19 Ağustos 2015 Çarşamba

Tüm Rujlarim ve Swatchlari!


Urban Decay "69", L´Oreal Color Riche "Heike´s Nude", Nars Audicious "Brigitte", Mac: "Vegas Volt","See Sheer","Peach Blossom", "Kinda Sexy" ve "Russian Red"


Catrice Ultimate Stay: "060 Floral Coral, 030 Wood You Love Me, 070 Plum&Base", Essence "04 On The Catwalk", Alverde "27 Dusty Pink" ve "52 Primrose", Cien "11 fuchsia pink" ve Catrice Ultimate Colour "320 Kiss Kiss Hibiscus"


Su an rujlarimi yariya indirmem gerekse, bunlarin kalmasini isterdim:


Nars-Brigitte
Alverde- Primrose
Essence- On the Catwalk
L´oreal- Heikes Nude
Mac-See Sheer
Catrice-Wood you love me
Catrice- Floral Coral

Urban Decay-69

Üveycocuk muamelesi gören rujlarim:

Mac "Russian Red"- sürmesini zor buluyorum ve acik tenime rengi cok agir geliyor
Mac "Kinda Sexy"- bu renkde daha bronz tenlerde güzel duruyor, kendime yakistirmiyorum


Sizin favori rujlariniz neler?



17 yorum:

  1. süper bir yazı olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. mac kinda sexy 'i gönder kullanmıyrsan :))) hepsi harika canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Back2Mac yapacagim yeni ruj almak icin tatlim, sagol :)

      Sil
  3. Ben de kinda sexy için delirmeyengillerdenim. bu kadar meşhur olmadan önce almıştım. En çok kendime mauve, gül kurusu tonlarını yakıştırıyorum. En sevdiğim Mac Modesty <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O rengi hic bilmiyorum, bakayim counter de :)

      Sil
    2. http://lifestyleofsiri.blogspot.com.tr/2015/01/en-sevdigim-mac-rujum-mac-modesty-ruj.html ^.^

      Sil
  4. Russian Red'i bana yolla inanılmaz merak ediyorum :D Kinda Sexy'yi ben de hiç sevmedim ben de beyaz tenliyim sanki açmadı gibi beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Back2Mac yapacagim yeni ruj almak icin tatlim, Kinda Sexy i bir kalemle kombine ediyorum yada üzerine bir renkli gloss la, öyle dene en azindan bosuna gitmemis oluyor :)

      Sil
    2. Şaka ediyorum :) O çok güzel bir uygulama keşke burada da olsa. Daha doğrusu var mı acep? Ya Toledo Koleksiyonundan Opera isimli bir kırmızı aldım eğer denk gelirsen kırmızı olarak bir dene. Ben de beyaz tenliyim ama rujla aşk yaşıyorum :D

      Sil
    3. Vardir mutlaka Back2Mac tüm dünyada var diye biliyorum, kutularin icinde yaziyor cünki Back2Mac diye :) Simdiye kadar hic koleksiyon ürünü almadim bakayim :)

      Sil
  5. Hepsinin renkleri çok güzel :)
    Bende kinda sexy ve ruby woo'yu çok kullanıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ruby woo cok harika duruyor instagramda cok görüyorum ama kesin oda yakismaz bana :(

      Sil
  6. Renkler çok güzel. On the catwalk, dusty pink ve urban decay favorilerim oldu :)

    YanıtlaSil
  7. urban decay ve catrice rujlara ayrıca ama mac see sheer en favori rujlarım içindedir gerçekten harika bir rengi var..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bencede, keske daha kalici olsa :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...