15 Ağustos 2015 Cumartesi

Catrice Türkiyeye Geliyormus & Benim Catrice Ürünlerim!

Sevgili Aycan Hayata Dair de okudum bu güzel haberi :)

Catrice en sevdigim makyaj markasi alman drugstore larda ve elimde markadan ne var ne yok toparladim bir araya sizin icin, umarim tavsiyelerimin faydasi olur :)



Catrice´den dudak ürünlerim:

Made to Stay Gloss´lar in kaliciligi iyi, güzel bir parlaklik veriyorlar ve parlaklik gittikten sonra hala renk dudaklarda oluyor: 020 Jen&Berrys (cok hos bir mauve-kirmizi rengi), 070 Red Volution (gündelik kulam icin ideal bir kirmizi)

Ultimate Colour "320 Kiss Kiss Hibiscus" (tam yazlik, sürüsü kolay ve yumsak, neon-pembe renk)

Ultimate Stay Rujlar harika, daha mat olduklari icin kaliciliklari iyi, seriden bende üc renk var:
030 Wood you love me (kahverengi), 070 plum&base (eflatun) ve 060 coral floral (pembe)

Longlasting Kalemleri cok sevdim ve sürekli kullaniyorum, son FOTD lerdede kullanmistim, bendeki renkler: Vintage Rose, Thats What Rose Wood Do ve Red Lip District (bu kirmizi kalemle yukardaki kirmizi gloss u kombine ettigimde cok iltifat aliyorum)

Catrice in Camouflage ürünleride süper, biri yuvarlak kutunun icinde, benim rengim en acik olan 010 ve aslinda iki tane var aynisindan ama birini bulamadim simdi. Cok asiri kapatici ve cok kalici, hicbirsey kapatamiyorsa lekenizi/sivilcenizi, bu kapatiyor!!

Ve Catrice Liquid Kapatacisida göz altlari icin süper, ben bazen anlima vs de kullaniyorum acelem varsa, onlardan tek iki renk var "010 ve 020" ve ben ikisindende aldim, ikisinide kullaniyorum makyajima göre. Nars Creamy Concealer imin pabucunu dama attirdilar aldigimdan beri, cok tavsiye ederim :)

Catrice in farlari cok güzel oluyor, bendekiler artik satilmiyor yada Limited Edition diler, biri haric "400 My First Copperware Party" (yukardan ikinci) mutlaka denemeniz gerek, harika bir renk, Mac Satin Taupe e benzetiliyor, ama bence ondan kat ve kat daha güzel :)

Ve Catrice ojelerinide cok begeniyorum, bendekiler yine Limited Edition ürünleriyidi yada artik satilmiyorlar, ama cok cesit renkleri oluyor ve ojenin fircasinin kesimide cok güzel, kolay sürülüyor. Ben ojelerin kaliciligi ve cabuk kurumasi icin herzaman Essie Good To Go kullaniyorum üstüne, bu yüzden tek basina kullaninca nasillar bilmiyorum, ama renk ve sürülüs kolayligi acisindan cok begeniyorum Catrice markasini :)


Catrice markasinin fiyatlari cok uygun, ojeler ve camouflage ürünleri genelde 3-4 Euro, rujlar 5 Euro, ruj kalemleri 2 Euro, farlar 3 Euro gibi fiyatlara satiliyor almanyada.
Simdiden iyi alisverisler dilerim ;)



10 yorum:

  1. Bu post çok iyi olmuş ya :) valla ne alacağımız hakkında bilgi edindim, çok teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi cok güzel ürünler bizim içinde fikir oldu emegine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa ben de elimdeki minimal sayıda, senin sayende aldığım, Catrice ürünlerini yazabilirim yardımcı olması amacıyla. Şu kamuflaj olanı çok merak ediyordum, gelsin de mıncıklayayım ben de :*

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir yazı olmuşEmeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Harika bir yazı olmuş. Zaten Catrice'in geleceğini duyduğumda ilk senin hesabına girip bakmıştım neler var diye? Böyle derli toplu olunca özellikle kapatıcıları ve farları aklımın bir yerine yazdım bile.

    YanıtlaSil
  6. bu habere inanılmaz sevindimmm

    YanıtlaSil
  7. Camouflage benim de favorilerim arasında. Göz altları için fazla yoğun olsa da sivilce izleri için birebir!

    YanıtlaSil
  8. Çok merakla beklediğim bir marka, Camouflage kapatıcı ilk alınacaklardan.

    YanıtlaSil
  9. Cok sagolun kizlar, umarim sizde begenirsiniz catrice ürünlerini deneyince :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...