12 Eylül 2015 Cumartesi

Bitenler ve Gidenler!



Nyx´in matt rujlarini cok sevmistim,
ama aynasiz sürülmüyorlar, uzun zamandirda elimde olduklari ve 
artik hijyenik gelmedigi icin gitmeleri gerekti.

bebe vanilya dudak bakimi hafif simliydi
fena sayilmaz, ama bakimda yapmiyor pek
elim hic buna gitmiyordu, tekrar almam.

Balea Aqua Kremi cildimde feci yandi,
icerisinde termal suyu var diye almistim
bacaklarima sürüp bitirdim.

Shiseido Günes Pudrasi (en acik renk)
cok cok iyi bir pudraydi, maalesef benimki kirildi ve
defalarca alkol le presledigim halde yine kiriliyordu.
Seneye mutlaka yazin yine alirim.

P2 Tirnak ürünlerini sürekli aliyorum,
Color Correcting Pen etrafa dagilan ojeyi temizlemek icin 
ve tirnak törpüsüde cok iyi, yeniden aldim bile.

Rimmel Göz Kalemide uzun zamandir elimde
rengi degismis sanki turuncuya kaciyor 
ve ilk zamanlar iyiydi ama sonradan kaliciligi olmadi maalesef gözde, tekrar almam.

Dove Oil Care Sac Yumsatici spreyi süüüüper bir ürün,
su an elimde mavi-beyaz olani var, ama bunuda mutlaka tekrar alirim,
tüm oil care sac serisi süper zaten ve cok güzel kokuyorlar.

Cien Badem dusjeli de cok iyiydi,
sürekli baska bir dusjel aldigim icin tekrar almayi düsünmüyorum simdilik.

Dove Invisible Dry ve Rexona Maximum Protection deodorantlarida senelerdir favorilerim,
sürekli aliyorum, cok iyiler.

Shiseido ve Chanel Krem Numunelerini denedigime cok pisman oldum
nasil sivilce cikti anlatamam, özellikle Shiseido ürünleri bana iyi gelmedi, 
sanirim parfümlü olduklari icin veya baska iceriklerine alerji yaptim,
heryerimde sivilce cikti ve öyle böyle degil, koca koca ve cok agritanlardan,
nourishing cream (kutu icinde olan) sanki yag-krem gibi birseydi bir tek o fena sayilmazdi ama sadece geceleri icin uygun bence,
satin almak istedigim birsey olmadi.
Cildimi düzeltene kadar sinir krizlerine girdim ciktim resmen,
Avene den hassas ciltler icn olan kremi kullanmaya basladim
su an geri cildim düzeldi cok sükür.


10 yorum:

  1. gitsin bitenler gelsin yeniler :))

    YanıtlaSil
  2. Canim yine güzel ürünler bitirmissin, Rexona benim de bittikce tekrar aldiklarim arasinda! :)

    YanıtlaSil
  3. Dove deodorant ve NYX Mat rujları seviyorum.Almanya'dan yazdığına ise hiç dikkat etmemişim.Bu post sayesinde öğrendim.Sevgiler Almanya'ya :))

    YanıtlaSil
  4. gelsin şimdi yeniler canım :) bir şu balea gelemedi türkiye ye ya :)

    YanıtlaSil
  5. Pudranın kırılmasına çok üzüldüm vivacım. Refill varsa Almanya'da süper olur. Bizde yok maalesef :/

    YanıtlaSil
  6. ey gidi o pudradan ne çok kullandım fondoteni ile beraber

    YanıtlaSil
  7. Oh ne güzel bir sürü şey bitirmişsin. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun canım, iyi ki tester ürünlermiş diyelim; bir de tam boy almış olsan üzülürdün. Dove 'a bayılıyordum ben de, tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu :*

    YanıtlaSil
  9. gelsin yeniler canım :) shiseıdo benim hassas cildimde sivilce yapıyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...