22 Ağustos 2015 Cumartesi

Favori Mac Ürünlerim!


1. Fircalar
Ayrintili olarak bu post da bahsetmistim tik tik.
Daha fazla fircalarinida aldim, ama nihayetinde yillardir sürekli kullandigim ve elimde kalan bunlar.
Mac fircalarimdan 239 numerayi kaybedip tekrar almisligim var, onsuz göz makyaji yapmayi düsünemiyorum, hatta iki tane var elimde. 
217 numerayida cok seviyorum, ama Zoeva 227 fircasi nerdeyse ayni hatta daha yumsak daha cok hosuma gidiyor.
Bundan sonrafirca ihtiyacimi Zoeva markasindan karsilayacagim, son zamanlarda inanilmaz güzel fircalar cikartiyorlar, fiyatlarida Mac´e bakarak ücde biri degil.

2. Alliklar
Benim favorilerim: Harmony (hem allik, hem kontür icin süper, gözlerde gölgelemek icinde cok iyi, Wedge farina benziyor), Margin (inanilmaz güzel bir parlaklik veriyor cilde), Pink Swoon (cok dogal bir mat pembe) ve Peaches (cok dogal bir mat turuncu).
Örnegin benim acik tenimde Melba rengi güzel durmamisti.
Alliklarimi depot yaptigim icin üzgünüm, tekli olmasi daha kullanisli oluyor, yaninda götürebiliyorsun, bir daha aldigimda tekli alacagim yine.
Tüm Mac alliklarimin Swatchlari icin tik tik.

3. Farlar
Mac far paletimden en cok kullandigim ve sevdigim renkler, olmazsa olmazlar: Omega (kaslarim icin/far olarak/gölgelemek icin/burnumu kontür yapmak icin), Brulé, Wedge, Ricepaper, Soba ve All That Glitters. Bu renkler bittikce yeniden alinacak olanlar. All That Glitters Mac Margin alligiyla kombine edildiginde cok güzel bir makyaj oluyor. 
Brulé yi iki kere ve Omega yi bir kere bitirip yeniden almisligim var, farlar cok uzun (en az 3-4 yil) dayaniyor bende.
Tüm Mac paletimdeki farlarin swatchlari icin tik tik.

4. Rujlar
Mac den su an tekrar alabilecegim tek ruj "See Sheer" rengi.
Tüm rujlarimin swatchlari icin tik tik.
Birde daha önce "High Tea" kullanmistim, onuda nude renkli rujlarin üstüne kullandigimda cok iltifatlar aliyordum, bu yüzden onuda tekrar almak istiyorum. 
Lustre Finish olduklari icin Kaliciliklari iyi degil maalesef, kaliciligi iyi olan Amplified ve Matte serilerindende benim henüz favorim yok.

5. Mac Göz Kalemi "Teddy"
Mac den daha önce ayni seriden Coffee renginide almistim, ama bana yakismamisti. Technakohl liner lerden "Auto de Blu" mavi rengini aldim, oda akiyor bende maalesef.
Teddy göz kalemini iki kere aldim, birincisini ama bitiremeden kaybetmistim.
Icinde cok güzel bir parlaklik barindiran bir kahverengi, önce siyah kalem sonrada üstüne bunu sürüncede güzel oluyor, bu tüyo yu ünlü hindistanli aktris Katrina Kaif in bir reportajinda okumustum.

6. Mac "Painterly" Paint Pot
Tamamen benim ten rengim (NC15-20), özellikle kas altlarima kullanmayi cok seviyorum, süper dogal duruyor. 
Elimde iki tane daha farkli renk var, ama acikcasi kaliciliklari bende pek iyi degil. Altina far bazi kullanmam gerekiyor ve ozaman bile saatler gectikce sönük gözükebiliyorlar. Ama Painterly rengi cok kolay ve cabuk parmaklarla uygulanabiliyor, bu yüzden tazelemek problem olmuyor. Keske daha kalici olsa daha cok begenirim.

7. Mac Prep&Prime "Radiant Rose"
Cooook harika bir ürün. 
Diger "Light Boost" rengini hic begenmedim ve pek iyi olmayan bir kapatici gibi kendisi benim icin, ama "Radiant Rose" rengi cok farkli, icinde isiltilar var, hafif pembeye kacmasi göz altlarinda süper duruyor, porselen bebek gibi bir görünüm veriyor. 
Oldukca pahali bir ürün, ama acik tenli olanlar icin almaya kesinlikle deger.

8. Mac Fix+
Seneler boyunca ne ise yarayacak bu ürün, zaten elimde Avene Thermalsuyu var diyerek almadigima okadar pismanimki.
Icindeki Glycerin cildi gün boyu nemli tutuyormus. 
Makyajimi yaptiktan sonra bunu sIktIgimda saatler sonra bile aynaya baksam cok taze isil isil bir cilt görüyorum,
özellikle kuru cildi olan biri oldugum icin dahada cok sevdim bu ürünü sanirim.
Ayrica fircama far rengini aldiktan sonra bunu sIktIgimda cooook güzel rengin pigmentlerini ortaya cikartiyor, göz makyaji dahada harika duruyor.
Denemek icin kücük siseyi almistim, nerdeyse bitti ve kesinlikle büyük siseyi alacagim tekrar.


"Peki bana sadece bes tane ürün tavsiye et Mac´den" deseniz bunlari tavsiye ederdim:

Mac Harmony allik
Mac Margin allik
Mac Fix+
Mac Omega far
Mac All that glitters far


Sizin olmazsa olmaz Mac tavsiyeleriniz hangi ürünler kizlar? :)


7 yorum:

  1. Güzel bir yazı olmuş, bu yazıdan sonra Mac ' e ilk uğradığımda harmony ve margine bakacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Paradisco, Paradisco, Paradisco.
    Paradisco eksik. :-)) Dünyanin en güzel ve essiz far'i.
    Onun disinda girl about town, barcelona red ve modesty ruj.

    MAC'in en gereksiz ve ise yaramayan ürünü ise: kirpik kivirici.
    Iki euro'ya aldigim ELF kivirici mi kat kat daha cok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak Paradisco yu iyi aklima getirdin, bir aralar onun dupe fari vardi bende cok severdim, yazdim kenara mutlaka alacagim :) Diger ruj renklerinede bakacagim mutlaka! :)

      Sil
  3. cok güzel bir yazı olmus canım zevkle okudum :)

    YanıtlaSil
  4. Benim de son zamanlardaki favorim Modesty adindaki ruj, her gun elim gidiyor cok guzel.

    YanıtlaSil
  5. Love lorn ve modesty rujlarını çok severek kullanıyorum <3 bir de studio fix kapatıcılar gerçekten işe yarıyor. Benim en beğenmedim mac ürünü kırmızı şişedeki göz temizleme solüsyonuydu.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...