20 Ağustos 2015 Perşembe

Maybelline Lash Sensational Rimel & FO




Bilin bakalim hangi taraf Benefit Rimeli ve Maybelline Rimeli ;)
Sabah kullandim ve tüm gün sonra baktigimda ikisi hala ayni duruyordu,
test etmeye devam edecegim ama simdilik sevdim Maybelline Rimelini,
gayet iyi is cikartiyor,
fircalari cok benziyor birbirine ve sürerkende problem cekmiyorum.
Tabii Benefit inkini simdi nerdeyse yarim senedir kullaniyorum
bakalim Maybelline nekadar dayanacak.
Bu arada sizden bakinca soldaki Maybelline , sagdaki Benefit :)



Gözler
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
Mac "Constructivist" Paint Pot göz kapaklarima
Mac "Painterly" Paint Pot kas altlarima
Mac "Teddy" Göz Kalemi göz altlarina
Benefit Roller Lash Rimel
Maybelline Lash Sensational Rimel

Cilt
Shiseido Sun Protection SPF30 "Light Ivory" Pudra tüm cilde
Mac Highlighter "Light Boost" göz altlarina ve highlighter gibi burun üstüne, ceneye, anlima
Mac "Pink Swoon" allik
Mac "Harmony" allik kontür icin


Dudaklar
Catrice Ultimate Stay "050 Rosy Rose" Dudak Kalemi



Catrice "Rosy Rose" dudak kalemine bayildim! 
Mutlaka bir tane daha alip yedekliyecegim, diger renklerede bakacagim tekrar :)


13 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum ama yazmaya bir türlü sıra gelmedi. Benefitle fırça benzerliğini de sayende öğrenmiş oldum. Yani Benefit almaya gerek yoook :))
    Makyaj da süper bu arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kapaklarini acip fotograf cekecektim unutmusum fircalari göstermek icin :) Simdilik memnunum, bakalim sonradanda bir problem cikmazsa ne gerek var daha cok para harcamaya ;) cok tesekkür ederim!

      Sil
  2. Benefit sanki bi parça daha güzel ayırmış kirpiklerini ama fiyat farkına bakıldığında hiç gerek yok onu almaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benefit rimelini yarim senedir kullaniyorum halada bitmedi, bu yüzden uzun dayanikli oldugu icin alinir. They´re Real cok süper yapiyor kirpikleri ama onunda fircasi cok büyük oluyor, yinede aklimda kaldi tekrar almakda istiyorum aksam makyaji vs icin iyi oluyordu oda, bunuda gündelik kullanirim olmazsa :)

      Sil
  3. ay bu gözlere fark etmez ki ne sürsen ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. Benefit aklımdaydı çıktığından beri, elimdekileri bitirmeden maskara almamak gibi bir kuralım var o yüzden bekletiyordum. Ben 2 ayda bir değiştiririm maskaramı mutlaka bu arada, o yüzden Benefit 'i alırsam da küçük boyunu tercih ederim. Artık Maybelline 'de listemde sayende, öpüyorum :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende normal rimelleri iki ayda degistirmem gerekiyor, kuruyorlar zaten yada bitiyorlar, ama Benefit rimelleri bende hep yarim sene dayaniyorlar, they´re real de öyleydi :)

      Sil
  5. Dün Rossmann'a gittim Catrice standı diziliyordu. Henüz satışa çıkmamış. Senin tavsiye ettiğin ürünlere bakarken, 400 no'lu farı elimi atmamla bulmam bir oldu. Fiyatları gayet makul bu arada. Bu dudak kalemi de resmen ruj gibi duruyor. Üzerinde ruj falan yok di mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok severim 400 numeraliyi, My first Copperware party degilmi? Güle güle kullan :) Yok hicbirsey sürmedim üstüne, gercekte dahada güzel duruyor :)

      Sil
  6. Maybelline rimeller uygun fiyatlı da. Aklımda olsun. Bu arada Catrice dudak kalemi çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...