5 Ağustos 2015 Çarşamba

FOTD - Gümüs Gözler

Uzun bir aradan sonra tekrar bir Makyaj Post´u :)
Bu  makyaja uygun olan Kiko gümüs renkli ojemide sürmüstüm, 
günes isiginda cok güzel parliyor gümüs rengi, tavsiye ederim :)




Gözler
Kaslarimin ön tarafinda daha dogal durdugu icin Mac "Omega", diger kisminda "Espresso"
Daha düzgün gözükmeleri icin cok begendigim Essence-"Give me brow" kas jeli
Urban Decay Primer Potion göz bazi
Cien 13 Soft Cream Isiltili far+Alverde gri far karisik göz kapaklarima
Mac "Soba" gölgelendirmek icin
Urban Decay Chill Spray far fircamin üzerine renklerin daha parlak gözükmesi icin 
Clinique "101 Diamond Black kalemi" hafifce göz cevreme
Benefit Roller Lash Rimel

Cilt
Estee Lauder Double Wear Maximum Cover "1N3 Creamy Vanilla"
Catrice Liquid Camouflage "020" göz altina
Kiko paletinden pembe far rengini allik olarak hafifce
The Balm Mary Lou Manizer Highlighter

Dudaklar
Catrice Longlasting Dudak Kalemi "150 Vintage Rose"



Urban Decay in Chill makyaj sabitleyici spreyini hic tavsiye edemem, Mac Fix+ gibi en azindan farlara parlaklik vermek icin kullanayim dedim, ama sadece bir kac saat dayandi ve sonra farim altinda baz olmasina ragmen resmen kayboldu :(

Kiko paletini cok begeniyorum, bir limited edition ürünüydü artik satilmiyor maalesef, ama pembe rengini gözüme sürdügümde insanlar bana agladinmi diye sorduklari icin allik olarak bir deneyim dedim ve cidden cok güzel bir gül kurusu rengi, hafif yada daha yogunda sürülebilir. Eger pembe farlariniz varsa bu sekildede bitirmenizi tavsiye ederim :)


TheBalm Mary LouManizer aydinlatici bende maalesef kalici olmuyor, gün boyu yanimda tasiyip yeniliyorum gerektikce, aynasi olmasi cok pratik bu yönden. Elimdende düsürmedim ama yinede bir parcasi kirildi, umarim hepsi ufalanmaz yakinda :)

Catrice Liquid Camouflage cok hos bir ürün, ben bununla cok begendigim Nars Concealerimin arasinda fark göremedim henüz, böyle giderse Catrice almaya devam ederim, yeni favori drugstore markam zaten, her ürünlerini almak istiyorum resmen :)


16 yorum:

  1. Çok doğal ve hafif görünüyor makyajın, çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  2. Çok doğal bir makyaj olmuş şahsen tesettürlü olduğum için far kullanmıyorum kullansam da hep toprak yani doğal renklere yakın tonları tercih ediyorum bu makyajı çok beğendim ..bahsettiğiniz ürünlerden hangilerinin dm'de bulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim :) catrice kapatici ve dudak kalemi, alverde gri far ve essence kas jeli ürünleri satiliyor dmde ve beyaz farida lidl den aldim kendi markasi cien den, fiyatlari cok uygundu 2-3-4 euro gibi :)

      Sil
    2. Cevap için teşekkür ederim her ikisi de bana çok yakın .

      Sil
    3. umarim sende begenirsin ;)

      Sil
  3. Yine harika ve doğal bir makyaj yapmışsın. Bayılıyorum senin makyajlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler tatlim cok sevindim :)

      Sil
  4. Ay kalemin rengine bayıldım, bence ben bunu daha önceden de demiştim :*

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel! O mac farlarını denemek istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkürler canim :) farlari tavsiye edebilirim iyiler gercekten :)

      Sil
  6. Bende de Givency'nin 4lü bir paleti var, onda da kırmızı alttonlu bir pembe far var ve 1-2 sefer sürdüğümde bana da ağladın mı diye soruldu. Hiç allık olarak kullanmak aklıma gelmemişti, deneyeyim canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah güzeldir yanaklarda, dene mutlaka :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...