2 Eylül 2015 Çarşamba

Alisveris! Benefit, Avène, L´Oréal...

Nezamandir gecenlerde biten ve favori alligim olan Benefit Coralista yi tekrar ismarlamak istiyordum
sirf Douglas in yine güzel hediyeler vermesini bekledim,
bunlar satin aldigim iki ürün:


Zoeva dan elimde iki firca var ve ikiside cok iyi, bu 226 Smudger göz fircasi ücüncü oldu
ve kesinlikle daha fazlada alacagim, cok iyiler,
plastik cantasinada bayildim, 
bir yere giderken icine bir kac firca koyabilirim, cok pratik.

 Bahsettigim hediyelerde bunlar:


Nudestix markasindan daha önce hic duymamistim,
oysaki ingilterede bayagi taninmis bir markaymis
ruj ve yanak ürünü olan "Mystic" renginde orjinal kalemi geldi
fiyati Douglas da 24,99 Euro!
Denedim ve ba-yil-dim,
yumsacik, rengi cok dogal ve güzel,
süper bir hediye.
Deneme boyutunda diger ürünlerde güzel,
en cok sevindigim birde 5,- Euroluk indirim kuponu
cünki Mac den refill almak istiyorum ve online satilmiyor
magazadan gidip alinca bunu kullanabilirim.


Sonrada Eczane alisverisi yaptim,
Vitamin D haplari aldim yine, malum sonbahar geldi 
ve benimki herzaman eksik
birde uzun zamandir aklimda olan 
Avene hassas ciltler icin olan kremi aldim
bir hafif birde yogun nemlendirici var, 
ben yogun nemlendirici olani sectim
yanindada 50 ml lik Thermalsuyu hediyeydi
cantada tasimak icin süper.


Rossmann dada bu hafta 30% indirim vardi göz makyaj ürünlerine
bende üstümde beyaz kazak vardi ve beyaz göz kalemi görünce
uzun zamandir böyle bir ürün kullanmadigimi fark ettim
hep "nude" renkleri tercih etmistim
ama gecenlerde gördügüm bir makyaj fotografindada kiz beyaz kalem kullanmisti ve cok "taze" gözüküyordu makyaji
Bu yüzden L´Oreal Color Riche Le Khol "120 Immaculate Snow" beyaz kalemini aldim,
veeee ilk kez hayatimda bir jel liner!:)

Eger bu üründen memnun kalirsam Mac Blacktrack i denemek istiyorum
bir kere denemek icin kullandim ve acikcasi
simdiye kadar hic jel eyeliner kullanmadigima okadar pismanimki :(
Benim gibi Eyeliner sürmekte beceriksiz olanlar icin süper bir ürün bence :)


L´Oreal Gel Intenza Siyah jel eyeliner´i Lisa Eldridge inde tavsiye ettigini sitesinde okudum
ve onun tavsiyelerine cok güvendigim icin denemek istedim
ilk kullanim süperdi
uzun vadede nasil olacak, tekrar post yaparim mutlaka :)


Yaninda gelen fircasinida cok begendim ayrica :)




8 yorum:

  1. Gule gule kullqn hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan vivacım. Ben de jel eyeliner sevenlerdenim. Güzel bir fırçayla harikalar yaratıyor insan. en çok sigmanın fırçasıyla güzel uygulama yapabiliyorum. aklında bulunsun. Zoevada da kesin vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol canim, sigma almanyada yok siparis etmek gerek, ama zoeva fircalarini zaten severim bir bakayim :)

      Sil
  4. Ne güzel hediyeler vermiş kıskandım :D Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan ne güzel şeyler almışsın Douglas'ın o kadar tester,hediye vermesi :-O niye bizim ülkedeki politikaları farklı acaba:/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...