19 Ağustos 2015 Çarşamba

*Yeni Ürünler*


Merhaba kizlar!

Dün Müller marketine ugradim ve 
aldigim makyaj malzemeleri bunlar:


Sally Hansen "Red Zin" Oje
Ojenin fiyati 8,95 Euroydu ve gecenki aldigim beyaz "Bleach Babe" ojesi okadar hosuma gitmeseydi almazdim bu fiyata, 
ama güzel bir sonbahar kirmizisina ihtiyacim vardi ve
 buda iyi cikarsa sanirim yeni favori oje markami bulmus olacagim.

Maybelline Lash Sensational Rimel
Cok güzel yorumlar okudum hakkinda, fircasi kullandigim Benefit Roller Lash rimeline cok benziyor ve fiyati 9,45 Euro olarak onun yarisindan bile daha az, denemek istedim.

Catrice Ultimate Stay "050 Rosy Rose" Dudak Kalemi
Ba-yil-dim! Rengi okadar güzel, okadar güzel duruyorki dudakta.
FOTD de yaptim, post edecegim, ama fotograflarda gercekte oldugu kadar güzeligini yakalayamiyorum maalesef. Siddetle tavsiye ederim, fiyati 2,25 Euroydu.

Catrice Longlasting "070 I got you babe!" Dudak Kalemi
Longlasting Serisinden bir cok kalem var elimde simdi ve hepsi cok güzel, cok cabuk bitiyorlar yada ben cok kullaniyorum ;)
Ama sadece 1,95 Euroya zaten süper fiyatlarida var ve
bu renk cok güzel dogal bir "Daha güzel dudaklar" rengi :)


Essence Longlasting "06 A Girl´s Dream" Dudak Kalemi
Essence in dudak kalemlerini herkes begeniyor ama ben henüz kendime yakistirdigim bir rengi bulamadigim icin sevmiyordum, bu yeni seriyi görünce bu rengide begenince tekrar Essence denemek istedim, cok asiri güzel bir kalem,
yumsacik ve rengi cok güzel koyu bir kirmizi, tam sonbahara göre
fiyatida sadece 1,45 Euro!


Cilt Bakim Numuneler
Cildim cok kuru benim ve sadece Nivea orjinal kremini kullaniyorum aylardir,
biraz lüks markalara bakayim dedim,
annem Shiseido dan krem al diye tutturuyor herzaman ama fiyatlar inanilmaz yüksek
Müller marketinde sagolsunlar bir ton denemem icin numune verdiler, 
su an sadece Lancome in "Dreamtone 1" kremini kullanip bitirdim ve maalesef cildimi inanilmaz yakti ve sivilce cikti kullandiktan sonra
ayrica kokusu cok parfümlü 
iste bu yüzden böyle numuneler süper oluyor
insan cildine iyi gelip gelmedigini anliyor :)



Suddenly Madame Glamour Parfüm
Almanya Lidl Süpermarketinden aldigim Duspeeling lerden ve far dan tik tik  cok memnun kaldigim icin 
artik her gittigimde diger ürünlerede bakmaya basladim
Yukardaki parfümü denedigimde esim burdan parfüm mü alacaksin dedi
hani fiyatlar cok uygun oldugu icin cilde zararli olur diye düsünüyor
ama alakasi yok
ben parfümü geri yerine koydum ve alisverise devam ettim ve 
esim kendisi bana bir müddet sonra "nekadar güzel kokuyormus, al hadi neyse" diye fikrini degistirdi.
Fiyati sadece 4,59 Euro ydu!
Internetden baktim, ingilterede parfümeri testden gecmis ve cok iyi bir parfüm ve Chanel Coco Mademoiselle e dupe ve ondan bile daha güzel olarak secilmis bir cok kadindan.

Cien "11 fuchsia pink" Ruj
Bu rujun fiyati 1,49 Euroydu. 
Cok cirtlak bir pembe rengi, ama ben sevdim acikcasi.
Cok sevdigim fransiz bir blogcu tik tik sürekli bunlari makyajlarinda kullandigi icin bende bir sans vermek istedim,
sanirim bir iki renk daha alirim, fiyati zaten saka gibi ve cok kremsi bir yapilari var, kalici degil ama kolayca tazelemek icin güzel.


Dudak Ürünlerin Swatchlari
Cien fuchsia pink, Catrice Rosy Rose, Catrice I got you babe, Essence A girl´s dream





Flormar Ojeler 
Bu iki ojeyide arkadasim türkiye tatilinden benim icin getirmis, beyazini denedim bile ve cok güzel dogal bir parlak nude rengi, diger maviyi denemedim henüz, ama severim flormar ojelerini zaten,
maalesef artik almanyada satilmiyorlar.


10 yorum:

  1. Oh bir sürü güzel şey almışsın, güle güle kullan canım. Daha dün Sally Hansen ojelere baktım, senin sevdiğin Bleach Babe 'i bulamadım, Red Zin 'e takıldı gözüm. Aynı tonlarda ojelerim olduğunu yazmıştım geçen blogda, alamadım yani. Umarım sen seversin. Essence dudak kaleminin swatchlarına baktım hemen, bayıldım! Ne çok numune var orada! Ah o Lidl 'lar, bayılıyordum oraya! Dönerken kutu kutu C vitamini almıştım, ama kozmetik ürünlere bakmamıştım hiç :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yorum, cok tesekkür ederim :) Essence kalemlerin yeni serisi galiba, cok tavsiye ederim :)

      Sil
  2. hepsini güle güle kullan, umdugun gibi olur insallah. Maybelline rimeli bende cok merak ediyorum hakkinda iyi seyler duydum ve ambalaji bana cok cazip geliyor "al beni" diye bagiriyor. :-) elimdeki rimmel'lerimi bitirdikten sonra bende denemek istiyorum bu yüzden senin yorumunu simdiden cok merak ediyorum. Umarim bir özet yaparsin. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdilik iyi gibi, post yapacagim mutlaka :)

      Sil
  3. Hepsini iyi günlerde kullan. O dudak kalemlerine bittim <3 Zamanım olursa ben de bakacağım. Bir de Shiseido benefiance serisini gördüm. Çok memnun kalacağını düşünüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah tatlim, cok sagol :) Kalemleri cok tavsiye ederim :)

      Sil
  4. CAtrıcede gelıyor ohh bızede valla tatlım ordan yağdır bıze malları sırayla gelsınler ulkeme :)) gule gule kullanasın mutlu mutlu

    YanıtlaSil
  5. Dudak kalemlerine bayıldım.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım^^ Aklım kaldı vala şu parfümde:)

    YanıtlaSil
  7. dudak kalemlerine bayıldım rossmannlara catrice geliyor sonunda bizde bu dudak kalemlerinden alabileceğiz :) yaşasın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...