15 Ağustos 2015 Cumartesi

FOTD- Natural


Hey Tatlilar!

Umarim yaziniz güzel geciyordur :)
Bugün basit ve hizli bir makyaj yaptim ama market alisverisimde beklemedigim anda iltifat alinca
bu makyajida bloga koymak istedim :)

Gözler
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
Mac "Indianwood" Paint Pot göz kapaklarima ve ince bir göz fircasi yardimiyla göz altlarima
Catrice "Camouflage 010" kapataci kas altlarima
P2 "050 Touch of Amber" alligini gözlerime gölgelendirmek icin
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Vichy Dermablend "15 Opal" kapatici gibi gereken yerlere
Catrice Liquid Camouflage "020" göz altlarina
Benefit "Coralista" allik


Dudaklar
Catrice Longlasting Dudak Kalemi "150 Vintage Rose"
Blistex "Lip Tone"


6 yorum:

  1. Bana göre makyaj!
    Pure and natural..bayıldım ..

    YanıtlaSil
  2. dudaklar ve gözler harika olmuş çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ay o farın rengi göz rengini ne de güzel vurgulamış, muazzam!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...