2 Ağustos 2015 Pazar

Temmuz Favorileri! Mega-Post!

Bu ay gercekten tüüüüm begendigim ürünleri üsenmeden toparladim bir araya ve fotograflarini cektim, söyle topluca bir halledelim ;)


Shiseido Compact Fondöten "Light Ivory"
Sicak günlerde resmen kurtaricim oldu, icindeki aynasi ve süngeriyle cok pratik, hem kapaticilik veriyor, hem pudraliyor aninda, biraz bronzlastigim icin rengide artik süper uyuyor tenime, artik bu ürünü yazlari daima alirim diye düsünüyorum, cok güzel :)

Manhattan Compact Fondöten "Vanilla"
Sabahlari evde makyaj yapmaktan sonra bunla iyice anlimi ve cenemi pudralayip cikiyorum, yenisinide yedekledim bile, defalarca aldigim bir ürün :)

Cien Göz Fari "13 Soft Cream"
Almanyadaki Lidl Süpermarketin kendi makyaj ürünleriymis, 
böyle bir renk uzun zamandir aradigim icin görünce hemen almistim,
ama nekadar iyi bir ürünmüs cok sasirdim dogrusu,
tekrar gidince yine baktim baska renklerini almak icin ama kalmamis maalesef, umarim Cien makyaj ürünlerini almanyaya düzenli getirir,
fransiz bloglarda cok övülüyorlar.

RevitaLash Kirpik Uzatici Serum
Bir kac haftadir kullaniyorum, henüz yazisini yazmadim, önceki-sonraki fotograflar koymak istiyorum. Özellikle rimel sürdükten sonra cok bariz fark belli oluyor, her aksam yatmadan önce sürüyorum.

Benefit Roller Lash Rimel
Bu rimelide cok sevdim, kullandikca daha iyi oldu resmen, yine bunu ve They´re Real i almak istiyorum, ama drugstore danda yeni cikanlar ve cok övülenler var onlarida merak etmiyor degilim,
kirpiklerimde daha uzun olunca dahada güzel oluyor tabii.

Benefit Coralista Allik
Daima favorim, bitti bitecek, son Project Pan imda bahsetmistim tik tik.

Nars Creamy Concealer "Vanilla"
Kapaticiligi ve kaliciligi cok güzel, cok begendim. Tekrar almayi düsünüyordum, ama su an Catrice Camouflage Liquid ürününü yeni aldim ve buna cok benziyor ve o sadece 4 Euro, Nars icin galiba yaklasik 30 Euro ödemistim, eger uzun vadede Catrice ürününü begenmezsem tekrar bunu alirim.

Essence Make Me Brow Koyu Renk
Benefit kas rimelinide cok begenmistim, sirf cabuk bittigi icin ve fiyatida cok pahali oldugu icin tekrar almamistim, ama bu essence ürünüde harika ve fiyat olarakda süper, cok tavsiye ederim.

Artdeco Oil Control Paper
Sicak günlerde parlak ve yagli görüntüyü ciltden almak icin ideal, sürekli yanimda tasiyorum.

P2 Kahverengi Göz Kalemi
Bu ürünü Mac Kalemlerimden daha sIk kullaniyorum, hic akmayan, cok güzel bir ürün, dm marketin kendi ürünü, fiyat olarakda 2,75 Euro ydu galiba, cok tavsiye ederim.

Catrice Made to Stay Gloss "070 Red Revolution"
Cok kalici bir gloss ve rengi muhtesem bir kirmizi, Catrice de ucuzluk varken alip deneyim dedim, bir renk daha aldim, oda güzel, ama buna bayildim, keske daha önce alsaymisim, sanirim artik satilmiyacak. 
Bu arada Catrice yeni drugstore favori markam oldu kesinlikle!

Dudak Kalemleri
Son bir aydir cooook düzenli olarak dudak kalemleri kullandim, 
ruj sürmesem bile kalem mutlaka sürdüm, cok fark ediyor cidden. 
Kirmizi Catrice Glossla beraber yine Catrice den olan Longlasting "050 Red Lip District" Kalemine ba-yil-dim. Kullandigimda cok iltifatlar aldim, very sexy duruyor cidden ;)
"080 Thats What Rose Wood do!" Longlasting Kalemide cok dogal bir dudak rengi verdi, Alverde ninde "16 Pretty Mauve" cok hos bir eflatun rengine kacan süper yumsak ama kalici bir dudak kalemi, fiyatlari cok uygun hepsinin, cok tavsiye ederim, ben kesinlikle daha cok almayi planliyorum. Kücük dudak kalemi maalesef Maybelline den artik satilmayan "66 Rose" rengi, benzerini bulamiyorum maalesef, Douglasdanda swatchlar yaptim her markadan ama tutan bir renk bulamadim henüz.


