20 Eylül 2015 Pazar

Douglas Alisveris: Mac, Benefit, Nyx


Mac Fix+
 Bunun kücük boyunu denemek icin taaa mart da almistim Tik Tik
ve cooook begendigim bir ürün oldu,
farlarin cok güzel parlamasi icin fircaya uygulamasini seviyorum
makyajin üstünden sIkIldigi zaman tüm gün boyunca benim gibi kuru cildi olan birisi bile nemli taze bir cildi var gibi gözüküyor
yeni makyaj yapmis gibi
cok cok begendim
bundan daha pahali olan Urban Decay "Chill Cooling and Hydrating" nemlendirici spreyi aldigima okadar pismanimki, o hic bir ise yaramiyor, onu alana kadar keske bundan bir sise daha alsaydim, özellikle kis in cok kullanacagim kesin :)

Nyx "Porcelain" HD Concealer
Cok begenerek takip ettigim jamina1404 gecen seneki favori videosunda bu üründen bahsetmisti ve ondan beri hep almak aklimdaydi
ama nezaman Douglasdan siparis versem benim rengim yoktu,
simdi dek geldim ve hemen ismarladim, fiyatida sadece 6,99 Euro ydu.

Benefit "They´re Real" Rimel
Evet, evet, yine yaptim. Artik kac kez aldim bu rimeli bilmiyorum, kücük boy larida siparislerle cok hediye gelmisti bana, onlardanda cok kullandim ama sapi kücük olunca kullanisli olmamisti.
Nerdeyse tüm sene boyunca "Benefit Roller Lash" tik tik kullandim
ve kirpikleri ayirma ve uzatma konusunda cidden en iyi bildigim rimel
ama They´re Real de böyle cok "asiri, kaslara kadar, tüm gün siyah, hacim, akmayan, bulasmayan" bir rimel bende
tek sevmedigim yani sürerken fircasi büyük oldugu icin cok bulastiriyorum göz cevreme :)
Su anda Maybelline Lash Sensation Rimelini kullaniyorum
gayetde iyi bir rimel ama bazen, özellikle sabahlari acelem olunca cok birbirine yapistiriyor kirpiklerimi,
bu yüzden karar aldim bundan sonra Benefit in bu iki rimelini hep evde bulunduracagim, acelem varsa veya dogal güzel kirpik istiyorsam Roller Lash, iddali veya aksam makyajlarinda They´re Real kullanirim.


Nezaman Douglas´dan siparis verecek olursam ilk önce Frau Shopping in sayfasindan Douglas hediye code larina bakiyorum,
bunlarda gelen hediyeler,
icinde orjinal boyu Clinique 04 Airbrush Concealer de var
daha öncede kullanmistim bunu ve normal bir kapatici bir özelligi yok
Lisa Eldridge´in ama en sevdigi kapaticisi.


Hediye Bileklik cok tatli, uclari miknatisli, 
almanyada her yerde satilan, hamur isi olan  "Brezel" sekli var, 
bende "Ditsch" diye bir hamurcudan almayi cok cok severim ve sürekli yedigim birsey,
 tam bana göre oldu bu bileklik ;)



8 yorum:

  1. hepsini güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Nyx kapatıcıyı bir arkadasım da cok begenıyor, denk gelirse ben de deneyecegim :) Gule gule kullan.

    YanıtlaSil
  3. Benefit de pahali dimi epey !?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef :( Ama Benefit rimeli bende herzaman en az yarim sene-8 ay arasi dayaniyor hic kurumadan, marketden aldiklarim genelde iki ayda bir degistirmem gerekiyor. Douglas da rimelin fiyati 27 Euro ve herzaman 10% yada 5 Euro indirim oluyor ve yaninda bir sürü hediyelerde veriyorlar online ismarlarsan, ama tabii yinede pahali.

      Sil
  4. Güle güle kullanın.Bu arada blogumda çekiliş yapıyorum, beklerim.

    YanıtlaSil
  5. merhaba, güle güle kullanın ürünlerinizi, sizi takibe aldım
    kendi sayfama da beklerim..

    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...