5 Ağustos 2015 Çarşamba

Dm Alisveris!



Gecenki drugstore alisverisimde saclari ve tirnaklari güclendirecek haplar almistim tik tik,
biri Tetesept markasindan biride Abtei dan,
maalesef Tetesept den olan haplardan sivilce yaptiklarindan süphelendim, cünki nezaman iki üc gün üst üste onlari kullansam sivilcelenme oldu yüzümde,
ama Abtei Haar Vital haplarindan cok memnun kaldim,
fiyati 3,75 Euro ve 30 tane hap iceriyor, bir ay yetiyor yani,
tirnaklarim hic olmadigi kadar saglikli ve sert uzadilar,
ayrica saclarimlada hic sorun yasamiyorum bu aralar :)

Favori Ebelin Aseton umuda aldim, bu aralar her iki üc günde yeni bir oje sürüyorum, cok lazim oluyor :)

Bioderma misel suyunu kullaniyorum senelerdir, ama baktim Garnier in misel suyunun  mini verziyonu cikmis hemen alip denemek istedim :)

Cikolata renginde bir oje ariyorum, Essence in "11 nude, dos, tres" rengini aldim, ojenin kendisini begendim, sürmesi kolay ve güzel parlaklik veriyor, ama tam cikolata rengi degil, biraz daha kahverengi-taupe gibi bir renk. 

P2 Colour Correcting Pen Oje temizleyicisi ni nihayet buldum! Meger digerlerinden yaninda degil, artik ayri koyuyorlarmis rafin en asagisinda, bende kac dm marketlerine girip baktim üzülüyordum artik satilmiyormu diye. Dogrudürüst oje süremiyorumki, tirnak etrafini temizlemek icin bu bana mecbur ;)

P2 den birde tirnak beyazlatici bir kalem aldim, acikcasi hic bir anlami yok kullanmanin, ben bir degisiklik görmedim? Sacma bir ürün. Ama kapaginin uc kismi böyle sivri oldugu icin tirnak altlarini temizlemek icin ideal :)





13 yorum:

  1. Dm'den en son Aldo vandini ismi buydu sanırım pure body fluid Manolya kokulu bir vücut kremi aldım ..kokusu sahanedir ben de nacizane teşekkür babinda tavsiye edeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sagol, bir dahaki gidisimde mutlaka bakacagim :)

      Sil
  2. Dm'in beauty blendera çok benzeyen makyaj süngerini denedin mi?Bu yılki yurtdışı seyahatimde aldım ve cidden muhteşem mutlaka bakmanı öneriyorum ben pişmanım niye 3'er 5'er almamışım diye :)Senin hazır elinin altındayken bi bak derim:) Ayrıca hepsini güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece büyük pembe olanini denemistim ve bana beautyblender süngeriyle karsilastirdigimda sert gelmisti, kücükleri denemedim ama hep satilmis oluyoröar baktigimda :)

      Sil
  3. Ay keşke haplardan burada da olsaydı, çok ihtiyacım var benim de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benzer birseyler vardir mutlaka canim arstir bakalim kesin bulursun :)

      Sil
    2. Ben size o haplardan gonderebilirim.

      Sil
  4. Güle güle kullan canım, o haplardan ben de istiyorum ama buralarda pek pahalı benzer ürünler. Tırnak beyazlatıcı ürünlerden de çok kullandım ama işe yarayanını görmedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden hic ise yaramiyor ya, tam fiyasko :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...