Bioderma Misel suyu
Fazla söze gerek yok, daima favorim zaten.

Mac Fix+
Cok sevdim, cilde bir canlilik, parlaklik, nem veriyor, kesinlikle büyük boyunu alacagim, formülü degismis umarim yeni formül bunun kadar iyidir.

Kiko 844 Quick Dry Oje
Hic bir oje icin bukadar iltifat almamistim, Kabinda pembe gibi duruyor, tirnaklarda hafif kiraz kirmizisina kaciyor bende sanki, bunuda birdahaki Kiko alisverisimde yedekliyecegim kesinlikle.
Edit: ojenin ismi zaten "Cherry Pink" mis :)

Sally Hansen 171 Bleach Babe Oje
Beyaz Ojeleri hic sevmemistim simdiye kadar, sanki tirnaklara Tipp-Ex sürülmüs gibi görüyordum, ilk önce Essie markasinin cok övülen Blanc beyaz ojesini almistim ve sürmekte cok feci zorlandim, essie nin renkli ojeleriyle bir türlü aram düzelmedi gitti.
Renk ama hosuma gittigi icin Drugstore da yine beyaz bir oje bakininca Sally Hansen denemek istedim ve bu süüüüüper. Cok klasik, hafif bir isilti var icinde, sürmesi cok kolay, kurumasi hizli, üstüne Essie nin Top Coat "Good to Go" sürünce günler boyunca kalicida oldu.

Vichy Dermablend Fondöten "Opal"
Bunada fazla söze gerek yok. Kapatici olarakda süper, daima favorim.

Estee Lauder Maximum Cover Fondöten "1N3 Creamy Vanilla"
Güzel havalarda tenim biraz bronzlasti ve simdi bunun rengi bana tam oluyor, cok hos bir ürün, ben Becca nin Shimmering Skin Perfector inle de karistirip sürüyorum biraz canlilikda versin diye.


Lidl "Beauty Elements Peeling Dusjel"
Cok sevdim bu ürünü, diger kullandigim eflatun renkli olanda güzeldi, ama daha agir parfüm kokuyordu, bu daha ferah kokuyor. 
Özellikle bacaklarima bronzlastirici sürmeden kullanmayi sevdim.

Alverde Bronzlastirici Sivi Krem
Bu ürün hakkinda forumlarda okudum cok iyi diye, yoksa alverde nin genelde kokulari hosuma gitmedigi icin almiyorum. 
Fiyat olarakda 4 Euro gibi birseydi galiba. Cok cok sivi ve iyice yedirerek bacaklarima sürüyorum. Verdigi bronz ten muhtesem dogal duruyor. Hic bir sorun yasamadim, sürdükten sonra ellerimi bol sabunla yikadim ve ellerimde bir renk bulasmasida olmadi. Bacaklarima sürüyorum, bir kac saat sonra yada ertesi gün dus yapiyorum ve bronzlastirici kokusuda gidiyor, cok tavsiye ederim!

Alien "Essence Absolue" Parfüm
Cooooook güzel, muhtesem kokuyor, cok kalici, özellikle aksamlari icin mükemmel, mutlaka koklayin!

Becca Shimmering Skin Perfector "Pearl"
Bu son ay bu ürünü cok düzenli kullandim, elbise giydigimde bacaklarimada sürdüm, cok güzel dogal bir parlaklik verdi. Bitince yeniden almak istiyorum mutlaka, birde yeni cikan Moonstone rengini cok merak ediyorum :)

Dove Deo Invisible
Daima favorim, terlemeyide engelliyor.

Rexona Maximum Protection Deodorant Krem
Terlemeyi mükemmel engelliyor, gelmis gecmis en iyi deodorant. Elbise giydigimde bu kremi bacaklarimin birbirine sürttüge yerlerede sürdüm, cok güzel korudu tahris olmadi hic, tavsiye ederim!


