gibi göz altlarima uyguluyorum ve bunuda hic sevmedim,
kaliciligi bende hic yok, bir özelligide yok,
cok sevenleri var biliyorum, ama sahsen benim gibi acik tenliyseniz daha güzel acik parlak pembe olan rengi "Radiant Rose" alin derim.

Maybelline rimelinide ilk basta cok sevmistim ve kullaniyorum hala
ama özellikle sabahlari acelem varsa ve hizli kullandigimda kirpiklerimi birbirine yapistiriyor, cok cirkin duruyor.
Biraz kurursa belki daha iyi olur diye düsünüyorum, bakacagiz artik.

Manhattan "Elegant Violett" alligini siddetle tavsiye ederim, 
cok seviyorum! 
Tam sonbahar rengi, fiyati ~4 Euro, almanyada Müller marketlerinde satiliyor :)

2 yorum:

  1. YİNE HARİKA GÖRÜNÜYORSUN YA

    YanıtlaSil
  2. Allık çok güzel görünüyor, hemen o dikkatimi çekti. Rujun da uygulanmış hali güzel aslında, yakışmış ama kullanması zorsa ben de sevmiyorum öyle rujları.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...