2 Ağustos 2015 Pazar

Son Zamanlarin Drugstore Alisverisleri!


Catrice Favori markam oldu Drugstore´da.
Ultimate Stay Rujlarindan ücüncü rengimi aldim "070 Plum&Base", sürüsü süper ve kaliciligi cok iyi, renk sahane
Mac Plumful rengini hatirlatti bana.
Liquid Camouflage inda iki renginide aldim, 020 tam ten rengim, 010 da biraz daha aydinlik, ikisinide cok sevdim, 
Nars Creamy Concealer i cok hatirlatti bana yapilari.
Lumination Limited Edition Serisindende bir altin far ve oje aldim,
ikisinide denedim ve harikalar!



Casting Creme Gloss sac boyasindan favorilerimdede bahsetmistim zaten.
Dove in Advanced Sampuan ve Sac kremi Serisini bir youtuber tavsiye etti, bende Oil Care serisini cok begendigim icin bunuda denemek istedim, indirimde sadece 2,99 Euro ydu tanesi Rossmannda.
Müller den tirnak kesici ve cimbiz aldim, ama cimbizdan hic memnun degilim, simdiye kadar kullandigim en iyisi Wilkinson markasindandi, bir yerde görürsem onu alacagim.


Sally Hansen oje, pembesi yaninda hediyeydi.
Benim ten rengime pembe rengi pek yakismadi maalesef,
ama beyaz oje süper.
Essie Blanc tamamen bir yanlis alisverisdi, 
sürmesi cok zor, hic tavsiye etmem.


Weleda Nar Duskremi hediye geldi bana, kokusunu hic sevmedim, Weleda markasini genelde begenmiyorum maalesef, yapisi iyi nemlendiriyor ama, vücud kremi gibi.
Cien in Duspeeling lerinden favorilerimdede bahsetmistim zaten.
Guhl markasininda bu kahverengi saclar icin olan sampuanini ve sac kreminide cok merak ederek aldim, bir kac kez kullandim ve sevdim, diger ürünlerimle degis tokus kullaniyorum.


29 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Valla sen yazdıkça bu Catrice hakkında çok güzel fikir sahibi oluyorum. Sözde bizim burada Rossmann'a gelecek ama Allah bilir ne zaman! İnşallah gelir de ben de o concealer ve farlarını deneme imkanı bulurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah gelir, cok harika ürünleri var :)

      Sil
  2. Sevgişli Vivacım, Almanya taraflarına bir seyahat düşünüyoruz. Gerçi olsa da 1 gece kalabiliriz. Sakın kaçırma diyeceğin bir kozmetik malzemesi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirsen en cok dm e ugramani tavsiye ederim, onlarin kendi markalari olan Balea, P2, Alverde de güzel ürünler var ve ayrica Catrice markasinida satiyorlar, bu aralar en cok onlari seviyorum. Fiyatlar cok uygun, bir sürü ürün alabilirsin,hem testerler oluyor deneye deneye alirsin caninin istedigi gibi ;)

      Sil
    2. o kadar zamanımız olur mu bilemem ki :( umarım gidebilirim.

      Sil
    3. elf var mı? bir de zoeva nerede satılıyor? zoevayı söyleme istersen hahahhahahah :)))))

      Sil
    4. yok tatlim elf maalesef, online ismarlanilabiliyor, ama bende hic denemedim. Zoeva ninda online sitesi var siparis verilebiliyor, sayfalarindan daha önce bir kac kez birseyler almistim, problem cikmadi :)

      Sil
    5. 1 gece kalacağımız online sipariş vermem söz konusu değil. Belki böylesi daha iyi ^.^

      Sil
  3. Catrice'ler çok güzel görünüyor,özellikle ojenin tırnaktaki duruşunu merak ettim.Güzel günlerde kullan cnm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef cekmemistim kullandigimda, ama birdahakine cekerim mutlaka :)

      Sil
  4. Weleda'yı ben de sevemedim. Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle dogal ürünleri hic sevemedim gitti bende, sagol tatlim :)

      Sil
  5. çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Alışverişlerinizi ne kadar bilinçli yapıyorsunuz. Bayılıyorum size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne güzel yorum, cok tesekkür ederim :)

      Sil
  7. Essie blanc bende de var, o kadar da kötü değil yahu. Tırnaklarınız çok küçük değilse tabii :p Essie'nin fırçaları hep büyük oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sürmeyi basaramadim dogru dürüst, Sally Hansen le problem olmadi, ama bende genelde renkli essie ojeler hep fiyaskoydu simdiye kadar zaten :)

      Sil
  8. Rujun rengi çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  9. Sayenizde Catrice ürünlerini çok merak edip Almanya tatilimde bir kaç ürün edindim ve şu an kullanmaya kıyamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa cok sevindim, umarim denediginde begenirsin ;)

      Sil
  10. Catrice ürünlerini çok merak ediyorum. Bir de o Dove'lar burda yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keske türkiyeyede getirsiler ikisinide, cidden güzel ürünler :)

      Sil
  11. bloguna yorum yapamadim cep telefonundan tatlim, postlar jarika olmus fotograflar anlatim süüüper, masallah ne güzel gezmisin :)

    YanıtlaSil
  12. Yine harika bir alışveriş listesi, seçimlerin süper Vivacım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Aaa! Essie Blanc alınacaklar listemdeydi ama madem öyle diyorsun hemen sileyim. Çok güzel şeyler almışsın canım, güzel günlerde kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sally Hansen in beyaz olanini al cok iyi :) 171 Bleach Babe ismi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...