Dove Oil Care Sac Bakim Serisi
Bayildim bu ürünlere, saclarim cok güzel görünüyor, hic elektriklenme vs yok artik, bir kac baska Sac ürünleride aldim drugstoredan denemek icin ama bunlari kesinlikle tekrar alacagim, fiyatlarida cok cok uygun zaten.

Alterna 48 Saat Volume Bamboo Sprey
Nemli saclarima sIkIyorum ve hem yumsatiyor, hemde kivir kivir ve havali yapiyor, buda bitince tekrar alinacak ürünlerden.

Elnett Sac Spreyi "Extra Kalici"
Sac spreyini cok nadir kullananlardanim, ama bu kesinlikle cok iyi,
sacimi düzlestirdigimdede kullaniyorum kalici olsun diye yada kivir kivir oluncada canli kalsin diye sIkIyorum, hic beton gibi yapmiyor, cok hos.

Loreal Casting Creme Gloss "415 Soguk Kestane"
En sevdigim, senelerdir aldigim sac boyasi, blogdada düzenli bahsediyorum zaten. Almanyada sadece Müller marketlerinde satiliyor bu renk maalesef, kullandigimda kimse anlamiyor boya oldugunu, cok dogal, parlak bir koyu kahverengi oluyor bende.


Compeed Ayaklar icin Yara Bandi ve Yara olmasini engelleyecek Krem
Bir sürü yeni yaz ayakkabasi aldim ve hepsininde ortak yani ayaklarim onlara alisana kadar yara yapmalari, bunu engellemek icin cok etkili bir sekilde compeed in Krem Stick ini kullaniyorum. 
Eger yara olduysada acimamasi icin ayak bantlarini yapistirabiliyorsun, bunlarin cesitleri var, ben üc cesit aldim kücük büyük ve hepsini karisik bir kutunun icine koydum yanimda tasimak icin. Compeed in bu ürünleri olmadan bir yaz gecirdigimi hatirlamiyorum senelerdir.

P2 Pocket Tirnak Törpüsü
Süüüüper. Tirnaklari feci törpülüyor, hic tirnak makasina gerek kalmiyor, kabininda olmasi cok pratik. Kesinlikle yine alirim.

Nivea Klasik Krem
Aksam kremi olarak kullaniyorum, cildim cok seviyor :)

Dove Sabun
Cildimi temizlemek icin kullaniyorum, bu üründe tenime cok iyi geldi.

Ebelin Kas Sekillendirici Tiras
Süper birseymis bunlar, bir paketde üc tanesi var, kuru cildin üstünden geciyorsun ve resmen tüyleri aliyor, cok pratik. 


Herkese güzel bir pazar dilerim! :)


9 yorum:

  1. Bioderma benim de favorim o kaş jiletini de çok merak ediyorum ama beceremem sanırım kullanmayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kaslarimi iple aldiriyorum canim ve bunla sadece üstde cikan tüyleri aliyorum hic sekline dokunmadan ;)

      Sil
  2. O Manhattan compact fondötenini ben de deniyim bakıyım nasılmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyati sadece ~4 Euro, denemek icin süper :)

      Sil
  3. Bu ay abartmiyorum tek bir makyaja dair favorim yok ve yine abartmiyorum tek bir gun bile makyaj yapmadim olu gelin gibi gezdim surekli:D ama o kadar sicak ki insanin bisey yapasi malesef kalmiyor ve Dove un sampuanini cok merak ettim gercekten neden Turkiyeye markalarin en guzel urunlerini getirmiyorlar acaba hatta gorseldeki dove un sac yagi yine burda yok sanirim harika bir yazi olmus ellerine saglik!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sicaklarda makyaji bende cok hafif yapiyorum, zaten tazelemekde gerekiyor sürekli :)

      Sil
  4. P2 markasıyla tnaışacağım bakalım, abimin öğrencisi güzel güzel şeyler getirecek inşallah :D Güzel ürünler ablacım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice markasinada bak mutlaka canim, onunda fiyatlari cok uygun ve cok güzel ürünleri var :)

      Sil
  5. Valla harika ürünler harika seçimler yine.
    Bi ara yine bi Almanya seyahatinde dnk getirip, yeni cicilerden ya da alamadıklarımdan alıp yapıcam bişiyler :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...